طرح مایکروسافت برای جلب نظر کاربران Bard به هوش مصنوعی Bing ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد

کل سناریوی بینگ در برابر بارد ممکن است در حال حاضر یک پیروزی برای مایکروسافت باشد، اما اگر برخی از برنامه‌های دیگر که زمزمه‌های نگران‌کننده‌ای درباره هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT شنیده‌ایم به ثمر بنشینند، همه چیز می‌تواند به سرعت تغییر کند. یعنی جمع کردن تبلیغات در این ترکیب، هرچند به‌طور طبیعی اینطور نیست که گوگل آن را در نظر نگیرد. متأسفانه، احتمالاً سؤال این نیست که آیا آنها می توانند از پس آن برآیند یا خیر، بلکه در هر دو مورد چه زمانی است.





منبع

حالا وقتی Bard را در مایکروسافت اج باز می‌کنید، دکمه‌ای برای مقایسه پاسخ‌ها با Bing نشان می‌دهد! ف مقدس… pic.twitter.com/xGpHc0Ztfn27 آوریل 2023

مایکروسافت در تلاش برای متقاعد کردن مردم به استفاده از محصولات خود به جای گوگل، تاکتیک‌های مشکوک بیشتری را آزمایش می‌کند، و آخرین حرکت فریبنده‌اش تلاشی برای شکار کاربران در جبهه هوش مصنوعی است.

همانطور که ویتور د لوکا در توییتر تاکید کرد، اگر به صفحه وب Bard در ساخت‌های تست Edge بروید – در کانال Dev در این مورد، اما همچنین Canary طبق یک نیووین (در برگه جدید باز می شود) گزارش – بنری را در نوار آدرس مشاهده خواهید کرد که از شما می خواهد هوش مصنوعی Bing را امتحان کنید.

بنابراین، در حالی که این امر برای بسیاری از افرادی که از نفوذ روزافزون مایکروسافت به مرورگر و ویندوز خود خسته شده‌اند و این امر را اساساً تبلیغات هدفمند نامطلوب می‌دانند، خوشایند نخواهد بود، حداقل بهتر از ترفند معمول مایکروسافت است.

در حال حاضر، ما مطمئناً عادت کرده‌ایم که مایکروسافت از مرورگر Edge به جای کروم استفاده کند (و اگر منصف باشیم، گوگل آن را برعکس کار می‌کند)، اما این بار، هدف هوش مصنوعی Bard است.