ویندوز 11 یک طراحی مجدد بزرگ برای پوشه ها دریافت می کند – و یک ویژگی هیجان انگیز قریب الوقوع است

با این حال، مایکروسافت به ما می‌گوید که به زودی در نسخه بتا فعال می‌شود، بنابراین انتظار برای توانایی گفتن ویندوز 11 برای جمع‌آوری نمونه‌های در حال اجرا از همان برنامه در نوار وظیفه تقریباً به پایان رسیده است. این ویژگی همچنین باید تقریباً برای به‌روزرسانی 23H2 یک گواهی مرده باشد، و ما از این بابت خوشحالیم.



منبع

یکی دیگر از معرفی های مهم در اینجا، هاب نور پویا است که در گذشته درباره آن زیاد شنیده ایم. این یک مکان مرکزی برای کنترل وسایل جانبی شما با نور RGB فراهم می کند، بنابراین مجبور نیستید سیستم خود را با چندین برنامه شخص ثالث از سازندگان سخت افزار پر کنید.

واضح است که در اینجا چند حرکت بزرگ وجود دارد. برای گیمرها، هاب Dynamic Lighting باید یک جواهر واقعی باشد، گرچه برای آزمایش کمی دیر رسیده است – انتظار داشتیم در ماه مه شاهد معرفی آن باشیم.

مجموعه‌ای از قطعات و قطعات دیگر در اینجا در حال انجام است، مانند یک میکسر صدا در تنظیمات سریع، به علاوه افزودن صداهای طبیعی جدید برای گوینده (از جمله انگلیسی، چینی، ژاپنی، و اسپانیایی). برای جزئیات کامل، نگاه کنید پست وبلاگ مایکروسافت معرفی ساخت


تجزیه و تحلیل: شادی محیطی است که کار نمی کند (هنوز)

در جای دیگر این نسخه بتا، Windows Ink در حال تقویت است تا کاربران بتوانند در فیلدهای ویرایش در سیستم عامل بنویسند. این بدان معناست که برای مثال می توانید مستقیماً در یک جعبه جستجو در رابط ویندوز 11 بنویسید و هدف نهایی این است که بتوانید از قلم خود برای نوشتن در هر نقطه از رابط کاربری استفاده کنید.

بخوان  تشخیص تومور مغزی بوسیله آزمایش عفونت

به ما گفته شده است که گروهی از تولیدکنندگان لوازم جانبی با مایکروسافت در این زمینه شریک شده اند، از جمله ایسر، ایسوس، اچ پی، هایپر ایکس، لاجیتک، ریزر و توینکلی.

File Explorer ستون مرکزی رابط Windows 11 است – این همان ویندوزهای روی دسکتاپ است که برای مرور پوشه‌ها و فایل‌ها از آن استفاده می‌کنید – و در آخرین نسخه آزمایشی در کانال بتا (بیلد 22621.2050 / 22631.2050) تحت بازنگری کامل قرار گرفته است.