نرم افزار CRM همکاران سیستم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار سی آر ام سرو-نرم افزار CRM

CRM فروش را تا 29 درصد، بهره‌وری را تا 34 درصد و دقت پیش‌بینی را تا 40 درصد افزایش خواهد داد. استفاده کلی از CRM در سال‎های اخیر افزایش یافته است؛ به عنوان مثال از 56٪ در سال 2012 به 74٪ در سال 2013 رسیده است. آزمایشی در کار نیست؛ چرا که در وهله اول باید زیرساختی در محل داشته باشید تا برنامه را اجرا کنید. داده‌های شما بر روی سرورهای محلی میزبانی می‌شوند و فقط دستگاه‌های موجود در شبکه محلی شما می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند. بسته به فروشنده‌ها، گزینه‌های سفارشی‌سازی متفاوت است اما اغلب به راحتی در دسترس هستند و به سرعت اجرا می‌شوند. البته بدیهی است که برای نصب مستقل روی سرور‌های خودتان با لایسنس معتبر، باید قیمت‌های چندهزاردلاری مایکروسافت را هم بپذیرید و تحمل کنید.

ویژگی‌های برنامه CRM

بله شما با اکسل ساده هم می توانید در کسب و کار خودتان نرم افزار CRM داشته باشید ، به زودی یک نسخه نمونه از آن را برای دانلود رایگان ارائه می کنیم. در این مقاله نرم افزارهایی معرفی شده اند که رایگان می توانید از امکانات اولیه آن استفاده کنید. اما اگر بخواهم مهمترین ویژگی ها رو به شما معرفی کنم ، کاربری آسان ، قابلیت یکپارچه سازی، سفارشی سازی، گزارش سازی و دسترسی آنلاین است. پس نرم افزار CRM با ما کمک می کند تا کلیه فرآیندهای مرتبط با مشتریان را شخصی سازی ، مستند سازی، اتوماتیک سازی، یکپارچه سازی و بصورت کاملا” دوطرفه طراحی و پیاده سازی کنیم. نرم افزار CRM می بایست منطبق بر نیازها ، چارچوب ها ، فرآیندها ، گردش کارها و یکپارچه سازی های مورد نیاز ما باشد. برای اطلاع از مقایسه انجام شده میان بهترین نرم افزار CRM بین المللی که در لیست زیر می بینید، لطفا سایت PCMAG را مشاهده نمایید.

بخوان  15 تکنولوژی جدید که آینده جهان را متحول می کند!!! 1 بیتی

نرم افزار CRM (نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) که گاهی اوقات به عنوان نرم افزار اتوماسیون نیروی فروش نیز شناخته می شود، به مشاغل کمک می کند تا تعاملات مشتری را در یک سیستم ثبت سابقه ردیابی و مدیریت کنند. CRM تعاملات بین یک کسب و کار، چشم اندازهای آن و مشتریان فعلی آن را ثبت می کند. برای اینکه بتوانید در مورد خرید یک نرم افزار crm خوب، تصمیم نهایی را بگیرید، قبل از هر چیز باید بدانید که آورده نرم افزار سی آر ام، برای سیستم کاری شما چیست. در واقع باید انتظاراتتان را از عملکرد سی آر ام، در سازمان بدانید، اینگونه می‌توانید تشخیص دهید که نرم افزار سی آر ام به کارتان می‌آید یا خیر.

انتخاب یک ارائه دهنده CRM یک موضوع بزرگ است و این مهم است که مطمئن شوید که منافع شما با کسانی آن را ارائه می دهند، هماهنگ شده اند. شما می توانید با انتخاب هر یک از درگاه های فوق، پیام های خودکار و زمان بندی شده را به صورت تک به تک و انبوه ارسال نمایید. همچنین با اتصال به باشگاه مشتریان اورست فرایندهای وفادارسازی مشتریان و مراقبت از مشتری را به راحتی مدیریت نمایید. کلیه حقوق، اعم از حقوق مادی، معنوی، تجاری و اعتباری متعلق به پورتال نرم افزاری آرمانت است. متخلفان طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کشور، تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

