پتنت اپل برای تجهیز ایرپاد به نمایشگر لمسی!

از جمله امکانات این فناوری می‌توانم یک حسگر نوری را در جلوی قاب که مجهز به یک دوربین برای گرفتن عکس‌های سلفی یا مخاطبی کنفرانس‌های ویدئویی نیز هست، اشاره کنم، وجود دارد.

انتهای پیام



منبع

در یک تصویر دیگر فیلمی دیده می شود که در حال پخش روی این صفحه نمایش است و صدا از طریق ایرپادها پخش می شود. همچنین تصاویر مشابه دیگر کاربر را در حال گوش دادن به یک برنامه رادیویی یا یک کتاب صوتی نشان می دهد.

اسناد مربوط به حق اختراع جدید شرکت اپل نشان می دهد که این شرکت قصد دارد یک صفحه نمایش لمسی روی قاب شارژر ایرپادهای خود بیافزاید که به کاربران این امکان را می دهند تا با استفاده از آن به دنبال موسیقی مورد نظر خود بگردند، پیام ارسال کنند. فیلم تماشاگر.

حق ثبت این نوآوری که اولین بار توسط «Patently Apple» گزارش شد، در روز ۱۹ سپتامبر سال ۲۰۲۲ در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شد که می‌دهد اپل در حال بررسی این ایده است.

در این سند آمده است: نیاز به قاب هدفون وجود دارد که می‌توان عملیات‌هایی را انجام داد که به طور سنتی با هدف مرتبط هستند، مانند کنترل پخش آهنگ، تغییر منابع صوتی، تغییر حالت‌های خروجی صدا و غیره را کنترل کنند.

این نوآوری کاربرانی را برای توصیف یک صفحه نمایش برای می‌کند و همچنین اشاره می‌کند که جایگزین کنترلگرهای لمسی فعلی روی ایرپادها نمی‌شود.

در حالی که این نوآوری نسبت به بسیاری از ایده‌های اپل واقع بینانه‌تر به نظر می‌رسد اما هنوز مشخص نیست که آیا این صفحه به کیس شارژ ایرپادهای اپل راه پیدا می‌کند یا خیر.

بخوان  رونمایی از خودروی پرنده «منصوری»

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، شرکت اپل می‌خواهد یک صفحه نمایش لمسی به شارژر ایرپادهای خود را اضافه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهند اپلیکیشن‌های مختلف را فعال کنند، دستوراتی به دستگاه بدهند و حتی فیلم تماشا کنند.

دیگر این است که صفحه نمایش لمسی به کاربران اجازه می دهد مخاطبین، ایمیل ها و پیام های فوری را بررسی کنند و به تقویم نگاه کنند.

این غول فناوری، حق اختراع جدید خود را منتشر کرده است که نشان دهنده اصلی این نوآوری برای بی نیاز کردن کاربر در دست گرفتن تلفن همراه آیفون برای دسترسی به اطلاعات مورد نظر است.

تصاویر نشان می‌دهند که صفحه نمایش در قسمت جلویی کیس شارژ قرار می‌گیرد.

پتنت اپل برای تجهیز ایرپاد به نمایشگر لمسی!

اطلاعات منتشر شده این امکان دسترسی به فناوری به کتاب‌های صوتی، نقشه، پیام‌ها و اپلیکیشن‌های آب و هوا را فراهم می‌کند.