گوگل بهترین افزونه های کروم در سال 2023 را با یک حذف فاحش نام می برد


گوگل یک لیست دیگر برای پایان سال منتشر کرده است و این بار غول فناوری به بهترین افزونه های کروم برای سال 2023 فکر می کند.

این شبیه به 10 جایزه بهترین برنامه اندروید در ماه گذشته است. اما به جای برجسته کردن انواع مختلف نرم افزار، تمرکز شرکت بر برنامه های افزودنی است که به شما در کار یا گشت و گذار در اینترنت کمک می کند. این واقعاً به هیچ پلاگین سرگرمی دست نزد.

اولین گروه مربوط به نرم افزارهای مجهز به هوش مصنوعی است که هدف آن انجام سریعتر وظایف است. شما دارید کاتب که از هوش مصنوعی برای “مستند کردن گردش کار” استفاده می کند، سپس دستورالعمل های گام به گام را برای سایر افراد ایجاد می کند تا آنها را دنبال کنند. DeepL Translate همانطور که از نام آن پیداست انجام می دهد: صفحات وب را در حال پرواز برای شما ترجمه می کند. حتی می‌تواند فوراً زبان نوشتار شما را بدون نیاز به اجرای آن از طریق Google Translate تغییر دهد. سایدر یکی از پیشنهادات جالب تر است زیرا به شما امکان می دهد از طریق نوار کناری به ChatGPT دسترسی پیدا کنید.

افزونه کروم - Sider

(اعتبار تصویر: آینده)

QuillBot به شما کمک می کند تا ایمیل بنویسید یا مقالات خبری را در مقابل خود خلاصه کنید. و آبی رنگ به شما امکان می‌دهد فهرست‌های شغلی را در تابلوهای آنلاین نشانک‌گذاری کنید و همچنین برنامه‌ها را در یک مکان ردیابی کنید.

از اینجا، ما شروع به دیدن ابزارهای دسترسی مانند رونویس برای ضبط جلسات صوتی به متن برای ارجاع بعدی. گوگل نیز نصب را توصیه می کند اکولایزر برای افزودن کنترل‌های صوتی بهتر برای رسانه، به Chrome وارد شوید. این به شما امکان می دهد تنها با حرکت دادن لغزنده ها به بالا یا پایین، یک تجربه شنیداری منحصر به فرد ایجاد کنید.

بخوان  ابداع ایمپلنت مغزی نابود کننده تومور سرطان مغز به همت دانشمند ایرانی

افزونه کروم - اکولایزر

(اعتبار تصویر: آینده)

اگر در بررسی ایمیل‌ها یا فایل‌های PDF مشکل دارید (یا نمی‌خواهید) کاربران می‌توانند دانلود کنند. بیان کردن برای داشتن صدای طبیعی هوش مصنوعی آن را با صدای بلند برای شما بخواند. این یکی بسیار سرگرم کننده است زیرا اسنوپ داگ یکی از صداها است و شنیدن او چیزی که شما در Google Docs نوشته اید را می خواند یک تجربه بسیار سورئال است. جدای از برنامه های افزودنی سفارشی سازی چیز زیادی وجود ندارد Bonjourr با حذف نوار جستجو و ابزارک، صفحات اصلی را به یک مرکز مینیمال تبدیل کنید.

حذف آشکار



منبع