نگاهی به یک توربین بادی خاص به فرد در انگلیس

امید می‌رود که این توربین‌های بادی با مشارکت دو شرکت «DSR Energy» و «Ventum Dynamics» به تولید انرژی پاک در سراسر انگلستان کمک کنند و انقلابی در تولید برق ایجاد کنند.

اوتوضیح داد: این توربین‌ها را می‌توان برای مناطق مسکونی، بلوک‌های آپارتمانی یا خانه‌های سالمندان و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار داد.

توربین بادی عمودی می‌تواند در فاصله‌ای نزدیکتر به زمین نصب شود و جعبه‌دنده و ژنراتور در نزدیکی زمین می‌گیرند که این موضوع باعث ایجاد امنیت و ارزانی در ساخت و نگهداری و تعمیر آسان‌تر آن می‌شود.

این هزینه‌های برق‌بین شما را کاهش می‌دهند، بنابراین نه تنها برای محیط زیست مفید هستند، بلکه به وسایلی می‌پردازند که در حال حاضر با افزایش هزینه‌های انرژی دست و پنجه نرم‌کننده، کمک می‌کنند.

توربین‌های بادی کوچک برای کاربردهایی مانند باتری‌های شارژ یا به عنوان یک منبع انرژی در استفاده از می‌گیرند، در حالی که توربین‌های بادی بزرگ‌تر با چرخاندن ژنراتور، و تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی، به عنوان یک منبع تولید انرژی الکتریکی به شمار می‌روند.

نگاهی به یک توربین بادی منحصر به فرد در شرق انگلستان

کسب و کارها به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که کارآمدتر می‌شوند برای دستیابی به انرژی و کاهش هزینه‌ها هستند و فوق‌العاده هستند که این اتفاق می‌افتد. من مشتاقانه منتظرم تا شاهد آن باشم که این پروژه به توسعه چه برنامه‌های سازگار با محیط زیست محیطی می‌انجامد.

توربینی که در کارخانه اسپرینگ نصب شده یک سیستم ژنراتور برق در شبکه دارد در حالی که توربین اسکله اسگکنس خارج از شبکه است و این اسکله گردشگری را در شب روشن می‌کند. توربین‌ها بی صدا کار می‌کنند و کمترین ارتعاش را تولید می‌کنند و به راحتی می‌توانند آن‌ها را روی سقف خانه‌ها و ساختمان‌ها نصب کنند.

بخوان  پیش بینی واکنش انسان به داروهای جدید توسط هوش مصنوعی

توربین بادی ذکر شده قادر به دریافت باد از تمام جهات بوده است که این نیاز به تعمیر و نگهداری آن را کم می کند.

این سازه کوچک که یک نسخه از آن در اسکله اسکلنس و دیگری روی سقف کارخانه اسپالدینگ (Spalding) نصب شده است یک توربین عمودی دو متری است.

انتهای پیام



منبع

مجموعه توربینهای بادی عمودی

نگاهی به یک توربین بادی منحصر به فرد در شرق انگلستان

به گفته این شرکت، انرژی تولید شده در خلال این آزمایش کنترل قرار خواهد گرفت و از اطلاعات به دست آمده برای تغییرات در آینده مورد استفاده قرار می گیرد.

ESTHیW کRک (استیو کرک) عوضورای خطی لیndheh شerقی ueی‌گnahd کhahe آزmahahe shemahehhehhhehhhe memی‌ndhndend dhnnehahahnd dhahahtenden

این هزینه‌های برق‌بین شما را کاهش می‌دهند، بنابراین نه تنها برای محیط زیست مفید هستند، بلکه به وسایلی می‌پردازند که در حال حاضر با افزایش هزینه‌های انرژی دست و پنجه نرم‌کننده، کمک می‌کنند. لینکلن شایر یکی از اولین مکان‌هایی است که این مینی‌توربین‌ها در آن نصب شده‌اند و می‌گویند یکی از شرکای این پروژه با نام «DSR Group» می‌گوید که این توربین‌ها اولین مواردی هستند که خارج از آن نصب شده‌اند.

نایجل ولتون (Nigel Welton)، معاون رئیس و دارنده مقام توسعه اقتصادی در شورای شهر بوستون شاهد نصب این توربین بوده است.

راوی رایارل (راوی رایارل)، موسس این شرکت می‌گوید که این توربین‌ها را به آن‌ها طراحی می‌کند که بدون توجه به جهت وزش باد کار می‌کند. در واقع باد از قسمت مرکزی توربین وارد می شود و به سمت ژنراتور هدایت می شود.

هر دوی این توربین‌های منحصر به فرد توسط شرکت نورژی «Ventum Dynamics» ساخته شده‌اند و در حال حاضر نسخه‌های آزمایشی این فناوری در آزمایش قرار دارند.

بخوان  دهه‌ها زمان لازم است تا همجوشی هسته‌ای را به انرژی پاک تبدیل کنیم

سرعت بادی که در داخل توربین می‌رود کمتر از سرعت بادی است که از بالای آن خارج می‌شود و بنابراین باید گفت این سرعت باد را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، توربین بادی به توربینی گفته می‌شود که برای تبدیل انرژی جنبشی باد به انرژی مکانیکی یا الکتریکی به کار می‌رود.

از آنجایی که نوک پره‌ها در این نوع توربین‌ها به‌محور دوران نزدیک‌تر است، سر و صدای کمتری نسبت به توربین محور افقی تولید می‌کند و حجم و اندازه آن کمتر می‌شود، برخوردهای محیطی را کاهش می‌دهد.

پره‌ی توربین‌های بادی می‌تواند به دور افقی یا عمودی دوران کند. توربین بادی با محور افقی، پیشینه‌ای بیشتر داشته‌اید و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مقابل، گردشگران بادی با محور عمودی، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

توربینهای بادی بر اساس یک اصل ساده کار می‌کنند. انرژی باد دو یا سه پره‌ای را که به دور روتور توربین بادی قرار می‌دهد به چرخش درمی‌آورد. و در این وضعیت ژنراتور نیز به چرخش درآمده و الکتریسیته تولید می شود.

از طرفداران توربینهای عمودی می‌توانم به عدم شناسایی به جهت باد و آشفتگی آن اشاره کرد. این نکته در مکان‌هایی که جهت وزش باد خیلی متفاوت است، مثلاً در بالای ساختمان‌های مسکونی، یک امتیاز به‌شمار می‌رود.

توربین بادی اسکله اسکلنس (Skegness) اولین در نوع خود در انگلستان است و در حال حاضر یک نسخه آزمایشی به شماره می‌رود.

او می‌گوید که افراد بسیار سختی کار کرده‌اند تا این توربین را به منطقه ما بیاورند و تماشای آن فوق‌العاده است.

اکنون یک توربین بادی تنها به فرد و توجه به این دست در اسکله اسکلنس در انگلستان به صورت آزمایشی نصب شده است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

توربین بادی اسکله اسکلنس با ظاهری جالب

یک توربین بادی با ظاهری خاص به فرد در اسکله «اسکلنس» توجه‌ها را به خود جلب کرده است اما این توربین بادی چه ویژگی‌هایی دارد؟