گوگل سیاست حفظ حریم خصوصی خود را تغییر داد تا جمع آوری داده های Bard AI را منعکس کند، و ما وحشت زده شدیم

همه اینها واقعاً یک میدان مین بزرگ است، اما لباس‌های بزرگ فناوری که با هوش مصنوعی جمع‌آوری داده LLM (مدل زبان بزرگ) گام‌های بزرگی برمی‌دارند، به سادگی پیش می‌روند، همه به رقبای خود و رقابت برای تثبیت خود در خط مقدم نگاه می‌کنند. به نظر می رسد به سختی فکر می کنم که چگونه برخی از جنبه های عملی این معادله انجام خواهد شد.



منبع

بنابراین، این بخش گسترش یافته است تا مشخص شود که آموزش با مدل های هوش مصنوعی و بارد انجام می شود.

علاوه بر این، نگرانی هایی وجود دارد که اخیراً توسط پلتفرم هایی مانند Reddit و Twitter ابراز شده است، به طوری که ایلان ماسک ظاهراً در برابر “خراش دادن داده های عمومی توییتر مردم برای ساخت مدل های هوش مصنوعی” با آن محدودیت های خسته کننده ای که به تازگی وارد شده است (که می تواند باشد) موضع گرفته است. در نهایت پیروزی بزرگ برای زاکربرگ و Threads).

ما قبلاً می‌دانستیم که Bard Google و در واقع هوش مصنوعی Bing مایکروسافت، اساساً اطلاعات غول‌پیکری هستند که محتوای آنلاین را از سرتاسر وب استخراج و جمع‌آوری می‌کنند تا نتیجه‌گیری در مورد هر موضوعی را که در زیر آفتاب ممکن است مورد سؤال قرار گیرند، اصلاح کنند.

البته، هنگام حذف داده ها از وب در مقیاس بزرگ، مسائل گسترده تری در مورد دقت و اطلاعات نادرست وجود دارد.

قبلاً در آن پاراگراف آمده بود که از اطلاعات عمومی در دسترس برای آموزش «مدل‌های زبان» استفاده می‌شد و فقط به Google Translate اشاره می‌کرد.

بخوان  تاثیراتی که استخوان فضانوردان از یک سفر فضایی می‌پذیرد

آیا نمی خواهید مطالبی را که به صورت آنلاین پست کرده اید و سایرین بتوانند آن را ببینند برای آموزش ماشین آلات بزرگ هوش مصنوعی گوگل استفاده شود؟ خب سخته اگر وجود دارد، بازی منصفانه است، و اگر می‌خواهید با گوگل بحث کنید، موفق باشید. علی‌رغم نگرانی‌های آشکار نه فقط در مورد مسائل اساسی حریم خصوصی، بلکه سرقت ادبی (اگر پاسخ هوش مصنوعی از محتوای نوشته شده توسط دیگران استفاده می‌کند که توسط آموزش بارد انتخاب شده است) – مرزهای دومی کجاست؟ البته، به هر حال پلیس کردن آن غیرعملی (یا در واقع غیرممکن) خواهد بود.

این یک تغییر گویا است، و اساساً به این نکته اشاره می‌کند که هر چیزی که به صورت عمومی به صورت آنلاین پست می‌کنید ممکن است توسط هوش مصنوعی Bard Google انتخاب و استفاده شود.


تجزیه و تحلیل: پس در مورد حریم خصوصی، سرقت ادبی و سایر نگرانی ها چطور؟

مانند TechSpot گزارش‌ها، بخشی از خط‌مشی رازداری وجود دارد که در آن Google درباره نحوه جمع‌آوری اطلاعات (درباره شما) از منابع در دسترس عموم بحث می‌کند، و در توضیح آن، یادداشتی وجود دارد که می‌خواند: «به عنوان مثال، ما ممکن است اطلاعاتی را جمع‌آوری کنیم که به صورت آنلاین یا از منابع دیگر در دسترس عموم است. منابع عمومی برای کمک به آموزش مدل‌های هوش مصنوعی گوگل و ساخت محصولات و ویژگی‌هایی مانند قابلیت‌های Google Translate، Bard و Cloud AI.”