قیمت دریچه تهویه هوا خرید 6 نوع دریچه تهویه هوا ساختمان

قیمت دریچه تهویه هوا خرید 6 نوع دریچه تهویه هوا ساختمان

از انواع دریچه های گرد می توان به دریچه های خورشیدی اشاره کرداین دریچه ها دارای اشکال مربعی هستند. داخل این صفحه ی مربع شکل با انواع اشکال مدورهندسی دکوراتیو تولید میشود. این نوع دریچه ها به دو صورت دریچه گرد خورشیدی و دریچه تایل (آرم استرانگ خورشیدی) است که به صورت فریم دار و بدون فریم تولید میشوند. برای برگشت هوا به دستگاه تهویه مطبوعِ نصب شده در پروژه، از دریچه‌های تهویه آسیا برگشت استفاده می‌شود.

  • این دریچه ها در جنس های مختلف و اشکال متنوع طراحی و ساخته می شوند.
  • دریچه پادری برای محیط های با هوای بسیار گرفته و مکانی که جریان هوا کند است استفاده زیادی دارد مثلا در سرویس بهداشتی کاربرد فراوانی دارد.
  • با توجه به نوسانات قیمت در جامعه، امکان اعلام مبلغ دقیق وجود مدارد لذا جهت کسب اطلاع بیشتر از مشخصات و قیمت دریچه هوا با شماره های ره سام تماس حاصل فرمایید.
  • هر محیط نیاز به هوارسانی دارد و به همین دلیل بعضی دریچه های هوا را در مقطع سقف و برخی دیگر را بر روی سطوح دیوار نصب می نمایند.
  • دریچه هوا دارای جنس ها و شکل های متنوعی است و اگر برخی از دریچه ها به انتهای انشعاب ها شبیه نباشد و یا به خوبی به هم متصل نشوند از طریق مبدل این کار انجام خواهد شد.
  • معمولاً استفاده از دریچه‌ های هوای مشبک برای رستوران‌ ها، مساجد و تالار‌های پذیرایی پیشنهاد می‌ شود.

در نتیجه با امکان هوادهی به طول زیادی از حجم محیط ، باعث یکنواختی و تعدیل در توزیع هوا به محیط مورد نظر می گردد . دریچه تامین هوا در ابعاد مناسب براساس هوای مورد نیاز وسایل گاز سوز تولید شده تا کاربران گرامی این امکان را داشته باشند که براساس نیاز خود دریچه با سایز مناسب را انتخاب نمایند. دریچه هواکش فلزی کاربردهای فراوانی دارد که در این بخش به شرح آن ها می‌ پردازیم. برای مکش هوای ناسالم داخب راه پله ها،پارکینگ ها و سرویس های بهداشتی از این مدل دریچه هوا استفاده می کنند.‌ دریچه هواکش فلزی به شکل های شیاردار،مشبک و خطی ۹۰ درجه بی دمپر تولید می شود. دریچه هوای دو انحرافی مانند یک شبکه است، تعداد زیادی سوراخ مربعی شکل آنها را می توان به عنوان دیفیوزرهای اسلات خطی ارزان‌تر در نظر گرفت اما جریان هوای بزرگتری را اداره می کند.

بخوان  گیربکس شافت مستقیم یا هلیکال رادوکو واردکننده و تامین‌کننده تجهیزات صنعتی-شهباز موتور

قرارگيرد و قطعات آن بايد اتصال زمين داشته باشند.

ب) بر روي دستگاه هاي پخت و پز خانگي نصب هود الزامي نيست، مگر آنكه از اين دستگاه ها براي مقاصد تجاري استفاده شود. 2) در دهانة خروج هوا از كانال، بايد دمپر جلوگيري از جريان معكوس هوا نصب شود. در آشپزخانة واحد مسكوني كه دستگاه هاي پخت و پز خانگي در آن نصب مي شود، تعويض گردد. 2) ياتاقان هواكش انتخاب شده براي شرايط ضد جرقه نبايد در مسير جريان تخلية مكانيكي هوا )قرارگيرد و قطعات آن بايد اتصال زمين داشته باشند. 1) اگر اندازه و نوع ذرات گذرنده از هواكش احتمالاً باعث توليد جرقه شود، جنس پر ه هاي )هواكش و بدنة آن بايد از نوع ضد جرقه انتخاب شود. 1) موتور هواكش اين فضاها بايد در خارج از مسير جريان تخلية هوا قرار گيرد و يا دارا ي )پوشش محافظ و مورد تأييد باشد.

