یک مرد تایوانی مدعی استفاده از «ChatGPT» برای برنده شدن در لاتاری شد

از زمان آغاز کار ChatGPT در نوامبر ۲۰۲۲، نظرات متعددی درباره اخلاق و مشکلات مربوط به این فناوری وجود دارد. موسساتی مانند کالج‌ها و دانشگاه‌ها، از این چت‌بات‌های مصنوعی استفاده می‌کنند که با این فرض ممکن است ادبی و تقلبی را در دانشگاه‌ها افزایش دهند، ممنوع کرده‌اند. در همین حال، از جمله روزنامه نگاری، ارتباطات، هنر، فناوری و سایر صنایع از این خدمات استقبال کرده اند.

یک مرد تایوانی ادعا می‌کند از فناوری «ChatGPT» برای تولید اعدادی استفاده می‌کند که به او کمک می‌کند قرعه کشی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیجیتال ترندز، «پاتاویکورن بونرین» (Patthawikorn Boonrin)، کاربر تایوانی فناوری «ChatGPT» اخیراً پس از به اشتراک گذاشتن جزئیات برنده خود در لاتاری، در «تیک‌تاک» (TikTok) معروف است. بونرین در یک ویدئو، درباره نحوه استفاده از چت‌بات‌های مصنوعی شرکت «OpenAI» برای تولید اعدادی توضیح می‌دهد که آنها را در قرعه کشی و برنده شدن به کار گرفته‌اند. راهبرد او شامل وارد کردن چند پرسش فرضی و تعیین از اعداد برنده قبلی برای جستجوی ChatGPT است.

با وجود این، اجرای ChatGPT بدون حماقت نبوده است. مشخص شد که هوش مصنوعی را برای تولید بیسروصدای مقالات به کار می‌برند، قطعاتی حاوی نادرست منتشر می‌کنند. آثار هنری که ظاهرا شبیه انسان هستند، اندام‌های لازم را ندارند و مدل زبانی GPT که توسط شرکت‌های دیگر استفاده می‌شوند، زمانی که در معرض دید عموم قرار می‌گیرند، نادرست عمل می‌کنند.

بونرین قصد دارد بیشتر در مورد تجربه خود در استفاده از ChatGPT برای تولید شماره های قرعه کشی صحبت کند. مطمئنا اگر بونرین یک برد دیگر و حتی بزرگتر به دست بیاورد، بیشتر را به خود جلب کنید. بونرین ممکن است شرکتهای قرعه کشی را به گفتگوی ادامه پیرامون اصول اخلاقی ChatGPT وارد کند.

بخوان  ممکن است تیم های مایکروسافت شروع به گفتن شما به والدینتان کنند
انتهای پیام



منبع نمی‌توان گفت اگر بیشتر سعی کنید ChatGPT را به عنوان روشی برای تولید اعداد قرعه کشی به کار ببرند، چه مشکلاتی ممکن است پیش بیاید.

اعداد برنده بونرین برای قرعه کشی ۵۷، ۲۷، ۲۹ و ۹۹ بود و او ۲۰۰۰ بات تایلند معادل ۵۹ دلار آمریکا برنده شد. اگر این یک جایزه بزرگ نبود اما بونرین در مصاحبه با یک نشریه محلی گفت که از این راهبرد برای تولید اعداد قرعه کشی استفاده کرد و ChatGPT به او گفت که در مورد این روش، بیش از اندازه وسواس نباشد و بررسی شود که برنده شدن در بخت‌آزمایی باشد. ، یک شانس است. همچنین، ChatGPT به او پیشنهاد کرد که بیرون برود و کمی ورزش کند.