ضبط صدا برای وضعیت ها به واتس اپ می آید اما محدودیت هایی وجود دارد

در حالی که ما شما را داریم، حتماً لیست اخیر TechRadar را بررسی کنید بهترین برنامه های رایگان اندروید از طریق فروشگاه Google Play در دسترس است. این یک لیست عظیم است که 11 صفحه را شامل می شود و برنامه های آموزشی، مسافرتی و دوربین را پوشش می دهد.



منبع برای iOS، WhatsApp در حال افزودن است برگه ها را به دوربین درون برنامه ای اضافه کنید (در برگه جدید باز می شود) بنابراین می توانید به جای فشار دادن و نگه داشتن دکمه روی صفحه، بین عکس گرفتن یا فیلمبرداری در حال حرکت جابه جا شوید. مشخص نیست که آیا حالت ویدیو پس از تغییر به حالت عکس به ضبط ادامه می‌دهد یا متوقف می‌شود. امیدواریم که اولی باشد، زیرا اگر ضبط پس از تعویض متوقف شود، ناامیدکننده خواهد بود.

در اندروید، واتس اپ در حال آزمایش است به روز رسانی وضعیت صدا (در برگه جدید باز می شود) به کاربران امکان می دهد یادداشت های صوتی را به جای متن ساده به عنوان وضعیت ضبط و به اشتراک بگذارند. شما حداکثر زمان ضبط 30 ثانیه خواهید داشت و اگر چیزی را که می شنوید دوست ندارید، می توانید قبل از ضبط به روز رسانی دیگر، وضعیت را از بین ببرید. رمزگذاری سرتاسر یادداشت‌ها تأیید شده است، «با این اطمینان که فقط افرادی که با تنظیمات حریم خصوصی خود انتخاب می‌کنید می‌توانند به آنها گوش دهند». آنها همچنین پس از 24 ساعت به طور خودکار ناپدید می شوند یا می توانید خودتان آنها را در هر زمان حذف کنید.

بخوان  توئیتر در حال آزمایش امکان «ویرایش» است

و آخرین تغییرات قابل توجه اندروید، ویژگی های جدید مسدود کردن میانبر است. یکی به شما اجازه می دهد یک شخص را بلاک کنید در لیست چت (در برگه جدید باز می شود) بدون نیاز به باز کردن کل مکالمه در حالی که دیگری به کاربران اجازه می دهد مخاطبین را از آن مسدود کنند داخل یک اعلان (در برگه جدید باز می شود). توجه داشته باشید که ویژگی دوم فقط زمانی ظاهر می شود که پیامی از منبع ناشناس دریافت کنید. به این ترتیب، شما به طور تصادفی کسی را که می شناسید مسدود نمی کنید.

انحصاری برای آیفون

متاسفانه، برنامه بتای iOS (در برگه جدید باز می شود) برای واتس اپ پر است، بنابراین هر صاحب جدید آیفون علاقه مند نمی تواند حالت دوربین آینده را امتحان کند. با این حال، آخرین نسخه بتا اندروید، هنوز هم از طریق آن برای آزمایش‌کنندگان فضا دارد فروشگاه Google Play (در برگه جدید باز می شود). تاریخ عرضه رسمی برای همه چیز ناشناخته است.

WhatsApp به زودی به شما امکان می دهد وضعیت خود را بیان کنید.

با این حال، محدودیت‌هایی برای نسخه فعلی به‌روزرسانی‌های وضعیت صوتی وجود دارد. همه کسانی که برنامه بتا را دانلود می‌کنند، این فرصت را ندارند که به‌روزرسانی‌ها را ضبط کنند، زیرا فقط برای تعداد معدودی منتشر می‌شود. به علاوه سایر کاربران برای گوش دادن باید نسخه بتا را روی گوشی خود نصب کنند.

بهبود انتقال چت

قابلیت جدید به‌روزرسانی وضعیت در میان دسته‌ای از ویژگی‌های آتی واتس‌اپ قرار گرفته است. مطابق با WABetaInfo (در برگه جدید باز می شود)، این شرکت در حال کار بر روی 10 ابزار جدید است. اکثر آنها در حال حاضر از طریق نسخه بتا برنامه اندروید با یک نسخه انحصاری برای دستگاه های iOS در دسترس هستند.

بخوان  تبدیل ضایعات غذایی به کود در کمتر از ۲ ساعت با یک دستگاه خانگی