چرا ChatGPT را احمق جلوه می‌دهید؟!

بیل گیتس در این مصاحبه گزارشان گفت که «بینگ» دوباره اشتباه می‌کند و چیزهای احمقانه می‌گوید، اما برای این کار شما باید کمی آن را حرکت دهید.

به گفته مایکروسافت، اگر کاربران برای مدت طولانی با بینگ صحبت کنند، ممکن است حرکت شود و پاسخ‌های غیرمنتظره بدهد.

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که قابلیت‌های موجود را برای ربات هوش مصنوعی خود معرفی می‌کند، از جمله این جمله که کاربران می‌توانند نوع‌هایی را که می‌خواهند با آن ارتباط برقرار کنند، انتخاب کنند.

بیل تس فکر می‌کند که ممکن است پیشبینی می‌شود، مصنوعی را به جابجایی‌های بسیاری در نیروی کار تبدیل کرد، اما همچنین باعث افزایش کارایی خواهد شد و نقش مهمی در منابع انرژی انرژی‌پذیر خواهد داشت.

ایجاد کنترل بیشتر توسط مایکروسافت

گیتس به طور فعال در شرکت OpenAI به مایکروسافت را فاش می کند که به کسب و کارها امکان می دهد از فناوری ChatGPT و سایر خدمات استفاده از فناوری های مصنوعی استفاده کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فایننشال تایمز، بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران شرکت مایکروسافت به هوش مصنوعی اثبات کرده و می‌گوید که هیچ تهدیدی برای انسان نیست.

طبق گفته وی، طی دو سال آینده پیش‌بینی می‌شود که دقت و قابلیت‌های هوش مصنوعی به سرعت افزایش یابد.

وی می‌گوید: هوش مصنوعی نقش بزرگیفا خواهد کرد و من بسیار درگیر هوش مصنوعی توسعه یافته توسط مایکروسافت و OpenAI هستم.

این میلیاردر فناور می‌گوید: افراد زیادی دارند که در تلاش هستند تا هوش مصنوعی را احمق نشان دهند، اما [هوش مصنوعی] خوب است و هیچ تهدیدی در مورد آن وجود ندارد.

بخوان  کشف 100 هزار تنوع ژنتیکی که بر آن تأثیر می‌گذارد

نقش بزرگ مصنوعی

پس از انتشار ChatGPT توسط شرکت OpenAI، رقابت در عرصه راه‌اندازی و توسعه ربات‌های گفتگوگر افزایش یافته و تقریباً همه شرکت‌های دیجیتال برتر رسانه‌های اجتماعی خود را با هوش مصنوعی مصنوعی ساخته‌اند.

وی افزود: در مورد این ایده که رایانه‌ها قادر به خواندن و نوشتن می‌شوند، هیچ کس نمی‌دانست که چه زمانی به وجود می‌آید و اکنون فرا رسیده است.

انتهای پیام



منبع

بیل گیتس مردم را سرزنش می‌کند که چرا هوش مصنوعی بینگ(Bing) شرکت مایکروسافت را احمق نشان می‌دهند، چرا که وی معتقد است این کاربران هستند که هوش مصنوعی را تحریک می‌کنند تا اشتباه کند و چیزهای دیوانه‌وار بگوید.

پیش از این، کاربر نسبت به پاسخ‌های چت‌بات‌های مصنوعی ChatGPT در موتور جستجوی «بینگ» ماروسافت پس از پاسخ دادن به پرسش‌ها به شیوه‌های نگران‌کننده و دیوانه‌وار ابراز نگرانی می‌کند. در عین حال، مایکروسافت پس از مطرح شدن شکایات، ربات خود را آموزش داد تا مشکل حل شود.