در پارک علم و فناوری امیرکبیر پشتیبانی جامع و خوبی از واحدهای فناور انجام می‌گیرد



سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر از پشتیبانی جامع این دانشگاه از فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی خبر داد و گفت: در پارک علم و فناوری دانشگاه پشتیبانی جامع و خوبی از واحدهای فناور انجام می‌شود تا این واحدها با آزادی و پشتیبانی خوب، تولید محصول خود را توسعه دهند. .

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رهایی امروز در حاشیه بازدید از غرفه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیست و چهارمین نمایشگاه های پژوهش، و فن‌بازار در محل مصلحت امام خمینی (ره)، برلای این نمایشگاه و فعالیت های تحقیقاتی در کشور اشاره کرد و گفت: نمایشگاه توسعه علم و فناوری در این مکان فرصت خوب و مغتنمی است تا نمونه هایی از محصولات دانش بنیانی که توسط دانشگاه ها و پارک ها ارائه می شود. یا می‌شود، در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی تاکید کرد: برداشت من از این بوده است که کدام یک از این محصولات از پزشکی، دارویی یا غیره به دست می‌آید، یک تحقیق و فعالیت‌های تحقیقاتی در شرکت‌های دانش‌آموزان و با مشارکت برخی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان است. امکان تحول بزرگی در کاربرد نتایج مطالعات اتفاق افتاده است تا این محصولات علمی عرضه شوند و در زندگی و بهبود فعالیت‌های مردم نقش داشته باشند.

رهایی با بیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در شرایط فعلی ارزش ویژه‌ای برای این فعالیت‌های علمی قائل است، گفت: در برج‌های مختلف فناوری این دانشگاه‌ها امکاناتی را در اختیار متخصصان قرار می‌دهند. همچنین در پارک علم و فناوری پشتیبانی جامع و امکاناتی از واحدهای فناور انجام می‌شود تا این واحدها با آزادی عمل و پشتیبانی خوب، تولید محصول خود را توسعه دهند و خدمات خدماتی را به صنعت کشور ارائه دهند و خدماتی برای زندگی مردم داشته باشند.

بخوان  پر کردن حفره‌های استخوان با هیدروژل مخصوص

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر به پژوهشگران و توصیه‌های توصیه می‌کند: کارهای تحقیقاتی و نیازمند صبر و حوصله، برای اینکه بتوانیم یک محصول را با کیفیت به بازار ارائه کنیم که علاوه بر اثرگذاری خوب، پیامد منفی نباشد، نیازمند این هستیم که تحقیقاتی را انجام دهیم. با برنامه کلان انجام شود و با صبر و حوصله ادامه دارد. اگر در مسیر کار، مشکلات یا عدم موفقیت پیش می‌آید، ناامید نشویم و با امید و عزم راسخ به سمت تولید محصولات با کیفیت و در سطح مطلوب برای مردم گام برداریم.

به گزارش ایسنا، غرفه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نمایشگاه‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار در مساحت بالغ بر ۱۵۲ متر گزارش شده است. در این نمایشگاه ۲۹ نمونه از پژوهشگران دانشگاه امیرکبیر و ۳۰ طرح و طرح از شرکت‌های پارک علم و فناوری امیرکبیر به نمایش گذاشته شده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه ماههای پژوهش، فناوری و فن‌بازار از امروز ۲۰ آذر ماه در محل مصلای تهران آغاز می‌شود و تا ۲۲ آذر ادامه دارد. هفته ملی پژوهش و فناوری با شعار «پژوهش و فناوری پیشران تولید و توانایی تورم» از روز گذشته کلید خورده است و از نمایشگاه‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار نیز از برنامه‌های این هفته می‌شود.

انتهای پیام



منبع