لیست کامل بهترین و ترسناکترین اتاق فرارهای کرج + راه ارتباطی و شماره تماس | allescape

لیست کامل بهترین و ترسناکترین اتاق فرارهای کرج + راه ارتباطی و شماره تماس | allescape

این اتاق فرار با ژانر ترسناک و دلهره‌آور‌، یکی از خاص‌ترین اتاق فرارهای تهران است. امروزه در شهرهای مختلف ایران هم می‌توانیم اتاق‌های فرار را بازی‌های مختلف و در ژانرهای گوناگون ببینیم. در تهران، تعداد بسیار زیادی از این اتاق های فرار آماده شده‌اند تا از بازیکن‌های حرفه‌ای و مبتدی پذیرایی کنند. می‌توانیم ترسناک ترین اتاق فرار تهران را اتاق فرار منفی چهار، احضار، خوابگاه، طالع نحس و بازی‌های دیگر معرفی کنیم، اما این کاملاً به سلیقه شما و سبک و سیاقی مربوط است که می‌پسندید. باید به این مورد توجه کنید که تجربه هرکس در بازی اتاق فرار متفاوت می باشد و به عوامل متعددی بستگی دارد.

اتاق فرار منفی چهار

اسکیپ روم ایلوژن یکی از پرطرفدارترین اتاق فرارهای ترسناک کرج محسوب می‌شود. هیجان در این اتاق فرار با معماهای چالش برانگیز در هم آمیخته است. شما باید به خوبی در بطن موضوع قرار بگیرید و با درک هیجانات ناشی از ترس، معماها را حل کنید. کار گروهی در این بخش می‌تواند خاطره انگیزترین رویداد برایتان باشد.

فضاسازی‌ها کاملاً واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت. اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم است. داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقاتش مربوط به همان بیماری هستند.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب

چرا که سر و کار داشتن با معما و چالش باعث می شه که چیزهای جدیدی یاد بگیرید، تجربیات متفاوتی کسب کنید و حتی با ترس‌های خودتعون مقابله کنید. ضمن اینکه حین حل معما لذت می‌برید و یه سرگرمی فوق‌العاده برای شماست. لوکیشن شرقی دارای دو اتاق فرار سوئینی تاد و قربانی یک و لوکیشن غربی شامل اتاق فرار انتقام دیویدف است. ۲ اتاق فرار دیگر این مجموعه به نام‌­های آزمایشگاه شیطان و گور نفرین شده هستند. تجربه­ همه­ این سناریوها قیمت یکسانی دارند و همگی نفری ۷۰هزار تومان هستند. پیشنهاد ما برای شما اتاق فرار رازماز است که حوالی منطقه ارم واقع شده.

بخوان  عکس بچه ی السا
اتاق های بزرگ با تم های خفن تو اتاق فرار کرج ی سر و گردن بالاتر از اتاق های فرار تهران هست و رده سنی اسکیپ روم شکی توش نیست. نه تنها این، ما در حال ایجاد یک تجربه جدید و سرگرم کننده هستیم که هرگز فراموش نخواهیم کرد! اتاق فرار یکی از اون تفریحات دسته‌جمعیه که نوع ترسناکش، حسابی بهتون هیجان میده. تو این پست، اتاق فرارهایی که بیشتر طرفدار داشتن رو معرفی کردیم، شما هم اگه تجربه هیجان انگیز و ترسناکی داشتین در بخش نظرات بگین تا لیست رو تکمیل کنیم. مجموعه‌های مختلفی در تهران اتاق فرار دارند که معروف‌ترین آن‌ها انیگما، اسکیپ روم دات‌آی‌آر و .. البته اتاق فرارهای مستقلی در این منطقه فعالیت می‌کنند اما تهرومز، با داشتن ۲ اتاق فرار تنها مجموعه این محدوده است.

  • با این وجود لازمه که بگم این بازیها برای همه طراحی می شوند و نباید نگران چیزی باشید.
  • مجموعه اتاق فرار اسکیپ می، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اتاق فرار ایران است که علاوه بر تهران در نمک‌آبرود و چالوس هم شعبه دارد.
  • اگر شما نیز عاشقاتاق فرار ترسناکهستید، بهتر است در ادامه همراه ما باشید.
  • فقط یک ساعت فرصت دارید که از دست کسانی که دست و پای شما را بسته‌اند فرار کنید.
  • این لیست پینورست برای ده تا از اتاق فرارها و اسکیپ‌روم‌های ایران.