ورود «ChatGPT» به کلاس دانش‌آموزان قبرسی

یکی دیگر از دانش اموزان، «ولادیمیر بارانوف»(Vladimir Baranov) ۱۵ ساله، گفت که این فناوری باورنکردنی است.

دانش آموزان مقطع دبیرستانی و معلمان آنها در قبرس نمونه اولیه یک ربات مجهز به فناوری مصنوعی مصنوعی ChatGPT را برای بهبود تجربیات تدریس در کلاس ایجاد کردند.

آناستاسیو نشان داد که چگونه می توانم مصنوعی را با کلاس درس تطبیق داد و نشان داد که چگونه اتساع زمان گرانشی از نظریه نسبیت زمان آلبرت اینشتین را می توان با حرکت آونگ نسبت به میدان گرانشی که در آن قرار دارد توضیح داد.

معلمان می‌گویند، هدف نهایی «آلنستین» گنجاندن آن در آموزش است.

این ربات به «ChatGPT» یک چت بات است که توسط شرکت ایالات متحده OpenAI توسعه یافته و توسط شرکت مایکروسافت (MSFT. O) پشتیبانی می‌شود. یک صفحه نمایش در چهره آن وجود دارد که سعی می کند با پلک زدن و اخم کردن ویژگی های انسان را تقلید کند.

او می‌گوید فیلم علاقه‌مندی‌ها اما از خواندن کتاب‌های علمی و گذراندن اوقات فراغت با ویولن خود لذت می‌برد.

او گفت: این تفکر فناوری انسان را تقلید می‌کند و مانند انسان‌ها پاسخ می‌دهد.

وقتی با لهجه آمریکای شمالی صحبت می‌کند، می‌توان گفتید، سعی کنید یونانی صحبت کنید و در مورد ارائه نظریه نسبیت آلبرت اینشتین در کلاس راهنمایی کند.

«الپیدوفوروس آناستاسیو» (Elpidoforos Anastasiou) معلم و مدیر پروژه گفت: این یک تجربه بسیار متفاوت است. دانش‌آموزان می‌توانند از یک سؤال بپرسند، او می‌تواند پاسخ دهد و حتی می‌توان کار معلمان را برای ارائه یک درس به شیوه‌ی ترمیم کند.

بخوان  توسعه رباتی هوشمند با الهام از اوریگامی
انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترزاین ربات که توسط افراد سه مدرسه پاسکال در قبرس ساخته شده، «آلنستین» (AInstein) نام دارد و تقریباً به اندازه یک بزرگ کوچک است و شبیه یک مجسمه ساخته شده از «مرد میشلین» (Michelin Man) است.

«ریچارد ارخوف»(Richard Erkhov) دانش آموز ۱۶ ساله، برنامه‌نویس اصلی مغز هوش مصنوعی، گفت مصنوعی به طور مصنوعی در حال بهبود است. ارخوف به رویترز گفت: این ممکن است در زمینه‌های زندگی مانند آموزش و پزشکی کمک کند.

اعضای پروژه گفتند، تجربه آنها با «آلنستین» نشان داد که مصنوعی چیز دلهره آوری نیست.