ظاهرا مایکروسافت از فشار دادن هوش مصنوعی Bing به کاربران ویندوز 11 دست نخواهد کشید

ویندوز 11 به طور مداوم مردم را به استفاده از هوش مصنوعی Bing مایکروسافت در ساخت‌های آزمایشی سیستم‌عامل تشویق می‌کند، شاید شنیدن آن چندان تعجب‌آور نباشد.

همانطور که قبلاً مشاهده کردیم، تلاش مایکروسافت برای فشار دادن هوش مصنوعی Bing از نقطه نظر کلی تعجب آور نیست (غول نرم افزاری سخت برای بهبود هوش مصنوعی کار کرده است و بدون شک می خواهد که چشمان زیادی روی آن داشته باشد). در واقع، اخیراً، مایکروسافت انواع زوایا را برای جذب کاربران بیشتر برای سرویس‌های مختلف خود امتحان کرده است، چه ربات چت بینگ یا OneDrive برای انتخاب چند نمونه واضح. (OneDrive اخیراً از طریق “نشان” در منوی استارت تبلیغ شده است – اساساً فقط تبلیغات پنهان به عنوان پیشنهاد).

یکی دیگر از کاربران توییتر پیشنهاد می‌کند که ممکن است راه دیگری برای خاموش کردن آن در زیر اعلان‌ها وجود داشته باشد، که PhantomOfEarth می‌گوید آن‌ها آن را امتحان خواهند کرد، اما ما از زمان توییت آخر هفته چیزی در مورد موفقیت آمیز بودن آن نشنیدیم.

پس ما امیدواریم که این یک آزمایش در ساخت های آزمایشی باشد که مایکروسافت به زودی آن را حذف خواهد کرد. با این اوصاف، نمی‌توانیم در مورد تبلیغاتی که قبلاً با Copilot در حال آزمایش است، همین را بگوییم…



منبع

PhantomOfEarth در توییتر اشاره کرد که این اتفاق در نسخه‌های پیش‌نمایش ویندوز 11 – به ویژه کانال بتا – رخ می‌دهد و همانطور که می‌بینید، پاپ‌آپ از کادر جستجو در نوار وظیفه ظاهر می‌شود و از کاربران می‌خواهد تا Bing AI را از آن قسمت راه‌اندازی کنند. از رابط.

بخوان  از ژاپنی‌ها بعید بود! - ایسنا