ورود به سیستم Fitbit شما در شرف تغییر بزرگی است – در اینجا نحوه انجام آن آمده است

ما قطعا به آنها ایمان داریم. به همین دلیل، حتماً جمع بندی اخیر TechRadar را بررسی کنید ارزان ترین معاملات Fitbit که برای آوریل 2023 پیدا کردیم.



منبع در مقایسه با هر چیز دیگری، به‌روزرسانی حساب Google بسیار ملایم است، به همین دلیل است که صاحبان Fitbit به سختی در رسانه‌های اجتماعی درباره آن بحث می‌کنند. تصور اینکه چرا گوگل به شدت توانایی‌های Fitbit را کاهش می‌دهد، جدا از اینکه می‌خواهد پیکسل واچ در مرکز قرار گیرد، دشوار است. امیدواریم برنامه های بزرگی برای ردیاب های تناسب اندام Fitbit وجود داشته باشد. کاهش آن شرم آور خواهد بود دستگاه ها به سایه های خود سابق خود.

در حال حاضر هنوز اختیاری است. بازگشت به سپتامبر 2022، Fitbit خود را به روز کرد صفحه پشتیبانی (در برگه جدید باز می شود) برای بیان اینکه «حساب‌های Fitbit موجود حداقل تا اوایل سال 2025 پشتیبانی می‌شوند» تا زمانی که همه ملزم به استفاده از حساب Google باشند. بنابراین، شما هنوز چند سال فرصت دارید با ورود به سیستم قدیمی، طبق اعلامیه (در برگه جدید باز می شود)، مگر اینکه یک پذیرنده جدید باشید. تقریباً در همان زمان، Fitbit شروع به ملزم کردن کاربران آینده Fitbit به استفاده از اعتبار حساب Google خود برای ثبت نام در پلت فرم تناسب اندام خواهد کرد.