در صورتی که آخرین تاکتیک ممکن باشد، مایکروسافت سخت تلاش می کند تا شما را به استفاده از اج ترغیب کند

همانطور که Neowin اشاره می کند، ممکن است این آزمایش بر روی مجموعه محدودی از کاربران Edge انجام شده باشد، و به نظر می رسد که آزمایش آن در حال حاضر کاهش یافته است (البته در حال حاضر هنوز در نسخه بتا وجود دارد).

با این وجود، این یک حرکت نگران کننده از سوی مایکروسافت است که با یک بنر دوم بزرگتر، این آزار را دو چندان کند. مثل اینکه یک بار دادن پیام کافی نبود، ممنون.

هر دو پنل به شما می‌گویند که Edge از فناوری مشابه کروم (یعنی Chromium) استفاده می‌کند، اما با «اعتماد اضافه مایکروسافت»، با دکمه‌ای که از شما می‌خواهد «اکنون ایمن مرور کنید» و از Edge به‌جای دانلود و تغییر به Chrome استفاده کنید.


تجزیه و تحلیل: جایی مانند Edge وجود ندارد…

در حال حاضر، بدون شک همه ما از این نوع تلاش‌ها – که قبلاً دیده شده است – برای افزایش سهم بازار Edge خسته شده‌ایم، و ما واقعاً آرزو می‌کنیم که مایکروسافت این تلاش‌ها را کنار بگذارد و هویج بیشتری را امتحان کند. رویکرد گرا

در این مورد وقتی سعی می کنید مرورگر گوگل را بگیرید دقیقا چه اتفاقی می افتد؟ اول از همه، هنگامی که از سایت کروم بازدید می کنید، یک پاپ آپ کوچک همانطور که ذکر شد نمایش داده می شود، و ما فقط در نسخه انتشار Edge سعی کردیم تأیید کنیم که این اتفاق در آنجا نیز می افتد.

به نظر می رسد مایکروسافت در حال تلاش بزرگ دیگری برای تقویت پذیرش Edge است، زیرا اخیراً شاهد بدگویی هایی در بخش تلفن همراه نیز بوده ایم. کسانی که از برنامه Outlook در iOS استفاده می‌کنند، پنجره‌های پاپ‌آپ را دیده‌اند که سعی می‌کنند پیوندها و پیوست‌ها را به جای Safari (یا هر مرورگر دیگری که کاربر iOS انتخاب کرده باشد) در Edge باز کنند.

بخوان  Google به طور پیش‌فرض، SafeSearch را با محو کردن تصاویر واضح گسترش می‌دهد

طبق یک گزارش جدید، مایکروسافت به ترفندهای قدیمی خود برای تبلیغ اج به شیوه ای بیش از حد سختگیرانه عمل می کند.

کارهایی را که به نظر می رسد شبیه گورکن پنهانی است بیش از حد انجام دهید – حتی اگر در حال آزمایش باشد – و این باعث پذیرش نمی شود، بلکه فقط افراد را از خود دور می کند.



منبع

در حالی که گوگل گاهی اوقات از مردم می خواهد که از مرورگر کروم خود استفاده کنند، اما این کار را از قلمرو خود (خود سایت موتور جستجو) انجام می دهد و مطمئناً سعی نمی کند هنگام تشخیص اینکه شما در حال بازدید از صفحه وب مرورگر رقیب هستید به طور بالقوه وارد عمل شود. همان کلاینت و نقص را دانلود کنید.

به عنوان مثال، Edge در حال دریافت سرویس VPN رایگان (البته محدود) خود است که همزمان با تایپ ما در حال انتشار است، و این جایی است که مایکروسافت باید امیدوار باشد که سهم خود را به دست آورد – با بهبود مستمر مرورگر، چه از طریق ویژگی‌های جدید باشد. یا عملکرد بهتر (یا در واقع هر دو). به اندازه کافی این کار را انجام دهید، و در نهایت، کاربران با انتشار دهان به دهان خواهند آمد.

این یک ناله نسبتا محجوب در مقایسه با دومین بنر با اندازه کامل در بالای پنجره مرورگر است، که دومی تنها در آزمایش ظاهر می شود (همانطور که اشاره شد فقط اکنون بتا). این امر حضور آن را با شروع دانلود کروم احساس می کند.

باید توجه داشته باشیم که این اتفاق در نسخه‌های آزمایشی Edge رخ داد و Neowin مقاله خود را به‌روزرسانی کرد و گفت که فقط نسخه بتا (نه Canary یا Dev) اکنون هنگام نصب Chrome این کار را انجام می‌دهد.

نیووین (در برگه جدید باز می شود) حکایتی از نارضایتی برای استفاده از مرورگر مایکروسافت را با یک پاپ آپ کوچک و به دنبال آن یک بنر در اندازه کامل در هنگام تلاش برای دانلود مرورگر رقیب کروم پخش می کند.