هزینه های پنهان Airbnb در شرف بررسی هستند – برای همیشه

علاوه بر نمایش قیمت کل، Airbnb سه تغییر دیگر نیز ایجاد خواهد کرد که دو مورد از آن ها برای آموزش میزبان ها طراحی شده است. این شرکت الگوریتم موتور جستجوی خود را برای اولویت بندی قیمت کل فهرست به جای قیمت شبانه تنظیم خواهد کرد. به گفته این شرکت، مکان‌های با کیفیت بالا با بهترین قیمت “در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهند داشت”.

به‌روزرسانی خدمات مسافرتی در آستانه فصل سفر تعطیلات ارائه می‌شود، زیرا شرکت قصد دارد خرید معاملات ارزان‌تر را آسان‌تر کند. مسافران شکرگزاری، متأسفانه، فرصت را از دست خواهند داد زیرا به‌روزرسانی تا ماه آینده منتشر نخواهد شد. برای توضیح بهتر ویژگی جدید، برایان چسکی، مدیرعامل شرکت در توییتر نوشت (در برگه جدید باز می شود) و همه را خراب کرد

نمایش قیمت کل





منبع

در نهایت Airbnb در تلاش برای شفاف‌تر شدن قیمت کل فهرست اجاره‌ای را نشان می‌دهد.

در سال 2021، این شرکت اذعان کرد که پلتفرم آن مشکل قیمت گذاری دارد (در برگه جدید باز می شود) پس از سال ها شکایت مشتریان از هزینه های پنهان. در ماه ژوئن، Nerdwallet 1000 فهرست Airbnb را تجزیه و تحلیل کرد (در برگه جدید باز می شود) و دریافتند که بیش از یک سوم هزینه نظافتی داشتند که بین 20 تا 29 درصد از قیمت مکان را تشکیل می داد. هشت درصد دارای هزینه هایی هستند که 40 درصد یا بیشتر از قیمت اصلی را تشکیل می دهند. آن را به مالیات یا هزینه های اضافی اضافه کنید، و ناگهان آن فرار سریع آخر هفته تبدیل به یک غرق مالی می شود.

بخوان  تلاش برای افزایش علاقه به خودروهای الکتریکی

هنگامی که از او پرسیده شد که چرا Airbnb این تنظیمات را به صورت پیش‌فرض قرار نداده است، یکی از نمایندگان شرکت به ما گفت که می‌خواهند در افرادی که به روش قدیمی عادت کرده‌اند سهولت داشته باشند و به آنها بین این دو انتخاب کنند.

از اوایل سال آینده، میزبان‌ها «ابزارهای قیمت‌گذاری و تخفیف» جدیدی دریافت خواهند کرد تا به آن‌ها نحوه تعیین قیمت‌های رقابتی‌تر را آموزش دهند. Airbnb بیان می‌کند که می‌خواهد «به آن‌ها کمک کند تا قیمت نهایی را که مهمانان می‌پردازند درک کنند». همچنین راهنمای جدیدی برای میزبان هایی که درخواست پرداخت دارند ارائه خواهد شد. این شرکت می‌خواهد مطمئن شود که این درخواست‌ها قبل از رزرو «معقول هستند و به مهمانان نشان داده می‌شوند». فراتر از این اعلامیه اطلاعات زیادی در دست نیست، اما Airbnb اعلام کرد که اطلاعات بیشتری را در تاریخ بعدی به اشتراک خواهد گذاشت.

یکی از کاربران توییتر همچنین از Chesky پرسید که چرا مالیات ها شامل نمی شود (در برگه جدید باز می شود) در قیمت از شروع، که او پاسخ داد که به دلیل “کنوانسیون” است. او بیان کرد که قیمت ها در ایالات متحده معمولاً قبل از اعمال مالیات نشان داده می شود. Chesky سپس از کاربران پرسید که آیا قیمت باید شامل مالیات باشد یا خیر. افراد مختلف در این تاپیک گفتند که مایلند آن را ببینند، بنابراین به‌روزرسانی پس از مالیات ممکن است بعداً در خط تولید قرار گیرد.

کاربران به زودی قیمت کل یک مکان را در نتایج جستجو، نقشه، فیلترهای قیمت و صفحه فهرست مشاهده خواهند کرد. با این حال، مالیات هایی را که باید بپردازید نشان نمی دهد. برای مشاهده مالیات، اطلاعیه رسمی (در برگه جدید باز می شود) مشتریان باید قبل از رزرو به مرحله نهایی بروند تا “تفکیک کامل قیمت” را ببینند، که شامل هرگونه تخفیف و هزینه خدمات است. این ویژگی به‌طور پیش‌فرض تنظیم نمی‌شود، زیرا باید «نمایش کل قیمت» را تغییر دهید (در برگه جدید باز می شود) برای دیدن قیمت کامل

بخوان  پادشاه دایناسورها کشف شد - ایسنا