مایکروسافت می تواند یکی از مفیدترین ویژگی های ویندوز 11 را برای صرفه جویی در رایانه شما کاهش دهد

همانطور که Neowin گزارش می دهد (در برگه جدید باز می شود)، به نظر می رسد که مایکروسافت تعداد پنجره های اخیری را که می توانید با فشار دادن کلیدهای Alt + Tab روی صفحه کلید از بین آنها اسکرول کنید، محدود می کند.

Alt + Tab یکی از قدیمی ترین ویژگی های ویندوز و یکی از کاربردی ترین آن است. با نگه داشتن کلید Alt و سپس ضربه زدن روی کلید Tab، می توانید به سرعت بین برنامه های باز جابجا شوید. این می تواند بسیار سریعتر از تلاش برای یافتن برنامه باز در دسکتاپ یا نوار وظیفه شما باشد، به خصوص در هنگام استفاده از دستگاه هایی با صفحه نمایش کوچکتر، مانند لپ تاپ.

به نظر می رسد که احتمال این خرابی ها را کاهش می دهد، مایکروسافت محدودیت را اجرا کرده است و در این مورد، احتمالاً کار درستی است. من برای بستن برنامه ها یک بار استفاده می کنم وحشتناک هستم، اما حتی من هرگز بیش از 20 برنامه را به طور همزمان باز نکرده ام تا از بین بروم. برای کاربران قدرتمندی که اغلب برنامه‌های زیادی را به‌صورت هم‌زمان اجرا می‌کنند، و بهترین رم برای مدیریت آن را دارند، ویندوز 11 حداقل به شما اجازه می‌دهد به سرعت Alt + Tab بین 20 اپلیکیشنی که اخیراً استفاده شده‌اند، استفاده کنید. خبر بد برای برنامه بیست و یکم، اما به احتمال زیاد شما زیاد از آن استفاده نکرده اید.

بخوان  اپل تبلیغ جدید Vision Pro را نشان می دهد، زیرا متا قصد دارد رقابتی به سبک اندروید داشته باشد





منبع یکی از کاربران توییتر معروف به Xeno در حال بررسی آخرین نسخه بوده و متوجه شده است که در تنظیمات «چند وظیفه‌ای» ویندوز 11، محدودیت برگه‌هایی که می‌توانید به سرعت به آن‌ها تغییر دهید (که هر تب نشان دهنده یک برنامه باز است) کاهش یافته است. از حداکثر نامحدود به 20.