اخبار تکنولوژی جدیدترین مقالات و اخبار دنیای علم و فناوری دیجی‌کالا مگ | 1biti

چاپ سه بعدی، فرآیندی است که در آن چاپگر سه بعدی با قرار دادن لایه به لایه مواد مطابق با مدل دیجیتالی سه بعدی، اشیای سه بعدی را ایجاد کند. یکی از مشکلاتی که با ظهور تکنولوژی و اینترنت به وجود آمده است، مجله خبری 1 بیتی کاهش امنیت است. خیلی از مشاغل با تهدیدهای بی‌سابقه‌ای روبه‌رو می‌شوند و داده‌های آن‌ها در معرض خطر قرار می‌گیرد. احتمالا در آینده کاهش و جلوگیری از تهدیدات امنیت سایبری با موفقیت رشد خواهد کرد.

همه پیشرفت هایی که در حوزه فناوری مشاهده می کنید، یک ویژگی مشترک دارند؛ اینکه همه آن ها با یک خط کد برنامه نویسی آغاز شده اند. اگر بخواهیم کاربرد این رشته را به زبان ساده بگوییم، تکنولوژی مواد غذایی کاربرد علوم غذایی در پردازش، بسته‌بندی، نگهداری، توزیع، تضمین کیفیت و استفاده از محصولات غذایی است. این رشته نوعی تخصص بین‌رشته‌ای است که رشته‌های مختلفی مانند مهندسی، شیمی تجزیه، بیوتکنولوژی، کنترل کیفیت، بهداشت و تغذیه و مدیریت ایمنی مواد غذایی را ترکیب می‌کند تا در صنعت غذا به نتایج مطلوبی دست پیدا کند. دیجی‌کالا مگ یک رسانه‌ی آنلاین با محوریت موضوعات مرتبط با فناوری و سبک زندگی مدرن است که در تابستان سال ۱۳۹۴ توسط وب‌سایت دیجی‌کالا ایجاد شد. در ابتدای کار تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌ی فناوری در دیجی‌کالا مگ دور هم آمده اند تا بهترین و کامل‌ترین مرجع مقالات و اخبار تکنولوژی را در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه‌ی راه فعالیت دیجی‌کالامگ گسترده‌تر شد و موضوعات بیشتری مانند بازی‌های رایانه‌ای، هنر و سینما، ادبیات و سبک زندگی را در بر گرفت.

بخوان  مراقبت از موهای فر؛ همیشه یک مو فرفری جذاب بمانید!

هواپیماهای بدون سرنشین و تغییر آینده‌ نظامی

از نظر مهندسی تکنولوژی ابزاری است که برای تولید و ساختن محصولات بهتر به کار گرفته می شود. محصولات بهتر محصولاتی ست که با کمترین هزینه و وقت بهترین عملکرد را داشته باشد. فناوری را می‌توان کلیهٔ دانش‌ها، فرایندها، ابزارها، روش‌ها و سیستم‌های به کار رفته در ساخت محصولات و ارائهٔ خدمات تعریف کرد. پیشرفت های حوزه آیتی کم کم به سمت علومی مانند پزشکی نیز سرازیر می شود.

  • بررسی کیبورد گیمینگ ایسوس TUF Gaming K7؛ یک کیبورد همه‌چیز‌تمام ایسوس در زمینه‌ی محصولات گیمینگ یکی از بهترین شرکت‌ها محسوب می‌شود و محصولات این شرکت طرفداران زیادی …
  • در بخش کمی نیز باهدفِ شناساییِ تاثیرگذارترین عوامل شناسایی شده، از تحلیل فازی شهودی بهره برده شد.
  • ديگر مديران، کاملاً به نقش تکنولوژي در کسب‌وکار و بازار خود پي برده‎اند، اما در شناخت فرصت‎ها و روش‎هاي بهره‎گيري از دارايي‎هاي تکنولوژي در ديگر بازارها ناکام بوده‎اند.
  • 1997; Mort et al. 2003; Bornstein 2005; Dees 2007; Martin and Osberg 2007).
در حال حاضر هم اگر زیرساخت‌های پیشرفته وجود داشته باشد و استگاه‌های شارژ زیادی تاسیس شوند، می‌توانیم به برق بی سیم دسترسی داشته باشیم. در آن وقت موبایل ما به راحتی در جیبمان شارژ می‌شود و نیازی به کلی سیم‌پیچی برای کار با وسایل برقی نداریم. کامپیوترهای کوانتومی، سیستم‌هایی با قدرت و سرعت غیرقابل تصور هستند. محاسبات کوانتومی قادر است مسائلی را حل کند که تا پیش از این غیر قابل حل بوده است. محاسبات کوانتومی باعث می‌شود که تکنولوژی پیشرفته فعلی ما چیزی شبیه عصر حجر باشد.

بخوان  نه راه‌های مضحک ساده برای بهبود هوش مصنوعی شما

http://118amoozesh.ir

اما این روش سختی‌ها و چالش‌های زیادی دارد و در حال حاضر 35 کشور با سرمایه‌ای معادل 50 میلیارد دلار در حال کار روی این پروژه هستند. اگر چنین پروژه‌ای به واقعیت بپیوندد، مشکل انرژی کره زمین تا میلیون‌ها سال حل خواهد شد و فاجعه‌های زیست محیطی هم رخ نخواهد داد. نسل ششم 6G پا را از 5G فراتر می‌گذارد و اینترنتی با سرعت تقریبی 95 گیگابایت در ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. اینکه سرعت برای کاربر تا چه حد است با رونمایی رسمی مشخص خواهد شد، ولی شاید بتوان گفت شما به راحتی با سرعت 500 مگابایت در ثانیه به اینترنت همراه متصل می‌شوید. در ایران شما در بهترین حالتِ ممکن سرعتی معادل 9 مگابایت در ثانیه با موبایل را تجربه می‌کنید. علاوه بر انبوهی از اطلاعات، آن‌ها به ابعاد داده‌ها dimensions of data نیز می‌توانند دسترسی داشته باشند.

گرافن و تکنولوژی ظریف کربنی