دانشمندان چینی برای نابودی تومورها یک باتری قابل کاشت طراحی کردند

تحقیقات این مطالعه در مجله « Science Advances » منتشر شد.

«شیا یونگ یائو» استاد فودان و نویسنده مطالعه، گفت: این کار یک مطالعه متقاطع بین باتری‌های فناوری و بیوتراپی است که نه تنها یک روش درمانی جدید برای درمان ضد تومور می‌کند، بلکه برای استفاده از باتری‌ها در کاربردهای زیست‌پزشکی ایجاد می‌کند».

گروهی از متخصصان طراحی دانشگاه فودان، با الهام از واکنش ردوکس الکترود در باتری‌ها، یک دستگاه قابل کاشت متشکل از پلی‌آمید بر کربونیل زیست سازگار و روی فلزی ساخته شده است.

انتهای پیام



منبع

«ژانگ فن» دانشگاه فودان و نویسنده استاد، گفت: این مطالعه داد که باتری آب نمک می‌تواند به عنوان یک تنظیم کننده درمان ریزمحیط تومور برای درمان ضد تومور استفاده شود.

پیش دارو (Prodrug) یک دارویی است که ابتدا به شکل غیرفعال (یا با فعالیت کمتر از حالت کاملاً فعال) به بدن وارد می‌شود و سپس به فرآیندهای سوخت‌وساز بدن طبیعی به شکل فعال خود درمی‌آید.

علاوه بر این، هیچ تغییر غیرعادی در وزن بدن، پوست و اندام‌های طبیعی موش‌ها در طول درمان گزارش نمی‌شود که این امر نشان‌دهنده ایمنی باتری است.

به گزارش ایسنا و به نقل از چینادیلی، محاسبه در توصیف این اظهار نظر که بیشتر در استفاده از داروها با یک پیش دارو به نام «تیراپازامین»(tirapazamine) حجم تومور را به طور متوسط ​​90 درصد در طول دو هفته کاهش داد و تومورها را در چهار موش از پنج موش گرفت. بین برد.

آلمانی چینی یک آب نمک قابل کاشت و خود شارژ می‌شود که با تنظیم محیطی که از رشد تومور حمایت می‌کند به کشتن سلول‌های تومور کمک می‌کند.
بخوان  مایکروسافت 365 می خواهد همه اعلان های شما را در یک مکان جمع کند

قاتری محمبناد یک یکerخhe thخelیh و خwd شarژ شdden baraی memصerف adahsیژndhndhnahnhhnahhnhhnhhnhhnhhnhhnhhnhhnhhnhnhhnhhnhhnhhnhnhndhndhndhndhndhndhnehne

با توجه به این مطالعه، آب نمک با خاصیت پلاستیکی خوب، می‌تواند به صورت زیر جلدی روی سطح تومور کاشته شود تا به درستی تومور را بپوشاند.