نمایش خیره کننده بزرگ ترین نمایشگر کروی جهان

این گوی رکورد شکن با ارتفاع ۳۶۶ فوت (۱۱۱.۵ متر) و ۵۱۶ فوت (۱۵۷ متر) بزرگ‌ترین نمایشگر کروی به حساب می‌آید و همچنین بزرگ‌ترین چراغ‌های ال‌ای‌دی را نیز به یک توپ هاکی که تعداد آن ۱.۲ میلیون است، می‌دهد. .

این مکان می‌تواند به ۱۸ هزار نفر در خود جای دهد.

انتهای پیام



منبع

وقتی درون آن قرار گیرد نمایشگرها کاملاً شما را احاطه کنند.

بزرگ‌ترین نمایشگر کروی جهان در لاس‌وگاس برای اولین بار به مناسب روز استقلال آمریکا نمایش خیره‌کننده‌ها را به اجرا گذاشت.

این جاذبه چه زمانی افتتاح می شود؟

این کره‌ای چشم نواز میزبان موسیقی زنده، فیلم و رویدادهای ورزشی از جمله بوکس و هنرهای رزمی ترکیبی خواهد بود.

این نمایش با جمله‌ی «سلام جهان» (Hello World) آغاز شد و با نمایش آتش‌بازی‌های خیره کننده ادامه یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از یواس‌آ تودی، بزرگترین نمایشگر کروی زمین تا چند ماه دیگر به طور رسمی افتتاح نمی‌شود اما ساکنان و گردشگران روز سه‌شنبه نگاهی به این جاذبه‌های گردشگری هستند.

این کره‌ای نورانی به طور رسمی در روز ۲۹ سپتامبر در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

اندازه آن چقدر است؟

کره ای MSG متعلق به شرکت Sphere Entertainment است.

این توپ غول پیکر طی مراسمی ویژه در روز چهارم ژوئیه (سه‌شنبه ۱۳ تیر)، نماهای بسیاری از جمله پرچم آمریکا، کره‌ای چشم، توپ بسکتبال و حتی خود زمین را به نمایش گذاشت.

در ادامه به معرفی این جاذبه‌ی قابل توجه می‌پردازیم.

شرکت‌کنندگان در کنسرت‌ها می‌توانند اجرای زنده‌ی هنرمندان خود را در یک صفحه نمایش الای‌دی ۱۶K اجرا کنند که انیمیشن‌ها و تصاویر ۳۶۰ درجه که اجراکنندگان را از نزدیک می‌دهند، تماشا می‌کنند.

بخوان  ساخت سریع‌ترین ربات نرم‌افزار با الهام از سفره‌ماهی

جدا از این شگفتی بصری، این کره دارای بیش از 160 هزار بلندگو در اطراف خود است. که تجربه‌های چهار بُعدی را با صندلی‌هایی که می‌لرزند می‌دهند.

نمایشگر کروی MSG Sphere برای چه مواردی استفاده خواهد شد؟

گزارش گزارش‌ها، ساخت این کره ۲.۳ میلیارد دلار هزینه شده است. قرار بود این کره در سال 2021 در ماه آوریل سال 2021 افتتاح شود و به دلیل جلوگیری از تامین امنیت به‌خاطر همه‌گیری کوید-19 آن را به حالت تعلیق درآمد می‌دهد. فرآیند ساخت و ساز از همان سال دوباره از سر گرفته شد.

چه کسی این نماشگر را دارد؟