حساب‌های تایید شده جعلی توییتر توسط این ابزار رایگان کروم فاش می‌شوند


اگر قبلاً متوجه نشده بودید، توییتر در حال حاضر به نوعی در آتش است – و نه به روش خوبی. علیرغم ادعاهای مالک جدید الون ماسک مبنی بر اینکه مدل تأیید 8 دلاری در ماه میزان هرزنامه ها را در این پلتفرم کاهش می دهد، به نظر می رسد که دور از ذهن باشد، زیرا چندین کاربر ثابت کرده اند که جعل هویت یک نام تجاری یا فرد ساده تر از همیشه است. خوشبختانه، برخی از توسعه‌دهندگان شخص ثالث برای کمک به رفع مشکلات توییتر آمده‌اند، و شما می‌توانید فوراً از ابزار آنها استفاده کنید.

TL;DR یکی از بسیاری از مشکلات توییتر در حال حاضر این است که دو نوع تأیید وجود دارد، اما فوراً مشخص نیست که یک حساب دارای کدام نوع است. تأیید کلاسیک وجود دارد، جایی که توییتر واقعاً تأیید می‌کند که شما چه کسی هستید، و نوع جدیدی برای مشترکین توییتر آبی (که 8 دلار / پوند / AU دلار در ماه هزینه دارد) که یک علامت تقریباً یکسان و بدون بررسی واقعی به شما می‌دهد (این اساساً بی‌معنی است. اکنون برچسب).

تنها راه برای تشخیص نوع حساب کاربری این است که به نمایه آنها بروید و روی علامت کنار نام آنها کلیک کنید. این دردسر بیشتر از آن چیزی است که بسیاری از مردم مایل به تحمل آن هستند و ما قبلاً شاهد انتشار توییت هایی از حساب های جعلی نینتندو آمریکا، رئیس جمهور سابق ایالات متحده جورج دبلیو بوش، و لبرون جیمز، ستاره بسکتبال، بوده ایم. بسیاری از مردم بر این باورند که این جعلی ها معامله واقعی بوده اند. چه کسی می توانست پیش بینی کند که این اتفاق می افتد؟ خب، به نظر می رسد همه به جز ایلان ماسک.

بخوان  تاثیر شگرف انار در مبارزه با سرطان روده بزرگ

هشت دلار به شما کمک می کند تا حساب های تأیید شده واقعی و آن هایی که برای تأیید پرداخت کرده اند را شناسایی کنید. (اعتبار تصویر: Wseagar / هشت دلار)

این جایی است که جدید پسوند مرورگر هشت دلاری (در برگه جدید باز می شود) ابزار رایگان – ایجاد شده توسط توسعه دهندگان Wseager، Waltzaround، و Noway – می تواند ظاهر توییتر را در مرورگر رایانه شما تغییر دهد و نشان دهد که آیا افراد واقعاً تأیید شده اند یا فقط برای آن پول پرداخت کرده اند.

افرادی که به روش سنتی تأیید شده‌اند، یک علامت کلاسیک به‌نظر می‌رسد و با نام کاربری‌شان عبارت «در واقع تأیید شده» وجود دارد. در همین حال، افرادی که فقط به دلیل اشتراک توییتر آبی تأیید شده اند، به جای چک، علامت دلار و عبارت «Paid for Verification» با نام خود دارند. افرادی که تأیید آبی و اصلی دارند (مانند کشتی بخار و سازمان دهنده رویداد). لودویگ آرگرن (در برگه جدید باز می شود)) در زمان نگارش به وضعیت واقعی تأیید شده اختصاص داده می شوند.

لودویگ آهگرن برای تایید توییتر پول پرداخت کرده است، اما به دلیل اینکه او نیز به روشی مناسب این کار را انجام داده است، به عنوان یک حساب واقعی تایید شده طبقه بندی می شود.

علامت چک واقعی او بازگردانده شد، و لودویگ آهگرن وضعیت واقعاً تأیید شده است. (اعتبار تصویر: آینده)

بهتر از همه، این برنامه افزودنی به شما نشان می‌دهد که یک شخص در هر توییتی که پست می‌کند چه نوع تأییدیه‌ای دارد – نیازی نیست روی چیزی کلیک کنید – بنابراین می‌توانید فوراً تشخیص دهید که یک حساب واقعی یا بالقوه جعلی است.





منبع