یوفوها در کدام یک از آمریکا بیشتر دیده شده اند؟

در روز ۲۴ آوریل سال ۱۹۶۴ میلادی، افسر پلیس لانی زامورا در حال تعقیب راننده متخلفی بود که به نظرش صدایی مانند صدای انفجار یک انبار دینامیت را می‌شنود. او با خودرویش به سمت صدا تغییر مسیر می دهد تا از ماجرا باخبر شود. زمانی که به محل واقعه که در نزدیکی یک معدن کوچک بود می‌رسد، با صحنه عجیبی روبرو می‌شود. زامورا دو روز بعد از واقعه، در یک برنامه رادیویی حاضر می‌شود و ماجرا را برای مردم شرح می‌دهد. به گفته او، در نزدیکی یک پارکینگ کوچک، جسمی تخم مرغی شکل و رنگ سفید با چهارپایه، توقف کرده بود و تقریباً هم اندازه یک اتوموبیل بود. در کنار جسم، ۲ نفر با جثه‌های کوچکتر از انسان ایستاده بودند و چیزی شبیه پارچه سفید رنگ بدنشان را پوشاندند. او ابتدا فکر می‌کند که یک تصادف در جاده اتفاق افتاده و آن دونفر هم از سرنشینان خودروی تصادف کرده است. به گفته او، پس از چند دقیقه جسم از زمین بلند می‌شود و با ارتفاع کم تا یک حرکت کوچک، می‌کند و پس از آن می‌گیرد و ناپدید می‌شود.

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، داده‌ها نشان می‌دهند که بیش از ۲۶ «شیء پرنده ناشناس» یا «یوفو» (UFO) در پنج سال گذشته در آسمان آمریکا پرواز کرده‌اند.

یکی از قدیمی ترین مشاهده یوفوها حادثه رازول است. این حادثه به ماجرای مربوط به رویت یک شیء ناشناس پرنده اشاره دارد که در سال ۱۹۴۷ در شهر رازول(Roswell) ایالت نیومکزیکو اتفاق افتاد. روز بعد از وقوع این حادثه، برای اولین و آخرین بار در تاریخ ایالات متحده آمریکا در روزنامه‌های آمریکا، یک بشقاب پرنده منتشر می‌شود و این خبر در تمام کشور می‌پیچد. فردای همان روز، نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در اطلاعیه ای اعلام کرد که اشتباه شده و شیء مورد نظر، یک بالون هواشناسی بوده است.

بخوان  رباتی که تعمیر توربین‌های بادی را ۴ برابر سریع‌تر انجام می‌دهد

دولت آمریکا هنوز مردم را در مورد اشیای ناشناس آگاه نکرده است اما پایگاه های اصلی نیروی هوایی این کشور هستند که فناوری های جدید بالدار را آزمایش می کنند.

نقشه‌ای که «مرکز ملی گزارش یوفوها» منتشر کرده است، تعداد موارد مشاهده پرنده ناشناس را در شرکت‌های آمریکا نشان می‌دهد.

یک بالون چینی نیز در چهارم فوریه بر فراز کارولینای جنوبی سرنگون شد. این معناست که نیروی هوایی آمریکا اکنون چهار شیء را در مدت هشتم منهدم کرده است.

یک هواپیمای جنگنده «اف-۱۶»(F-۱۶)، این شیء ناشناس را منهدم کرد. دو شیء ناشناس نیز در روزهای جمعه و شنبه بر فراز آلاسکا و کانادا منهدم شدند.

نقشه نشان می‌دهد اگر می‌خواهید یوفو را ببینید، باید به کالیفرنیا مراجعه کنید زیرا از سال ۱۹۹۸ یک هزار و ۴۵۷ مورد گزارش شده است. این تعداد ممکن است به دلیل جمعیت زیاد باشد.

شیء کشف‌شده در روز یکشنبه، به عنوان یک ساختار هشت‌ضلعی بدون سرنشین با قابلیت‌های نظارتی بالقوه و رشته‌های مرتبط به آن توصیف شده است.

نقشه‌ای که از «مرکز ملی گزارش یوفوها» (NUFORC) به دست آمده است، تعداد مشاهده‌ها طی پنج سال اخیر را در هر یک از آمریکا نشان می‌دهد که کالیفرنیا با ۲۶۶۱ مورد، فلوریدا و پس از آن نیویورک در صدر قرار دارند.

همچنین حادثه لانی زامورا (Lonnie Zamora Incident) یکی از پرونده های معروف و جنجالی مربوط به رویت بشقاب پرنده ها در دهه ۶۰ میلادی در ایالات متحده آمریکا است که در شهر ساکورو، نیومکزیکو اتفاق افتاده است.

به گزارش ایسنا، شیء ناشناسِ پرنده (شیء پرنده ناشناس) که در فارسی به آن بشقاب پرنده هم گفته می‌شود، اصطلاح رایج برای هر پدیده‌ای هوایی است که علت آن نمی‌تواند به‌آسانی یا تشخیص توسط ناظر شناخته شود. این اصطلاح رای نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، در سال ۱۹۵۲، پس از بررسی دقیق توسط متخصصان و متخصصان، نااخته باقی می ماندند ابداع کرده است. هر چند مفهوم اصطلاح یوفو برای توصیف هر گونه ش ناشناخته پرنده یا معلق در هوا که توسط ناظر گزارش می‌شود، به کار می‌رود.

بخوان  یک استارتاپ دانش بنیان ایرانی از هوش مصنوعی در بخش کشاورزی استفاده کرد

این در حالی است که سه شیء ناشناس پرنده آخراً بر فراز آلاسکا، کانادا و مونتانا سرنگون شدند و پنتاگون احتمال ارتباط این اشیا با فرازمینی‌ها را رد نمی‌کند.

یک یوفولوژیست حادثه را اینگونه توصیف می‌کند: «حادثهٔ ساکورو یکی از اسرارآمیزترین ماجراهای مرتبط با یوفو هاست؛ اما نکته جالب توجه، نزدیک بودن مکان رویداد دو حادثه رازول و ساکوروست. ضعیفی است، اما نمی توانم بگویم شی رویت شده توسط او، بدون شک یک بشقاب پرنده فضایی بوده است و افرادی که در کنار شئ ناشناس ایستاده بودند، بیگانگان بوده اند.”