ربات «باریستا» یا مهندس سازه؟

از دیگر ویژگی‌های این دوربین هوشمند می‌توان به طبقه‌بندی تصاویر، تشخیص رنگ، ردیابی خط، تقسیم‌بندی بدن انسان و موارد دیگر اشاره کرد.

دوربین هوشمند

از دیگر ویژگی‌های HUENIT می‌توان به چاپگر سه‌بعدی آن‌ها با سیستم تراز خودکار، گرماساز ۴۰ و سامانه خنک‌کننده دو فن آن اشاره کرد.

ربات HUENIT یک ابزار ایجاد کننده قابل تنظیم است که کاربران را قادر می‌سازد تا ماژول‌های خود را برای طراحی‌های مختلف طراحی کنند.

بازوی رباتیک هوشمند HUENIT به شما این امکان را می‌دهد که برای انجام کارهای خانه پیوست‌ها را به آن اضافه کنید. شما می‌توانید یک پیوست یا ضمیمه مخصوصی داشته باشید که می‌توان یا فنجان را در خود جای دهید به آن وصل کنید. ماژول پیوست درگاه‌ها و خروجی‌های برق داخلی است تا چیزهایی را که می‌خواهید به HUENIT وصل کنید.

تغییر خودکار ابزار

این بازوی رباتیک با وای-فای کار می‌کند و ویژگی بلوتوث آن به کاربران امکان می‌دهد تا گوشی‌های هوشمند خود را با آن جفت کنند.

چاپگر سه بعدی

صفحه نمایش و اتصال

بازوی رباتیک HUENIT دارای یک پمپ خلاء داخلی است که کاربران می‌توانند بدون نیاز به اتصال از آن استفاده کنند. چرخش بازو با «سِرو موتور» داخلی امکان پذیر می‌شود.

این استارتاپ در نمایشگاه CES امسال از بازوی رباتیک خود را به یک دوربین هوشمند رونمایی کرد. هدف این شرکت، توسعه ربات‌های خلاقانه برای کمک به افراد در انجام کارهای روزمره است.

ربات HUENIT می‌تواند ۲۲۰ درجه بچرخد و تا ۲۶.۵ اونس(۷۵۰ گرم) وزن را بلند کند. همچنین می‌توان تا ۴۰ سانتی‌متر کشیده و با دقت ۰٫۰۰۵ سانتی‌متر هدف‌گیری کند.

بخوان  «فالکون هوی» به پرواز درآمد

کاربران می‌توانند ابزارهای مختلف مانند چاپگر سه‌بعدی یا لیزر پرقدرت را برای برش یا حکاکی مواد مختلف به این بازوی رباتیک اضافه کنند. این لیزر پرقدرت دارای سیستم خنک‌کننده خودکار برای کنترل دما است و کاربران می‌توانند از ماژول لیزر برای ایجاد آثار هنری روی موادی مانند کاغذ، چوب، بالسا، تخته سه لا، کاغذ فوم، شرکت آنودایز شده و غیره استفاده کنند.

HUENIT قادر است ماژول‌ها را به تنهایی با استفاده از آهنربای الکتریکی جایگزین کند. ویژگی تغییر خودکار، آن را قادر می‌سازد تا حجم کاری معادل دو تا سه بازوی استاندارد استاندارد را تحمل کند. ضمن اینکه ویژگی نویز آن علاوه بر سرعت، دقت و عملکرد، عملکرد بی‌صدایی را نیز برای آن ممکن می‌کند.

پیوست ها

این ربات دارای یک دوربین بهره‌مند از هوش مصنوعی روی خود است که می‌تواند تصاویر را تا ۳۰ فریم در ثبت کند. این دوربین مجهز به سیستم‌های مبتنی بر RISK-V و شتاب‌آوره‌های مصنوعی است تا از ویژگی‌هایی مانند تشخیص چهره، تشخیص صدا و تشخیص اشیاء پشتیبانی کند.

به گزارش ایسنا، یک استارتاپ کره‌ای موسوم به سوپرنوا(Supernova)، یک بازوی رباتیک هوشمند به نام هیونیت(HUENIT) را طراحی کرده است که برای کمک به افراد در انجام کارهای مختلف خانه و همچنین انجام کارهای خلاقانه است.

انتهای پیام



منبع

HUENIT یک بازوی رباتیک چند منظوره مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده آسان است که فناوری‌های پیشرفته مصنوعی مصنوعی را با بازوی ماژولار ترکیب می‌کند تا کارهای پیچیده را با دقت بالا انجام دهد. این ربات می‌تواند همه کارها را از تولید قهوه گرفته تا چاپ سه بعدی یک نمونه اولیه انجام دهد.

بخوان  اپلیکیشن وب در ویندوز چگونه عمل می‌کنند؟

بازوی رباتیک

یک بازوی رباتیک کاملاً مجهز به هوش مصنوعی همه کاره، از تهیه قهوه گرفته شده تا چاپ سه‌بعدی، با قابلیت چرخش 220 درجه، می‌تواند به خوبی از کارها انجام شود.

HUENIT دارای یک صفحه نمایش لمسی 2.4 اینچی و میکروفن با قابلیت تشخیص صدا است. علاوه بر این، یک بلندگو برای کمک به کاربران برای گفتگو با دستگاه دارد و با استفاده از بلوتوث می‌توان عملکردهای اینترنت اشیاء(IoT) را از طریق وب فعال کرد یا آن را به صورت بی‌سیم کنترل کرد.

بسیاری از فناوری‌های نوآورانه در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته شدند، اما بازوی رباتیک HUENIT توجه بازدیدکنندگان را به شکل ویژه به خود جلب کرد.

این چاپگر بعدی یک ماژول قلم دارد که می‌توانم آن را برای نوشتن یا طرح کشیدن استفاده کنم. بازوی رباتیک با استفاده از ماژول نگهدارنده قلم می‌تواند با خودکارهای رنگارنگ کار کند و همچنین می‌توان از آن برای کشیدن طرح‌های مختلف یا حتی خوشنویسی استفاده کرد.