مایکروسافت اکسل از یک ویژگی کاملاً شگفت انگیز جدید رونمایی کرده است

مایکروسافت می‌گوید که این عملکرد جدید باید برگه‌های اکسل شما را شخصی‌تر و قابل تنظیم‌تر کند و به کار شما ابعاد جدیدی بدهد.

تصاویر مایکروسافت اکسل

هنگامی که مایکروسافت راه اندازی شد، این ویژگی برای همه کاربران در دسکتاپ، وب، مک و اندروید در دسترس خواهد بود.

یک به‌روزرسانی جدید اکسل به نرم‌افزار صفحه‌گسترده اجازه می‌دهد تا تصاویر را مستقیماً در یک سلول قرار دهد و برای اولین بار آنها را به بخشی از یک کاربرگ تبدیل کند، نه فقط شناور در بالای صفحه.



منبع

در مدخل خود در نقشه راه رسمی مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود)، این شرکت خاطرنشان می کند که علاوه بر درج مستقیم تصاویر در سلول ها، عملکرد جدید “IMAGE” طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی اضافی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

کاربران می‌توانند سلول‌ها را جابه‌جا کرده و اندازه آن‌ها را تغییر دهند، مرتب‌سازی و فیلتر کنند، و حتی با تصاویر درون جدول اکسل کار کنند.

اینکه دقیقاً چگونه این همه در عمل کار می کند، مشخص نیست، زیرا این ویژگی هنوز به عنوان “در حال توسعه” در حال حاضر فهرست شده است. با این حال، تاریخ در دسترس بودن عمومی مورد انتظار آن دسامبر 2022 است، به این معنی که به زودی باید در مورد نحوه عملکرد آن بیشتر بشنویم.

این خبر آخرین به‌روزرسانی مایکروسافت اکسل است که هدف آن جذاب‌تر کردن و کاربرپسند کردن نرم‌افزار است، زیرا به نظر می‌رسد به تشویق همکاری آنلاین بیشتر بین تیم‌ها در عصر کار ترکیبی کمک کند.

بخوان  میکروپلاستیک‌ها می‌توانند از بدن مادر به اندام‌های جنین برسند

اخیراً، این شرکت گفته است که «@mentions» را در اکسل راه‌اندازی می‌کند تا همکاری در صفحات گسترده شما راحت‌تر از همیشه باشد.

@mention به کاربران این امکان را می دهد که همکاران یا همکاران خود را چه در سازمان و چه در خارج از آن تگ کنند. این برچسب‌ها می‌توانند درخواست ویرایش، افزودن اطلاعات بیشتر، یا فقط توضیح در مورد یک نقطه خاص باشند، اما همچنین می‌توانند برای ایجاد، اختصاص و پیگیری وظایف در کتاب کار شما استفاده شوند.

صفحات گسترده مایکروسافت اکسل شما به زودی به دلیل پیشرفت بزرگ بالقوه شرکت می تواند پویاتر از همیشه باشد.