نوع همکاریاينجانب مايل به همكاري با اين شركت به صورت پروژه ای مي باشم . این فرآیند در مورد صدور پیش فاکتور، فاکتور و قیمت ها نیز صادق است. در فروش بیشتر و بهتر و در نهایت موفقیت شرکت شما تاثیر به سزایی داشته باشد. شوید، موجودی انبار بگیرید و حتا سیستم حضور و غیاب و منابع انسانی پیشرفته ای داشته باشید. تمام آن ها را به صورت یک پرونده ذخیره می کند و با یک کلیک به کل اطلاعاتی که می خواهید میرسید. به این صفحه منتقل میشویم که در اینجا میتوانیم برنامه نویسان فعال بر روی پروژه را مشاهده نماییم.

بخوان  معرفی مهم ترین راه های مهاجرت به کانادا

سه نکته برای طراحی استراتژی CRM

حال اگر این تماس قطع، و یا به هر دلیل دیگری به زمان دیگر موکول میشد، کارمند بعدی که با او ارتباط برقرار می کرد مجبور بود تا این سوالات را بار دیگر بپرسد. بهبود سطح رضایت مصرف کنندگان مزیتی کلیدی است که این سیستم به شما ارائه می کند، چرا که با استفاده از آن، شما می توانید تمامی قرارداد ها و ارتباطاتی که با مشتریان خود داشته اید را به روشی سیستماتیک ساماندهی کنید. شما قادر خواهید بود تا همه چیز را درباره مشتریان خود نظیر علایق، اولویت های آنها، خرید های پیشین آنها و هر موضوع دیگری که برای شما و کارتان مفید باشد را بدانید. حتما از وجود سیستم‌های گزارش‌ساز و داشبوردهای متنوع در سیستم انتخابی‌تان مطمئن شوید. برخی از ارایه‌کنندگان با این‌که سیستم‌های اختصاصی و سفارشی‌شده ارایه می‌دهند اما در ارایه داشبوردهای کاربردی و گزارش‌سازها عملکرد ضعیفی دارند.

نرم افزار CRM همکاران سیستم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار سی آر ام سرو-نرم افزار CRM

زمانی که لید به مشتری تبدیل می‌شود بسیار مهم است تا نقاط تعامل و تماس او با سازمان را مدیریت کنید و البته این نقاط را بشناسید. ابزارهای نرم افزار CRM به شما کمک می‌کند تمام تعاملات خود با مشتریان شامل فاکتورها، سوابق خرید و وضعیت سفارش‌ها را ردگیری و مدیریت کنید. داشبوردهای CRM در اصل در نقش مراکز اطلاعاتی عمل می‌کنند و در آن‌ها به‌راحتی داده‌های مورد نیاز در دسترس است. این قابلیت به سازمان‌ها امکان می‌دهد داد‌ه‌ها را از سوی فرصت‌های بالقوه، لیدها و مشتریان فعلی دریافت، دسته‌بندی و ذخیره کنند. این ویژگی باعث ارایه پیشنهادهای تجاری بهتر و مدیریت دقیق‌تر تماس‌ها می‌شود.

  • مشاوری که بخوبی بتواند نیازهای سازمان را تشخیص دهد و متناسب با نیازها راهکار پیشنهاد کند و مانع از دست رفتن منابع سازمان شود.
  • حتی گاهی یادگیری از یک همکار مسلط میتواند گزینه ی مناسبی برای آموزش باشد.
  • آن ها تصور می کنند که نرم افزار crm به اندازه‌ای آسان خواهد بود که اعضای تیم شان فقط با خرید نرم افزار crm بتوانند آن را درک کنند.
  • در واقع به کمک نرم افزارهای ارتباط با مشتری می‌توان مطالعه دقیق و جامعی روی رفتار مشتریان داشته‌ نرم افزار سی ار ام چیست باشیم.
بخوان  تفاوت تیبا Sx و Ex