ماموریت مایکروسافت برای بدتر کردن ویندوز 11 با تبلیغات در منوی استارت ادامه دارد

البته، در ابتدا فقط برای زیرمجموعه کوچکی از کاربران ویندوز 11 عرضه می شود. اگرچه این به خودی خود گویای این موضوع است – مایکروسافت آشکارا نگران پاسخ است و همچنان در حال آزمایش آب به روشی محدود است، همانطور که بود، با عرضه گسترده‌تری که برای «ماه‌ها» راه‌اندازی نمی‌شود. غول نرم افزاری مراقب این مورد است و بدون شک دلیل خوبی دارد.

ویندوز 11 به‌تازگی یک به‌روزرسانی اختیاری دریافت کرده است که برخی از اصلاحات مفید را اعمال می‌کند… اما همچنین چیزی بحث‌برانگیزتر برای منوی استارت.

افشای اطلاعات قبلی از Albacore (یک افشاگر معروف در توییتر) همچنین به کاربران مایکروسافت (در نسخه‌های آزمایشی) نشان داده است که OneDrive را به این روش بالا می‌برند یا یک حساب مایکروسافت ایجاد می‌کنند (یا برای تکمیل نمایه مایکروسافت خود).

مسلماً در حال حاضر این آپدیت اختیاری (آزمایشی) است، اما تقریباً به طور قطع بخشی از آپدیت تجمعی آوریل برای ویندوز 11 خواهد بود که در چند هفته دیگر اجرا خواهد شد. مگر اینکه مایکروسافت در آخرین لحظه نظر خود را تغییر دهد و از پرتگاه استقرار استفاده نکند (و در این مرحله، بسیار بعید است).

به‌روزرسانی اختیاری تازه منتشر شده همچنین تعدادی رفع اشکال را ارائه می‌کند، از جمله یکی برای اشکالی که چاپگرها را تحت تأثیر قرار می‌دهد (که از طریق درگاه USB متصل می‌شوند) و باعث می‌شود آنها دستگاه‌های چند رسانه‌ای به نظر برسند.


تحلیل: شروع چیزی شوم؟

همانطور که توسط بلیپ کامپیوتر (در برگه جدید باز می شود)این همان چیزی است که مایکروسافت به عنوان «اعلان‌های حساب‌های مایکروسافت» که در منوی Start ظاهر می‌شود، توصیف می‌کند، ویژگی که برخی گمان می‌کنند دستور کار پنهانی دارد.

بخوان  اپل از شما می‌خواهد که با برنامه ویدیویی 50 دلاری خود یک فیلم پرفروش 8K تولید کنید



منبع