ChatGPT نویسنده سریال طنز آمریکایی شد

این برنامه جدیدترین برنامه از شرکت OpenAI است که یک آزمایشگاه پژوهشی در کالیفرنیا، پدیدار شده و بر اساس یک برنامه هوش مصنوعی قبلی به نام GPT-3 ساخته شده است. هوش مصنوعی در این زمینه به عنوان یک مدل زبان بزرگ یا LLM می‌شود، از صدها هزار کلمه در قالب کتاب، و مقاله‌های وب تغذیه می‌کند و از آنها مدلی را بر اساس احتمال آماری از کلمات و جملات می‌سازد. چگونه کار این ربات شبیه به پیشگویی متن در قسمت نوشتن پیام در گوشی‌های هوشمند است، اما به شدت توسعه یافته است و به آن اجازه می‌دهد تا به جای کلمات، پاسخ‌های کامل تولید کند.

ربات مصنوعی «ChatGPT» بخش‌هایی از یک قسمت مجموعه طنز پویانمایی آمریکایی «ساوت پارک» (South Park) را نوشته است.

«یادگیری» زمانی آغاز می‌شود که دانش‌آموزان ساوت پارک کشف می‌کنند که می‌توانند از ChatGPT برای انجام تکالیف درسی و مدرسه از آن استفاده کنند.

کلاید گفت: می توانید از ChatGPT استفاده کنید. یکسری برنامه‌ها وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد تا برخی از کارهای شما را برای انجام دادن انجام دهید. مردم از آنها برای نوشتن شعر، نوشتن برنامه های شغلی استفاده می کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میلبخش‌هایی از جدیدترین قسمت مجموعه «ساوت پارک» توسط ربات هوش مصنوعی«ChatGPT» شرکت «OpenAI» نوشته شده است.

ChatGPT از زمان راه‌اندازی آن در سال گذشته به یک موفقیت فوق‌العاده تبدیل شده است. این برنامه مصنوعی مصنوعی که اساساً یک ربات گفتگوگر است، می‌تواند به بزرگترین و کوچکترین سؤالات زندگی پاسخ دهد و مقالات دانشگاهی، داستانهای تفسیری و حتی نامه‌های درخواست شغلی را ارائه کند.

ربات ChatGPT یک ربات مخصوص گفتگو یا چت است که بر روی خانواده مدل‌های زبان ساخته می‌شود و با استفاده از تکنیک‌های نظارت بر روی خانواده‌ها، به خوبی تنظیم می‌شود.

بخوان  واکسن سرطان و بیماری‌های قلبی تا پایان این دهه ساخته می‌شود

انتهای پیام



منبع

استن از ChatGPT می‌خواهد داستانی بنویسد که در ساوت پارک اتفاق می‌افتد، جایی که پسری به نام این است که دوستش را متقاعد کند که او در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای ارسال پیام به او گفته دروغ است.

ChatGPT آخرین مورد از یک مجموعه مصنوعی مصنوعی است که سازنده آن به عنوان GPTs یاد می‌کند و مخفف عبارت «مبدل از پیش آموزش دیده مولد»(Generative Pre-Trained Transformer) است.

استن در ابتدا مردد است، اما در نهایت از ChatGPT برای ارسال پیامک به وندی استفاده می‌کند. این قسمت همچنین می‌دهد که چگونه دانش‌آموزان تمام تکالیف خود را با ChatGPT انجام دهند می‌دهند.

ChatGPT چیست؟

ChatGPT این کار را با استفاده از آنچه از مقدار حیرت‌آوری از متون موجود در اینترنت به دست می‌آورد، با راهنمایی دقیق متخصصان انسانی انجام می‌دهد. میلیون‌ها نفر در هفته‌های اخیر سؤالاتی از ChatGPT را می‌پرسند و تمام تلاش خود را برای پاسخ دادن به کار می‌گیرند، زیرا نمی‌توانند بدانند. پاسخ‌های آن با اعتماد به نفس بالا و روان ارائه می‌شوند، حتی اگر گاهی اوقات به طرز شگفت‌انگیزی اشتباه باشند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی ChatGPT اجرای آن در ایجاد پاسخ‌های متنی انسان‌ها به درخواست‌ها است. این باعث می‌شود که برای برنامه‌هایی که باعث ایجاد ربات‌های چت می‌شوند، برای ارائه خدمات به کاربران، پاسخ به پرسش‌ها در انجمن‌های آنلاین یا حتی شخصی‌سازی‌شده برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی مفید ایجاد شود.

