دانلود تلگرام اصلی Telegram v9 6.1 اندروید | androidparsi

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های مختلف دریافت کد ایران برای تلگرام، مطالعه مقاله زیر به متقاضیان پیشنهاد می گردد. از بخش تنظیمات قسمت Appearance تلگرام میتونید نسخه دارک مود یا حالت شب تلگرام اصلی رو فعال کنید. لینک‌های دعوت جداگانه‌ای به گفتگوی صوتی برای شنوندگان یا صحبت کنندگان ایجاد کنید. دسته بندی لیست گفتگو، ایجاد دسته ها و اضافه کردن گفتگو به آنها.

  • سرورهای ابری و پر سرعت این پیام رسان امکان اتصال و چت کردن با کم سرعت ترین اینترنت ها را ممکن ساخته است؛ همچنین امنیت چند لایه و حفظ اطلاعات خصوصی کاربران در سرورهای کد گذاری شده، این برنامه را بسیار امن کرده است.
  • از جمله امکاناتی که در این نسخه پیشرفته به آن دست خواهید یافت می‌توان به حذف تبلیغات، دوبرابر شدن محدودیت‌ها، افزایش سرعت دانلود فایل‌ها، امکان تبدیل صدا به متن، امکانات بهتر مدیریت گفتگوها و ایموجی‌های منحصربه‌فرد اشاره کردم.
  • نکته ای که کاربران می بایست به آن توجه داشته باشند استفاده از نسخه تلگرام اصلی می باشد.
  • شما احتمالا روی لینکهای تبلیغاتی کلیک کردید، برای دانلود تلگرام اصلی از لینکهای دانلود که توی باکس دانلود هستن استفاده کنید.
  • نیز دیده میشود رمزگذاری سرتاسری end-to-end encryption برای گفتگو های مخفی ست و کاربران هیچ گونه نگرانی برای امنیت گفتگو های خود در فضای مجازی ندارند.

منظورش همون تلگرامیه که قبلا داخلش بودی و حذف کردی برنامه رو وقتی میخوای پاک کنی از قسمت خروج از حساب کاربری بیا بیرون بعد حذفش کن. سلام بچه ها telegram من نصب نمیشه هویت دومرحله ای فعاله و رمزم یادم رفته هیچ راهی برای برگشت نیست؟ اطلاعات مهمی دارم اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه. این پیام رسان از پروتکل امن MTProto که از ترکیب چندین رمزنگاری می باشد، استفاده می کند.

بخوان  با قدرتمندترین افراد در دنیای تکنولوژی آشنا شوید +عکس 1 بیتی
دانلود تلگرام اصلی Telegram v9 6.1 اندروید | androidparsi

✔️ راه های متفاوتی برای بروزرسانی تلگرام اندروید وجود دارد که از جمله آنان می توان به دریافت از گوگل پلی اشاره نمود. در این بخش کاربر می بایست به جستجوی تلگرام پرداخته و در صورتی که این برنامه در لیست موجود باشد با کلیک بر روی گزینه آپدیت، عملیات بروز رسانی تلگرام انجام خواهد شد. همچنین در صورتی که برنامه تلگرام در لیست موجود نباشد به معنای عدم انتشار آپدیت جدید این برنامه می باشد.

آخرین های برنامه اندروید

🔹 جهت جستجو در رسانه‌ها، لینک‌ها یا سندهایی که تاکنون ارسال یا دریافت کرده‌اید، از برگه‌ها استفاده کنید. با وارد شدن به بخش تنظیمات می بایست بر روی گزینه Advanced کلیک شود تا صفحه ای همانند تصویر زیر نمایش داده شود. کاربران با وارد شدن به بخش Advanced و از میان گزینه های این بخش می بایست همانند تصویر زیر گزینه های مربوط به بخش Version and Update را فعال نمایند. بازی یا برنامه اندرویدی مورد نظر را در کادر زیر جستجو نمایید. با توجه به نوع پردازنده گوشیتون باید انتخاب کنید، نسخه جدید تلگرام که برای همه نسخه ها هست رو نصب کنید برای همه پردازنده ها اوکیه. نسخه بتای تلگرام با شماره نسخه ۶٫۰٫۰ منتشر شده و لینکش قرار گرفت.

در خواست مشاوره تبلیغات در تلگرام