پارک برتری غرفه فناوری تهران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری



غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با کسب امتیاز عالی از ستاد ملی هفته پژوهش، فناوری و دبیر و چهارمین نمایشگاه های پژوهش، فناوری و فن‌بازار به عنوان غرفه برتر بیست و چهارمین نمایشگاه بیست و چهارم پژوهش، فناوری و فن آوری ۱۴۰۲ بازار انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر، تحقیقات و فناوری، محسن دیندار، گروه تجاری‌سازی وزارت عتف و دکتر محمد عزیزی، سرپرست معاونت پژوهشی مؤسسه پژوهشی و برنامه‌ریزی آموزش‌عالی از شخصیت‌های متخصصان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بازدید کردند.

هم‌چنین در این نمایشگاه، جلسه نواحی نوآوری شهر تهران با حضور نمایندگان نواحی نوآوری تهران، شریف، تربیت مدرس و امیرکبیر برگزار شد.

دکتر اله‌ای، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و دکتر محمدکاظمی، مدیر مرکز توسعه و توسعه کسب و کار و کار پارک علم و فناوری، جلسه مشترکی با مدیر بخش تحقیق و توسعه دانشگاه علمی و کاربردی با موضوع چگونگی ایجاد مرکز رشد انجام شد. درباره نکات اساسی و تکمیلی درباره این موضوع بحث و تبادل نظر شد.

پارک علم و فناوری دانشگاه، با ۷ شرکت فناور و دانش‌بنیان و ۶ تیم فناور با عنوان طرح‌های «بررسی امکان پذیرسازی پایدار سبوس برنج به روش پایدارسازی حرارتی با محیط تهران و بررسی محصولات جانبی آن»، «ارزیابی مهارت‌های حرکتی پایه با استفاده از سنسور اینرسی پوشیدنی، «ساخت نمونه اولیه خدمات سیستم چت‌بات خدمات خدمات شرکت‌های مخابراتی»، «ساخت نمونه محصول ایجاد زیرساخت اطلاعات ارزش محصولات کشاورزی (سامانه بهبود بهره‌وری)»، «استفاده از توربین با هد خیلی پائین و توربین ارشمیدس به صورت پراکنده» و «پلتفرم تشخیص بیماری‌های عفونی بر پایه CRISPR» و تیم‌های فناور مرکز نوآوری جغرافیا (G4) و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در بیست وچهار نمایشگاه‌های پژوهش، فناوری و فن‌آوری بازار ۱۴۰۲ حضور یافتند.

بخوان  خرس‌ها از راز لخته نشدن خون پرده برداشتند

به گزارش ایسنا، بیست و چهارمین نمایشگاه نمایشگاه های پژوهش، فناوری و فن‌بازار همزمان با هفته ملی پژوهش و فناوری از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه در محل مصلای تهران برگزار شد.

انتهای پیام



منبع