قسمت چهارم فصل 26 این مجموعه تعدادی از کلاسی که استن (از شخصیت های اصلی این مجموعه تلویزیونی) در آن حضور دارد را می دهد که از چت بات برای نوشتن مقاله و ارسال پیام متنی برای دختران استفاده می کند و تیتراژ پایانی نشان می دهد که این بخش را نشان می دهد. توسط تری پارکر(Trey Parker) و ChatGPT نوشته شده است.

بخوان  تردمیل زدن فضانورد اماراتی در ایستگاه فضایی

تری پارکر و متاستون تهیه‌کننده‌های اصلی قبلاً به هوش مصنوعی تولید کرده بودند، زیرا در دسامبر ۲۰۲۲ مبلغ ۲۰ میلیون دلار را در استودیوی هوش مصنوعی به نام Deep Voodoo سرمایه‌گذاری کردند. گرچه این امر پیشرفت هوش مصنوعی را برجسته می‌کند، اما این ترس را ایجاد می‌کند که چت بات را آماده می‌کند تا کارهای متعددی را تصاحب کند.

هوش مصنوعی یک سخنرانی ارائه شده توسط استن تولید کرد که به دلیل صدای رباتیک آن امر قابل توجه است و در آن استدلال می‌کند که چرا نباید مردم را برای استفاده از ChatGPT سرزنش کرد.

همه چیز درست می‌شود زیرا او به همه می‌گوید که این تقصیر او نیست و در نهایت همه با او موافق هستند و دوستش کاملاً او را بخشیده است.

در این قسمت پیام متنی که برای دوستش فرستاده نیز توسط ChatGPT ایجاد شده است.

این ربات می‌تواند برای پردازش زبان طبیعی مانند تولید متن و ترجمه زبان استفاده و با مدل GPT-3.5 آموزش دیده شود که یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های زبان موجود در حال حاضر است.

شرکت OpenAI یک شرکت پژوهشی غیرانتفاعی در زمینه هوش مصنوعی است که هدف آن توسعه «هوش مصنوعی بی‌ضرر» (friendly AI) برای خدمت به بشریت است. این شرکت برای همکاری آزادانه با سایر موسسات و پژوهشگران، پتنت ها و تحقیقات خود را به صورت عمومی منتشر می کند. از انگیزه‌های بنیانگذاران OpenAI به ویژه ایلان ما و سم آلتمن، رسیدگی به نگرانی‌هایی که در رابطه با آسیب‌های مصنوعی مصنوعی برای کشف‌های دیگر می‌شود، ذکر شده است.

بخوان  تجربه‌ای که هنوز من را می‌ترساند!

در ادامه می‌توانید از مجموعه «ساوت پارک» را مشاهده کنید.

بیشتر قسمت توسط پارکر نوشته شده است، اما اعتقاد بر این است که چند دقیقه کار توسط این ربات مصنوعی ساخته شده است. در انتها وندی متوجه می‌شود که پیام‌های استن توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

ساز طنز پویانمایی آمریکایی ساوت پارک از ربات مصنوعی مصنوعی ChatGPT شرکت OpenAI برای ساخت جدیدترین قسمت این مجموعه با عنوان «آموزشندگان عمیق» کمک کردند. کل قسمت درباره چت‌بات است و چند دقیقه آخر این قسمت را ChatGPT تولید کرده است.

این ربات در دسامبر 2022 با نظرات مثبت اعلام شد و به عنوان مثال نیویورک تایمز را «بهترین ربات چت هوش مصنوعی که تا به حال آن برای عموم معرفی شده است» نامید و گاردین نیز گفته است که می‌توان متنی را با جزئیات چشمگیر و مانند انسان تولید کرد. .

استنباط می‌شود که کلاید دوباره با دوستانش بسیار خوب صحبت می‌کند و از او می‌پرسد که چگونه اینقدر خوب صحبت می‌کند و از او می‌خواهد به او کمک کند تا با دوست خود وندی آشتی کند.

این شخصیت‌ها می‌گوید: این شرکت‌های غول‌پیکر فناوری هستند که هوش مصنوعی Open AI را می‌سازند، آن را آماده می‌کنند و از آن درآمد می‌کنند و آن را با سرعت بیشتری می‌توانند در اختیار همه ما قرار دهند تا پیشروی کنند.

این معناست که می تواند Chat GPT بتواند فیزیک کوانتومی را توضیح دهد یا شعری را به استفاده از فرد بنویسد، اما به گفته ها، تسخیر کامل توسط هوش مصنوعی قریب الوقوع نیست.