قوانین اتحادیه اروپا در هوش مصنوعی کدامند؟

چرا قوانین اروپا بسیار مهم است؟

قوانین اتحادیه اروپا در هوش مصنوعی کدامند؟

همچنین هوش مصنوعی که از مواردی که از سوء استفاده از کودکان آسیب می‌پذیرد یا از دستکاری پنهانی استفاده می‌کند و می‌تواند منجر به آسیب شود، ممنوع است.

قانونگذاران، طرح اولیه اتحادیه اروپا، اتحادیه اروپا را در گسترش ممنوعیت تشخیص چهره از راه دور و شناسایی بیومتریک در ملاعام تقویت کردند. این فناوری عابران را اسکن و از هوش مصنوعی برای تطبیق چهره یا سایر ویژگی‌های آنها با استفاده از می‌کند. اما اصلاحیه بحث برانگیز، اجازه دادن به قانون مانند یافتن کودکان گم شده یا جلوگیری از تهدیدهای تروریستی ممکن نشد.

قوانین اتحادیه اروپا در هوش مصنوعی کدامند؟

هیأت حفاظت از داده های اروپا که ظروف ملی حفظ حریم خصوصی اروپا را متحد می کند، در ماه آوریل اعلام کرد که یک کارگر برای چت با پی تی راهاندازی کرده است که اولین گام بالقوه مهم به سوی یک سیاست مشترک برای تنظیم قوانین حفظ حریم خصوصی در هوش است. مصنوعی است.

مراحل بعدی

ابزارهای پلیسی پیش بینی کنند که چه کسی مرتکب جرم می شود، باید از خارج شوند.

خطرات هوش مصنوعی چیست؟

وی می‌گوید: من می‌خواهم بریتانیا را نه تنها به خانه فکری می‌کنم، بلکه خانه جغرافیایی راه‌حلی برای تغییر هوش مصنوعی ایجاد می‌کند.

این کمیسیون می‌گوید: اکثر سیستم‌های مصنوعی، مانند بازی‌های ویدیویی یا فیلترهای هرزنامه، در گروه کم خطر یا بدون خطر می‌گیرند.

قانون‌گذاران اتحادیه اروپا همچنین در حال بحث در مورد معرفی قانون هوش مصنوعی اروپا هستند که برای هر کسی که محصول یا خدماتی را ارائه می‌دهد و استفاده از هوش مصنوعی می‌کند، نظارت می‌کند. قانونگذاران پیشنهاد می‌کنند که ابزارهای هوش مصنوعی مختلف بر اساس سطوح تعیین شده، از کم تا غیرقابل قبول طبقه‌بندی شوند.

قوانین در حوزه مصنوعی برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ با این مضمون ارائه می‌شود که برای هر محصول یا خدماتی که از سیستم‌های مصنوعی مصنوعی استفاده می‌شود، نظارت می‌شود. این سیستم‌های هوش مصنوعی را بر اساس چهار سطح خطر، از حداقل یا کم تا غیرقابل قبول، طبقه‌بندی می‌کند. برنامه‌های پرخطرتر، مانند برنامه‌های مربوط به استفاده یا هدف فناوری برای کودکان، با الزامات سخت‌تری از شفاف‌تر بودن و استفاده از داده‌های دقیق ممکن خواهد شد.

بخوان  قبرستان ضدجاذبه ای که تابوت ها از آن آویزان هستند! + تصاویر

یکی از معانی اصلی اتحادیه اروپا در برابر مصارف طبیعی برای سلامت، ایمنی، حفاظت از حقوق و ارزش‌های اساسی این است که برخی از کاربردهای هوش مصنوعی مانند سیستم‌های «امتیاز اجتماعی»، افراد را بر اساس رفتارشان قضاوت می‌کنند.

اتحادیه اروپا بازیگر بزرگی در توسعه پیشرفته هوش مصنوعی نیست. این نقش را آمریکا و چین بر عهده دارند اما بروکسل بروکسل تعیین کننده فرآیند تعیین کننده را با مقررات ایفا می‌کند که باید به استانداردهای جهانی تبدیل شود و در تلاش برای قرار دادن قدرت شرکت‌های بزرگ فناوری، به یک پیشگام تبدیل شود.

ممکن است سال‌ها طول بکشد تا قوانین به‌طور کامل اجرایی شوند. گام بعدی مذاکرات بعدی است که شامل عضو، مجلس و کمیسیون اروپا می‌شود که احتمالاً در تلاش برای توافق بر سر این موارد، با تغییرات بیشتر خواهد شد.

قوانین در مورد چت بات جی پی تی

اصلی در این قوانین به سختی به چت‌بات‌ها اشاره کرده است، به این دلیل که آنها باید برچسب‌گذاری شوند تا کاربران بدانند در حال حاضر با یک ماشین هستند، اما پس از آن قوانینی را برای پوشش ابزار مصنوعی عمومی مانند ویژگی‌های چت جی پی تی افزایش می‌دهند. محبوبیت آن افزوده شد و آن فناوری را در معرض دید برخی از الزامات مشابه با سیستم‌های پرخطر قرار دادند.

