فناوری‌های یک خودرو آینده‌نگرانه در CES

علاوه بر این اشاره کرد که خودروی «AKXY2» به شبکه مغناطیسی و شکاف در دیواره‌ها مجهز است، به طوری که سفر با ماشین باعث ایجاد اختلال در فعالیت‌های روتین زندگی افراد نمی‌شود. شبکه و شکاف‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که مواردی مانند مکان و میز را به کف و دیوار خودرو متصل کنند و فضای داخلی آن را شخصی‌سازی کنند.

این یک نمونه خیره کننده از ظاهر خودروهای شخصی در آینده است. اما هنوز زمان زیادی را نمی توان تصور کرد.

AKXY2 جامعه جامعه

این شرکت اعلام کرد پس از اینکه همه‌گیری کووید بر روی وسایل نقلیه نقلیه به عنوان فضای شخصی در طول ماه‌ها قرنطینه تاکید کرد، تصمیم بر یک وسیله نقلیه بر روی جامعه متمرکز شد.

به منظور مفهوم چشم انداز شرکت، تمام بخش نیمه بالای AKXY2، از جمله سقف، از یک رزین شیشه‌ای شفاف ساخته شده است که حال و هوای فضاپیمای جتسون‌ها را به همراه دارد. این معناست که می‌توان از همه جاها به بیرون نگاه کرد و این را به آنها اجازه داد از فضای باز اطراف خود لذت ببرند. این شرکت می‌گوید این امکان را می‌دهد که در خانه‌های سنتی به سبک ژاپنی احساس کنند.

طراح این خودروی مفهومی می‌گوید که ظاهر دیره‌ای خودرو نمایانگر چرخه طبیعت و هماهنگی میان انسان و محیط زیست است.

خودروی مفهومی «AKXY2» شرکت «Asahi Kasei» برای تصور آینده‌ای با حمل و نقل پایدار و جامعه بر جامعه طراحی شده است.

فناوری‌های مربوط به یک خودروی مفهومی جدید آینده‌نگرانه با سقف گنبدی شیشه‌ای در نمایشگاه CES به نمایش در آمد.

بخوان  پرتاب توپ‌های جام‌جهانی به فضا توسط "اسپیس ایکس"

شرکت سازنده این خودرو مستقر در توکیو امیدوار است که خودرو مفهومی آن تخیلات را به کار بیاندازد و جایگاه خودرو را از یک وسیله بی‌روح برای رفت و آمد به یک وسیله نقلیه اجتماعی تغییر دهد.

خودرو «AKXY2» برای اولین بار در روز ۲۵ مه ۲۰۲۲ در ژاپن به نمایش در آمد. رونمایی از آن در صدمین سالگرد شرکت «Asahi Kasei» انجام شد. این مفهومی جدید دارای امکاناتی است که در جهت کاهش انتشار فناوری خودروهای کربنی می‌شوند و منسوجات پایدار، پلاستیک‌های مهندسی‌شده و الاستومرها می‌شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، این وسیله نقلیه خودران دارای سقف گنبدی حباب‌مانندی است که شبیه به ماشین فضایی انیمیشن جتسون‌ها است.

شرکت «Asahi Kasei» توضیح می‌دهد که این خودروی مفهومی به گونه‌ای طراحی شده است که سه مورد «پایداری»، «رضایت» و «جامعه» را در بر می‌گیرد. در معنای دو مورد اول کاملاً واضح است، «جامعه» مفهوم اصلی AKXY2 است و به جاه‌طلبی این شرکت ژاپنی برای نشان دادن دیدگاه در آینده خودروها از رابطه آنها با جامعه اشاره دارد.

این شرکت از نوآوری‌های مربوط به خودروی مفهومی خود را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی(CES) امسال در لاس وگاس به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام



منبع