مایکروسافت لوپ می خواهد همکاری آنلاین دفتر شما را بازنگری کند

از این نظر، مایکروسافت لوپ بسیار در سنت ابزارهایی مانند Padlet و آسانا، که فضاهای کاری مشترک را برای ذخیره ایده ها، فایل ها و لیست های کارها ارائه می دهد.



منبع

مایکروسافت ابزار همکاری آنلاین اختصاصی خود را با هدف سازماندهی پروژه، تخصیص وظایف و به اشتراک گذاری فایل های فردی رونمایی کرده است.

این اعلامیه اندکی پس از آن صورت می گیرد که مایکروسافت از برنامه های خود برای آوردن هوش مصنوعی به مجموعه نرم افزارهای آفیس خود پرده برداری کرد Microsoft 365 Copilotابزاری است که توسط انسان هدایت می شود و برای ایجاد محتوا طراحی شده و به عنوان بانک دانش مرکزی برای مواردی مانند یادداشت های جلسه عمل می کند.

حلقه مایکروسافت و Copilot

همچنین می‌تواند محتوای یک صفحه را علاوه بر اسنادی که در یک فضای کاری به اشتراک گذاشته شده است، در Loop خلاصه کند. مایکروسافت می‌گوید که ویژگی‌های خلاصه‌سازی Copilot «در چند ماه آینده» به حلقه می‌رسند، در حالی که خود Copilot در حلقه فقط در پیش‌نمایش خصوصی است.

به غیر از قابلیت‌های هوش مصنوعی، تنها راهی که Loop می‌تواند جهان را به آتش بکشد، استفاده از ابزاری است که در اکوسیستم مایکروسافت 365 ادغام شده است، که مسلماً در سازمان‌ها در سراسر جهان مورد استفاده گسترده است.

بخوان  ساخت نسل جدید فناوری «لیدار» برای اسکن محیط زیر دریا

در Loop، Copilot تاریخچه ای از درخواست های ارسال شده را ذخیره می کند تا بتوان آنها را برای ایجاد نتایج بهتر اصلاح کرد و اجازه می دهد کار تولید شده به عنوان یک “کامپوننت” (در اصل یک سند) در یک فضای کاری Loop ذخیره شود تا در فضای کاری Loop با آنها همکاری شود یا در فضای دیگر به اشتراک گذاشته شود. مایکروسافت 365 برنامه هایی مانند تیم ها یا Outlook