گران ترین نام دامنه تاریخ با ترافیک سایت چندان خوب عمل نمی کند

یکی از سخنگویان هاستینگر گفت: “مشاهده اینکه چقدر پول برای نام های دامنه خاص رد و بدل شده است شگفت انگیز است – هزینه هفت نام در لیست به بیش از 100 میلیون دلار می رسد.”

هفت وب سایت برتر مجموعاً 109 میلیون دلار هزینه دارند و شامل نام های دامنه: 360.com، NFTs.com، Sex.com، Fund.com، Hotels.com و Tesla.com است.

Voice.com توسط تیمی متشکل از فن‌آوران، هنرمندان و متصدیان شرکت نرم‌افزاری و تجزیه و تحلیل سازمانی MicroStrategy خریداری شد، با داده‌های هاستینگر که نشان می‌دهد این تراکنش بر اساس آمار ترافیک ماهانه سایت (۸۸.۸ هزار نفر در ماه) ارزش زیادی برای پول ندارد.

دامنه های دلاری برتر

در حال حاضر، نام دامنه با 64 میلیون بازدید کننده در هر ماه، ترافیک بیشتری نسبت به بقیه 5 سایت برتر دریافت می کند و در حال حاضر با حداقل پیشنهادات 20 میلیون دلاری تاکنون، در حال فروش است.

داده های جدید نشان می دهد که داشتن یک نام دامنه معمولاً بین 10 تا 20 دلار در سال هزینه دارد، اما این فقط یک قطره در اقیانوس از نظر قیمت احتمالی است.

علاوه بر این، نام دامنه Sex.com در نوامبر 2010 پس از برنده شدن در مزایده از Escom به Clover Holdings فروخته شد.

نام دامنه 360.com متعلق به شرکت امنیت اینترنت چینی 360 Security Technology بود، اما توسط Vodafone به قیمت 17 میلیون دلار در سال 2015 خریداری شد.

برای شرکت‌های چند میلیارد دلاری، هزینه‌ها نسبتاً ناچیز است، به خصوص اگر حضور شما در وب را تضمین کند، برند شما را تقویت کند و جریان خوبی از ترافیک را به سایت شما ارائه دهد. با این حال همانطور که این مطالعه نشان می دهد، صرف میلیون ها دلار برای نام دامنه، میلیون ها بازدید کننده وب سایت را تضمین نمی کند.

بخوان  امید به جوان کردن انسان با پلاسما درمانی

داده های SimilarWeb نشان می دهد که ترافیک آن به طور قابل توجهی بهتر از گران ترین دامنه با 23.9 میلیون بازدید کننده ماهانه است و آن را به 154 امین وب سایت بزرگ در چین تبدیل می کند.

میزبانی وب برتر (در برگه جدید باز می شود) شرکت میزبان (در برگه جدید باز می شود) مطالعه ای را منتشر کرد که به بررسی هفت نام دامنه برتر تاریخ می پردازد که گران ترین دامنه در سال 2019 30 میلیون دلار هزینه داشت.



منبع