هدست واقعیت ترکیبی اپل با ۱۰ دوربین و یک ۳ بعدی

همچنین مدیر برنامه‌های کاربردی در یک رویداد به طور متوالی گفت که «متاورس» کلمه‌ای است که من هرگز از آن استفاده نمی‌کنم.

این دستگاه دارای سیستم عاملی به نام realityOS خواهد بود که دارای نسخه‌های موجود از برنامه‌های محبوب اپلیکیشن مانند پیام‌ها، FaceTime و Maps است. نسخه این عامل در حال حاضر در حال تکمیل است.

به نظر می‌رسد شرکت تحت امر تیم کوک به دنبال یک تولیدکننده نرم‌افزار با تجربه در زمینه جلوه‌های بصری و بازی ویدیویی است که تصاویر دیجیتالی را برای محیط‌های واقعی افزوده و ایجاد می‌کند. این آگهی‌ها همچنین نشان می‌دهند که اپل می‌خواهد یک سرویس ویدیویی برای این هدست بسازد.

گورمن می‌گوید، جالب‌ترین فهرست آگهی‌ها، فهرستی است که با دنیای دنیایی ترکیبی را فراخوانی می‌کند که بسیار شبیه به دنیای متورس است.

مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت متا(فیسبوک سابق اما برداشت بسیار متفاوتی دارد، زیرا کل شرکت خود را در جهت ایجاد دنیای مجازی و ارائه هدست واقعیت افزوده تغییر داده و میلیاردها دلار در این فرآیند خرج کرده است و اخیراً نیز 11 هزار کارگر را خواهد داشت. در سراسر شرکت خود اخراج کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، هدست ترکیبی شرکت اپل احتمالا پروژه بزرگ بعدی این شرکت برای تغییر شکل چشم انداز دیجیتال و لرزاندن دست و دل مشتریان خواهد بود.

در یکی از آگهی‌های شغلی در این بخش آمده است: ما به دنبال نرم‌افزاری هستیم که به طراحی و پیاده‌سازی راه‌حل‌هایی برای باز کردن سیستم هوشیاری، فعال کردن ابزارهای مهندسان توسعه‌دهنده جدید و ایجاد کاربران جدید از مدل‌های برنامه‌های داده‌شده توسط سیستم‌های مختلف می‌پردازیم. می شود، کمک کند.

بخوان  درخشش بقایای کپسول «دراگون» بر فراز غرب آمریکا

انتهای پیام



منبع

مثل اینکه تیم کوک در مصاحبه با یک نشریه هلندی در ماه گذشته نسبت به این اصطلاح و استقبال بالقوه مصرف کنندگان از آن بیاعتنا بود و گفت: من همیشه فکر می کنم مهم است که مردم بفهمند که یک چیز چیست و من واقعاً مطمئن نیستم که یک فرد معمولی به شما بگوید متاورس چیست.

یک گزارش جدید می‌گوید هدست ترکیبی اپل دارای ۱۰ دوربین، قیمت ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلاری و دنیای سه بعدی خواهد بود.

با این حال نباید انتظار داشت که تیم کوک یا هرکس دیگری در شرکت اپل این کلمه را به کار برد، چرا که متاورس در واقع متعلق به شرکت متا متعلق به مارک زاکربرگ است که یکی از رقبای اصلی اپل است.

هدست این شرکت تا قبل از سال ۲۰۲۳ پیشنهاد نمی‌شود، اما یک تحلیلگر مشهور محصولات اپلی‌پیش‌شده، جزئیات بیشتری را در مورد این محصول از آگهی‌های شغلی اپل و تحقیقات خود به دست آورده است.

به گفته مارک گورمن (Mark Gurman)، هدست اپل بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت، زیرا یک محصول ممتاز دارای تراشه M2 در سطح مک خواهد بود که همان تراشه کارآمدی است که در مک‌بوک ایر بازطراحی شده و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی قرار داده است. شده است.

وی همچنین می‌نویسد که این دستگاه دارای ۱۰ دوربین در داخل و خارج از دستگاه همراه با نمایشگرهایی با بالاترین وضوح است که تا به حال در یک دست دیده شده است.

آگهی‌های شغلی در گروه توسعه فناوری این شرکت نشان می‌دهد که اپل به دنبال آن است که از محتوای خاص برای این دستگاه استفاده کند.

بخوان  مسابقه دیدنی پینگ‌پنگ بین ربات گوگل و انسان