وی گفت: «کشورهای دیگر ممکن است در نظر داشته باشند که قوانین اتحادیه اروپا را تطبیق و کپی کنند».

سیستم‌های مصنوعی که در مقوله‌هایی مانند و تحصیل می‌شوند و بر روی روند زندگی افراد تأثیرگذار می‌شوند، با الزامات سختی مانند شفاف بودن با استفاده از گام‌هایی برای ارزیابی و کاهش خطرات سوگیری ناشی از الگوریتم‌ها هستند.

بخوان  با اولین زنی که به مدار ماه می‌رود بیشتر آشنا شوید

ایسنا/خراسان رضوی سازمان‌های مصرف‌کننده اروپا (BEUC) به اطلاعات گروه‌های چت با پی تی (ChatGPT) و سایر چت‌های هوش مصنوعی پیوسته و از اطلاعات حمایتی از مصرف‌کننده اتحادیه اروپا می‌خواهند این فناوری‌ها و آسیب‌های احتمالی آن را برای افراد بررسی کنند.

کریس شریشاک، تکنسین و کارشناس ارشد مرکز شورای ایرلند گفت: «واقعیت این است که این امر قابل تنظیم است و اینکه شرکت‌ها دارای نقش‌هایی هستند که می‌شوند، بسیار مهم است». کرده اند.

قوانین اتحادیه اروپا در هوش مصنوعی کدامند؟

در موارد شدید، جریمه آسیب ممکن است تا 33 میلیون یورو (33 میلیون دلار) یا 6 درصد از درآمد جهانی سالانه یک شرکت را شامل شود که در شرکت‌های فناوری مانند گوگل و مایکروسافت می‌تواند به میلیاردها دلار برسد.

قوانین اتحادیه اروپا در هوش مصنوعی کدامند؟

این مورد به سازندگان محتوا می‌دهد می‌داند که از پست‌های وبلاگ، کتاب‌های دیجیتال، مقالات علمی یا آهنگ‌هایشان برای آموزش الگوریتم‌هایی استفاده می‌شود که از سیستم‌هایی مانند ابزارهایی استفاده می‌شود که می‌توانند تقویت کنند یا خیر، سپس آنها می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا کارشان می‌شود. است یا خیر و به دنبال جبران باید باشند.

اجرای این قوانین بر روی 27 کشور عضو اتحادیه اروپا خواهد بود و بر اساس این قوانین رگولاتورها می‌توانند شرکت‌ها را تا برنامه‌های خود را از بازار خارج کنند.

انتهای پیام



منبع

براندو بنیفی، یکی از اعضای ایتالیایی اروپا که کار بر روی قانون هوش مصنوعی را رهبری می‌کند، گفت که آنها می‌توانند فناوری سریع‌ترتر قوانین را در حال ساختن مانند مصنوعی مصنوعی جستجو کنند.

از قانونگذاران اتحادیه اروپا (۱۲ قانون‌گذار) در ماه آوریل از رهبران جهان خواستند تا نشستی برای یافتن راه‌هایی در کنترل سیستم‌های مصنوعی پیشرفته انجام دهند و اعلام کنند که آنها سریع‌تر از حد انتظار در حال توسعه هستند.

بخوان  ماموریت سرنشیندار چین به ماه با «دو موشک» انجام می‌شود

یکی از موارد کلیدی این است که باید به‌طور کامل هر گونه حق نسخه‌برداری را انجام داد که برای آموزش سیستم‌های هوش مصنوعی استفاده می‌شود، مستندسازی می‌شود تا متن، تصاویر، ویدیوها و موسیقی‌هایی شبیه به تولید انسان.

بریتانیا که در سال ۲۰۲۰ اروپا را ترک کرد، به دنبال یک موقعیت در رهبری هوش مصنوعی است. نخست‌وزیر، ریشی سوناک قصد دارد پاییز میزبان میزبانی جهانی در مورد ایمنی هوش مصنوعی باشد.

می‌گویند که بزرگی بازار یک اتحادیه اروپا با 45 میلیون مصرف‌کننده، با رعایت این قوانین را برای شرکت‌ها آسان‌تر از توسعه محصولات مختلف برای مناطق مختلف می‌کند، اما این قوانین سرکوب‌کننده و با قوانین مشترک برای مصنوعی مصنوعی، بروکسل نیز در تلاش برای ایجاد کردن است. اعتماد در بین کاربران، بازار را توسعه دهد.

سوناک اظهار کرد: اجلاس بریتانیا از انجمن‌ها، کارها و دولت‌ها از سراسر جهان را گرد هم می‌آورد تا روی چندجانبه کار کنند.

می‌رود قوانین تا پایان سال انتظار تصویب نهایی شود و پس از آن یک دوره مهلت سازگاری شرکت‌ها و سازمان‌ها که حدود دو سال است، در نظر گرفته شود.

منابع

برای انجام شکاف قبل از اجرای این قانون، اروپا و ایالات متحده در حال تنظیم آیین‌نامه رفتار داوطلبانه هستند که مقامات قول داده‌اند در پایان ماه مه طی چند هفته تغییر کنند و می‌توانند به سایر همفکرها گسترش پیدا کنند.