مایکروسافت اوت لوک بالاخره یکی از بزرگترین سردردهای ایمیلی خود را حل می کند

سرویس کنفرانس ویدیویی شرکت مایکروسافت تیمز همچنین در حال کار بر روی ویژگی است که چت تیم را به Outlook می‌آورد و به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن جداگانه تیم‌های مایکروسافت، پیامی سریع ارسال کنند یا چت را مرور کنند، به این معنی که کاربران نیازی به این کار ندارند. بین برنامه ها سوئیچ کنید



منبع

این به‌روزرسانی در حال حاضر به‌عنوان «در حال توسعه» فهرست شده است، اما مایکروسافت می‌گوید پیش‌نمایش آن باید در این ماه در دسترس باشد و به‌زودی عرضه کامل آن انجام خواهد شد.

این سرویس در ابتدا فقط برای کاربران اندروید در دسترس خواهد بود، اما در صورت موفقیت آمیز بودن، انتظار داریم برای کاربران iOS نیز گسترش یابد.

راه‌اندازی باعث می‌شود که مایکروسافت به دنبال حذف یک مرحله زمان‌بر و خسته‌کننده باشد، زمانی که کاربران تلاش می‌کنند فیلم ویدیویی را در ایمیل Outlook ضمیمه یا اضافه کنند و امیدواریم این فرآیند بسیار روان‌تر شود.

آپلود ویدیو Outlook

اخیراً واکنش‌هایی را به Outlook معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد در واکنش به ایمیل‌ها، «شست، بخندند، قلبشان را جشن بگیرند، یا اشک بریزند» و به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا کمی شخصیت بیشتری به پیام‌های خود اضافه کنند.

«آپلود کردن ویدیو، OneDrive for Business را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد از فضای ذخیره‌سازی افزایش یافته و محدودیت‌های بزرگ برای اندازه و طول ویدیو بهره ببرند». ورود (در برگه جدید باز می شود) در نقشه راه رسمی مایکروسافت 365 خوانده می شود.

برخی از کاربران Microsoft Outlook به زودی می توانند از این پلتفرم نه تنها برای خواندن پیام های خود، بلکه برای ضبط و آپلود ویدیو نیز استفاده کنند.

بخوان  واتس اپ ویرایش مخاطبین را در داخل برنامه قرار می دهد و زمان آن فرا رسیده است

سرویس گیرنده ایمیل اعلام کرده است که در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران برنامه Outlook Mobile اجازه می دهد قبل از آپلود یکپارچه در ایمیل خود، ویدیویی را از تلفن هوشمند خود ضبط کنند.