نمایشگاه های CES که نباید از دست داد

هوش مصنوعی یک موضوع تکراری در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ خواهد بود. جدیدترین جهش‌های مصنوعی در همه چیز از ماشین‌ها، ربات‌ها تا لوازم خانگی در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته می‌شود.

آخرین فناوری ارائه شده همچنین شامل برنامه‌های کاربردی وب ۳، واقعیت مجازی و په‌پادهای پرنده حامل حامل می‌شود.

راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته مصنوعی، نقش فعال در توسعه صنعت در سرتاسر جهان ایفا می‌سازند و در CES نیز مورد توجه قرار می‌گیرند.

به غیر از خودروسازان بزرگ، از تامین کنندگان خودرو نیز در نمایشگاه CES حضور خواهند داشت. علاوه بر خودروهای برقی، دوچرخه های الکتریکی و اسکوترهای الکتریکی گرانقیمت نیز در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

وسایل نقلیه الکتریکی

نمایشگاه CES به طور سنتی به عنوان مکانی شناخته می شود که شرکت ها در آن فناوری جدید خود مانند تلویزیون، لپ تاپ، تلفن های هوشمند و سایر محصولات را معرفی می کنند. برخی از رویدادهای نوظهور نیز وجود دارد که باید منتظر آنها در نمایشگاه امسال باشند.

در این نمایشگاه، بزرگ‌ترین برندهای جهان حضور دارند و با شرکای جدید دیدار می‌کنند و زیرک‌ترین مبترکان پا به عرصه می‌گذارند. نمایشگاه CES همه جنبه های فناوری را شامل می شود. از جمله مواردی که در این نمایشگاه فناوری به نمایش در می‌آید، فناوری‌های مربوط به حوزه هوش مصنوعی، انرژی، خودرو، سلامت، سرگرمی، صفحه‌های نمایش و تلفن‌همراه، وسایل خانه، ربات و بسیاری از فناوری‌های دیگر هستند.

وسایل نقلیه الکتریکی (EV) بار دیگر در CES یک دسته بندی اصلی خواهند بود. علاوه بر معرفی وسایل جدید، غرفه‌داران، نوآوری‌هایی را در زمینه استفاده، افزایش بهره‌گیری از ماشین (ماشین یادگیری) و هوش مصنوعی، ویژگی‌هایی مانند فناوری خودروهای خودران نشان خواهند داد.

بخوان  پرتاب آزمایشی موشک ژاپن با شکست روبه‌رو شد

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا، اولین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در سال ۱۹۶۷ در شهر نیویورک برگزار شد. از آن زمان رونمایی هزاران محصول در این نمایشگاه است که بسیاری از آن‌ها زندگی ما را تغییر داده است. برخی از روندهای نوظهور در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی، از جمله وسایل نقلیه الکتریکی، سلامت دیجیتال، هوش مصنوعی و رباتیک بیشتر به چشم می خورد.

سلامت دیجیتال

سلامت و تندرستی به عنوان یک مقوله مهم، حضور فزاینده‌ای در CES دارد. با توجه به همه‌گیری COVID-19، علاقه‌مندان به سلامت دیجیتال و فناوری‌های سلامت بیشتر هستند. در نمایشگاه امسال، شرکت استودیوی سلامت نقطه کانونی حوزه سلامت دیجیتال در CES ۲۰۲۳ خواهد بود.

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES 2023) این هفته در شهر لاس‌وگاس ایالات متحده برگزار می‌شود. به گفته انجمن فناوری مصرف کنندگان که نمایشگاه CES را برگزار می کند، در این نمایشگاه که از ۵ تا ۸ ژانویه (۱۵ تا ۱۸ دی ماه) برگزار می شود، بیش از ۳۱۰۰ غرفه دار از ۱۷۰ کشور حضور دارند.

از برندهای خودروسازی و شرکت‌هایی مانند مرسدس بنز و ال‌جی انتظار می‌رود که با نمایشگرهای عظیم، بلندگوهای پشت سری و چراغ‌های خودرویی، طراحی فضای داخلی خودرو را به نوعی متفاوت به ما نشان دهند.

نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ که میزبان جدیدترین فناوری‌های جهان است، روز گذشته به روی خبرنگاران و اصحاب رسانه افتتاح شد. در نمایشگاه CES23 که پنجم تا هشتم ژانویه در مرکز همایش‌های لاس‌وگاس برگزار می‌شود، برخی از جدیدترین محصولات غول‌های فناوری به نمایش گذاشته می‌شود.

خرید و تحویل بدون تماس و مستقل ربات‌ها نیز روند بزرگی برای نمایشگاه CES ۲۰۲۳ خواهد بود. هوش مصنوعی عملیات انجام و دریافت کالاها و خدمات را برای مصرف مواد آسان تر می کند.

هوش مصنوعی، رباتیک