هوش مصنوعی بینگ برای کروم و سافاری عرضه می شود، اما ممکن است تجربه آن به خوبی نباشد

علاوه بر عرضه، مایکروسافت یک گزینه حالت تاریک جدید برای چت بات اضافه می کند. تم به طور پیش‌فرض با تنظیمات برگزیده سیستم شما مطابقت دارد، اما می‌توانید به صورت دستی آن‌ها را در منوی تنظیمات تغییر دهید.

به روز رسانی های آینده

مایکروسافت با پیگیری‌های اخیر، پشتیبانی مرورگر Bing AI را گسترش می‌دهد و به گوگل کروم و سافاری امکان دسترسی به ربات چت را می‌دهد – با برخی محدودیت‌ها. تجربه شخص ثالث مانند بینگ چت در مایکروسافت اج نخواهد بود.

مشخص نیست که آیا بینگ چت در سافاری دقیقاً مشابه خواهد بود یا خیر. مایکروسافت هنوز در مورد این وصله بدون اطلاعیه‌ای رسمی اعلامیه‌ای رسمی نکرده است، بنابراین نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم که آیا تغییراتی انجام شده است یا خیر. ما با غول فناوری تماس گرفتیم تا توضیح دهیم که آیا قصد دارد دسترسی Bing AI به مرورگرهای دیگر، یعنی Firefox را گسترش دهد. در صورت شنیدن این خبر به روز می شود.

در گزارش اخیر، جدیدترین ویندوز بیان می‌کند که تعداد کاراکترهای اعلان‌های هوش مصنوعی به نصف کاهش یافته است، از 4000 در Edge به اکنون 2000 در Chrome. مکالمات با ربات چت بسیار کوتاهتر خواهد بود زیرا نسخه شخص ثالث فقط به شما امکان می دهد قبل از تنظیم مجدد همه چیز، پنج پیام را با هوش مصنوعی درگیر کنید. مقدار عادی 30 است. همچنین، اگر قبلاً این کار را در Chromebook خود انجام نداده اید، Bing شما را مجبور به دانلود Edge می کند. اگر از قبل مرورگر را دارید، انتخاب گزینه دانلود به سادگی آن را راه اندازی می کند.

بخوان  به‌روزرسانی پیام‌های Google می‌تواند یک تغییر دهنده بازی برای برنامه‌های پیام‌رسان باشد – در اینجا دلیل آن است



منبع

یکی دیگر از ارتقاء بالقوه می تواند این باشد که هوش مصنوعی از شخصیت افراد مشهوری مانند میلیاردر ایلان ماسک تقلید کند. طبق گزارش‌ها، مایکروسافت ادعا می‌کند که تقلید از افراد منجر به “تجربه جذاب‌تر” می‌شود.