ابزارهای مولد AI در آستانه افزایش از طریق Experience Cloud Adobe هستند زیرا این شرکت برنامههای خود را برای گسترش موجود اعلام کرد. هوش مصنوعی نوآوری برای مشاغل
راهاندازی سرویسهای Sensei GenAI به سازمانها این امکان را میدهد که متن سفارشی را در تمام نقاط تماس ایجاد و سفارشی کنند، حرکتی که Adobe آن را «تصویر مجدد جریانهای کاری بازاریابی انتها به انتها» مینامد.
در Adobe Summit 2023 فاش شد، این بخشی از استقرار مداوم هوش مصنوعی این شرکت است که هدف آن کارآمدتر کردن و کارآمدتر کردن گردش کار در سراسر اکوسیستم Adobe است.
چه چیزی با Sensei برای مشاغل جدید است؟
مسلماً بزرگترین تغییر، معرفی است Adobe Firefly در Experience Cloud. این برداشت این شرکت در Midjourney و Stable Diffusion است – یک تولید کننده هنر هوش مصنوعی با برنامه های کاربردی در سراسر فتوشاپ، Premiere Pro، و Adobe Express.
شاید با آگاهی از اختلافات پیرامون آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی، این شرکت تأیید کرد که Firefly “بر روی تصاویر Adobe Stock، محتوای دارای مجوز آشکار و محتوای دامنه عمومی که در آن حق چاپ منقضی شده است، آموزش دیده است، و بر روی تصاویر و جلوه های متن تمرکز خواهد کرد و برای تولید محتوا طراحی شده است. ایمن برای استفاده تجاری.»
اما تمرکز اصلی خدمات Sensei GenAI بر شخصیسازی سفرهای مشتری، جمعآوری دادههای اضافی از کاربران و بازدیدکنندگان وبسایت و بهبود تعامل کلی است.
Sensei GenAI که به صورت بومی در Adobe Experience Cloud ادغام شده و از چندین مدل زبان بزرگ استفاده می کند، مجموعه ای از ابزارهای جدید را ارائه می دهد.
اینها شامل یک نویسنده هوش مصنوعی برای تولید کپی بازاریابی در سبک ها و فرمت های مختلف، از محتوای وب سایت گرفته تا ایمیل و پیام های تلفن همراه. و تکنیک های جدید برای درک و اصلاح تعاملات در وب سایت ها با استفاده از خودکار ابزار بازاریابی محتوا Marketo Engage.
Adobe’s Journey Optimizer و Customer Journey Analytics نیز شاهد تغییرات عمده ای هستند. کاربران میتوانند بهطور خودکار بخشهای مخاطب را با بینشهای همزمان برای کمپینهای شخصیشدهتر ایجاد کنند.
هوش مصنوعی مولد قادر به شبیه سازی این کمپین ها است و به کاربران اجازه می دهد تا تجربیات جدید را آزمایش کنند، فرصت ها، اصطکاک و موانع فروش را قبل از راه اندازی شناسایی کنند.
ادوبی سابقه طولانی در بازگشایی هوش مصنوعی به عنوان کمک خلبانی برای بازاریابان دارد و ما چشم اندازی برای هوش مصنوعی مولد داریم که چرخه زندگی کامل مدیریت تجربه مشتری را با امنیت در سطح سازمانی و حاکمیت داده که مشتریان ما انتظار دارند، پوشش می دهد. آمیت آهوجا، معاون ارشد کسب و کار تجربه دیجیتال ادوبی، گفت:
رشد کسبوکار توسط تجربیات مشتری هدایت میشود و هوش مصنوعی مولد یک فناوری دگرگونکننده و بنیادی است که بر هر جنبه از نحوه ارتباط برندها با مشتریان خود تأثیر میگذارد.
- بهترین ابزار CX (در برگه جدید باز می شود): ابزارهای تجربه مشتری برای بازخورد کسب و کار