۱۱ بهمن، آخرین فرصت طرح‌ها به رویداد ملی فرصت‌های



شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور تا ۱۱ بهمن فرصت دارند، طرح‌های خود را در خصوص ساخت شتابگرهای ذرات و زیرسیستم‌های آن به دبیرخانه رویداد ملی فرصت دارند.

به گزارش ایسنا، رویداد ملی فرصت‌های به عنوان یک حل مشکل برای ارتباط میان صنعت با کارآفرینان، فناوران و نخبگان ایجاد شده است.

این رویداد به دلیل ماهیت ویژه به فرد خود، به ویژه متخصصین، شرکت‌های دانش‌بنیان،دانشجویان، هسته‌های فناور، صنایع خرد و جذابیت متوسط ​​دارد و یک فرصت استثنایی برای شرکت‌ها و علاقه‌مندان به حوزه‌های مرتبط با این رویداد است.

رویداد ملی فرصتی با حمایت از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری جمهوری اسلامی در توافق با سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود و در این راستا ضمن اجرای فرآیند نوآوری باز، سعی می‌کنم با توجه به الزامات صاحب مسئله و بازار، راه‌حل‌هایی را شناسایی کنیم. ارائه کند.

این رویداد با محوریت ساخت شتابگرهای ذرات و زیرسیستم های آنلاین در حوزه فناوری های هسته ای و صنایع الکتریکی، فناوری ها و صنایع مخابراتی و تجهیزات پیشرفته و کاربرد هسته ای برگزار می شود.

شتاب دهنده ذرات یک دستگاه خطی یا دایروی است که برای افزایش سرعت (انرژی) ذرات باردار و هدایت آن را جهت برخورد با یک هدف از میدان های الکتریکی و مغناطیسی می کند.

ساخت مولد فرکانسی ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوهرتز با توان خارجی ۱۰۰ کیلووات، منبع تغذیه DC با ولتاژ ۳۰۰ کیلوولت و توان ۳۰ کیلووات باریپل ولتاژ نیم درصد، تیوب شتابدهی شتاب دهنده الکترواستاتیک جوشکاری سرامیک به فلز، منبع جریان ۶۰۰ آمپری ۱۰ کیلووات با دقت یک هزارم ، مولد رادیو فرکانسی پیوسته فرکانس مگا هرتز توان ۲۵ ۷۰ کیلووات، مغناطیس آرایه ای آندولاتور با دوره تناوب ۵ سانتی متر، میدان پیشینه نیم تسلا در طول یک متر از عناوین موضوعات این رویداد به شمار می رود.

بخوان  کشف راهی برای جلوگیری از سفید شدن موها

موضوعات دیگر این رویداد به ساخت لامپ رادیو فرکانسی باند s با توان پالشی ۱۵ مگاوات و توان متوسط ​​۱۵ کیلووات، مدولاتور راه انداز لامپ کلایسترون با توان خروجی پالسی ۲۵ مگاوات و توان متوسط ​​۲۵ کیلووات و ادوات باعث افزایش باند s شامل سیرکولاتور و بار در توان پالسی است. ۱۵ مگاوات و توان متوسط ​​۱۵ کیلووات مربوط می شود.

پژوهشگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور می‌توانند با شرکت در این رویداد ضمن تقسیم ایده‌ها و نوآوری‌های خود با متخصصان و سرمایه‌گذاران در این حوزه، از فرصتی برای به اشتراک‌گذاری و شبکه‌سازی با بازیگران کلیدی این حوزه بهره‌مند شوند.

همچنین با توجه به ملّی بودن و حضور شرکت‌کنندگان در سراسر کشور در آن، این امکان فراهم می‌شود که از تنوع فرهنگی، دانش فنی و تجاری بهره‌برداری‌های مختلف و هسته‌های فناور با فعال حوزه‌هایی که در مناطق دیگر فعالیت‌ها، مشارکت و شبکه‌سازی انجام شود، فراهم شود. کنند.

پس از طرح‌ها و ارزیابی اولیه توسط کمیته علمی دبیرخانه، طرح‌های اولیه با استفاده از کمک برنامه‌های دبیرخانه با صاحبان طرح‌ها، تکمیل و وارد مرحله بعد می‌شوند. در این مرحله طرح‌های نهایی توسط داوران ارزیابی شده و با طرح‌های منتخب عقد قرارداد خواهد شد.

تیم‌های برتر می‌توانند از امکانات و حمایت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و مرکز نوآوری رسا استفاده کنند. مرکز فناوری و نوی رسا در مدیریت توسعه‌دهنده‌های پژوهشگاه‌های علوم و فنون هسته‌ای در سازمان انرژی اتمی با فناوری بر روی محیط زیست بوم توسعه و نوآوری کشور و صنعت هسته‌ای به شتابدهی فرآیند نوآوری و فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی در زیست بوم نوآوری صنعت هسته‌ای می‌پردازد.

بخوان  توسعه‌دهنده برنامه فرانسوی با Adobe قدرتمند مقابله می‌کند

طرح‌های برگزیده پس از داوری وارد قرارداد با پژوهشگاه علوم و فنون‌ها با همکاری مرکز فناوری و نوآوری رسا خواهد شد که علاوه بر تسهیلات علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، حجم این قراردادها در مجموع بالغ بر دو میلیون دلار خواهد بود. .

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مهلت ارسال طرح‌ها و شرکت در رویداد ملی فرصت فناوری‌های هسته‌ای برای استفاده تا ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ است.

متقاضیان وب سایت برای کسب اطلاعات بیشتر به فرصتی برای نشانی Oppevent.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام



منبع