دریچه هوا خطی

نتیجه تمام تلاش ها برای اندازه گیری و بررسی سیستمی که بتواند تهویه ها را به خوبی انجام بدهد در دریچه هوا نمایش داده خواهد شد. دریچه های هوا داری کاتالوگ می باشند که تمام ویژگی های این محصولات در آنها قید شده است. در زمان خرید می توانید از طریق کاتالوگ اطلاعات دقیق تر را دریافت کنید و یا در فضای مجازی با جستجوی این محصولات کاتالوگ آنها را برای خرید دریچه بررسی نمایید. معمولا بیشترین استفاده از دریچه های مستطیلی مشبک است که برای کانال های چهارگوش گالوانیزه ساخته میشود .

انواع دریچه هوا بر اساس جنس

فلز آلومینیوم به علت این که سبک تر بوده و زنگ نمیزند دوام بالایی دارد. در انتخاب دریچه باید به ابعاد آن و میزان جریان توجه داشته باشیم. این دریچه ها در جنس های مختلف و اشکال متنوع طراحی و ساخته می شوند.

بخوان  دکتر سید سلمان فاطمی 1 بیتی

1) تأمين هواي مورد نياز براي ديگر نيازهاي فضاي نصب دستگاه با سوخت مايع يا گاز، از جمله براي تعويض هوا يا جبران بارهاي گرمايي و سرمايي، خارج از الزامات اين مقاله است. باید خاطر نشان شد برای نامگذاری دریچه هوا، جنس ساختار بیرونی دریچه هوا مد نظر قرار میگیرد و نه جنس دمپر آن. داخل فریم می نماییم.طول هر یک از این پره ها بستگی به ابعاد فریم دریچه هوا دارد.

این کالا تنظیم کننده ی مسیر جهت باد و همچنین وسیله ای جهت زیبایی بخشیدن به دکوراسیون داخلی فضاها نیز می باشد. نام دیگر دریچه تامین هوا دریچه کولر است که هر یک در طرح های متنوعی توسط کارخانه جات تولید می شود. این کالا در مدل های دمپردار و بی دمپر در مدل های خطی ۳۰ و ۹۰ درجه،مشبک،سقفی چهار طرفه و اسلوت موجود می باشد. این نوع دریچه‌ ها نیز برای انواع هواساز‌ها مانند کولر‌های آبی و گازی کاربرد دارد و تفاوت چندانی از این منظر با نوع دیواری ندارند. البته این نوع دریچه‌ های تهویه هوا به انواع دمپردار و بدون دمپر تقسیم می‌ شوند و به صورت یک طرفه دو طرفه و حتی سه طرفه نیز طراحی می‌ شوند. معمولاً اگر سقف ساختمان‌ ها بسیار بلند باشد یا اینکه هواساز مورد استفاده شما، داکت اسپلیت یا انواع دیگر آن باشد، از نوع سقفی استفاده می‌ کنند تا چرخش هوای تازه در محیط بهتر صورت گیرد.

مشخصات فنی دریچه تامین هوا 20*20 داخلی

این رسوب‌ها هم ظاهر کولر را زشت و زننده کرده و هم موجب پوسیده شدن آن می‌شود. 5-درپوش کف کولر را باز کنید تا آب موجود در آن تخلیه شود و کف کولر را تمیز کنید. بعد از ساخت اضلاع فریم اقدام به گوشه زنی آنها می شود تا تمام زوایا گونیا باشد. باید خاطر نشان کرد که تمام این دریچه ها قابلیت رنگ با رنگ کو ره ای الکتروستاتیک را دارند .

بخوان  داستان واقعی موبایل که کارشناسان نمی‌خواهند شما بدانید