اخبار تکنولوژی و فناوری روز ایران و جهان Tech news agency | 1biti

البته بهتر است خودتان را برای تاکسی‌ها واتومبیل های خودران هم در آینده نزدیک آماده کنید. تکنولوژی اولیه‌ای که در ابتدا به عنوان ردیاب و برای تناسب اندام مورد مجله خبری 1 بیتی استفاده قرار گرفت، اکنون تمام صنعت مد و پوشاک را در بر گرفته است. تکنولوژی یعنی واقعی شدن تمام رویاهایی که تا قبل از این تنها یک خیال شیرین بوده است.

>> نظریه ی شناخت اجتماعی

نتایج نشان دادند قانون مناقصات به عنوان بستری شفاف برای رقابت بر سطح توانمندی اکتساب فناوری مؤثر بوده و قانون استفاده از حداکثر توان داخل که بواسطه دستورالعمل وندورلیست صنعت نفت در سطح صنعت پشتیبانی شده در سطح بهره‎برداری و انطباق فناوری موثر می باشد. قانون حمایت از شرکت‎های دانش‎بنیان با پارادایمی نوظهور در سطح نواوری فناورانه مؤثر می باشد که تصویب نظام نامه فناوری وزارت نفت نیز در راستای اجرای این قانون بوده که هنوز بطور کامل جاری نگشته است. همانطور که قبلا عنوان شد، شفافیت کمی در مورد نقشی که تکنولوژی و نوآوری در هدایت به سوی تغییرات اجتماعی وجود دارد.

  • فناوری های نوظهور امروزی مثل اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و اتوماسیون به شکل باورناپذیری زندگی ما را تغییر داده اند؛ حتی با وجود اینکه برخی از این فناوری ها نوپا و در مراحل اولیه ظهور خود هستند.
  • امروزه روبات‌هایی مثل روبات جاروبرقی را داریم که به کمک انسان می‌آید تا در زمان صرفه‌جویی کند و آسایشِ بیش‌تر را برای او فراهم کند.
  • گوشی موبایل، تلفن خانگی، تلویزیون، کامپیوتر و امکانات وابسته به اینترنت باعث ایجاد تغییر ملموسی در کار کارآفرینان گشت.
  • این درحالی است که، دسترسی به فناوری های جدید، مجموعه انتخاب را وسیع کرده است بطوریکه حل مسئله انتخاب فناوری با وجود معیارهای تصمیم متعدد، بیش از پیش مشکل و پیچیده شده است.
بخوان  هوش مصنوعی: آیا شما واقعاً نیاز دارید؟ This can این می تواند حل!

افرادی که قصد ایجاد تغییرات اجتماعی را دارند، در حال حاضر، در حال ترکیب کردن تکنولوژی و نواوری برای تاثیر اجتماعی بیشتر و نشان دادن یک راه رو به جلو در ایجاد تغییرات اجتماعی به جهان می باشند. بهترین سایت‌های اخبار تکنولوژی و فناوری می‌کوشند تا ما را با علومی آشنا سازند که تأثیر فراوانی در دگرگونی دنیای کنونی و آتی بشر دارند. تلاش بی‌وقفه مدیران این سایت‌ها سبب شده ما در مدت کوتاهی به طیف وسیعی از اطلاعات حوزه فناوری دست یابیم و در وقت خود صرفه‌جویی کنیم. فناوری موضوعی نیست که بتوان از آن دوری کرد، زیرا ارکان و ابزارش مانند سیلی خروشان تمامی جوانب زندگی ما را دربرگرفته‌اند. اخبار فناوری کمک می‌کنند، بهترین و کارآمدترین نوع این تکنولوژی‌ها را شناخته و در راستای رسیدن به اهدافمان به کار گیریم. باتوجه‌به اهمیت شناخت بهترین سایت اخبار تکنولوژی و فناوری در این مطلب به معرفی چند نمونه برتر آنها مانند تک ناک، زومیت و تکنو لایف می‌پردازیم.

http://118amoozesh.ir

هدف پژوهش حاضر، تببین الزامات و بسترهای مدیریت منابع انسانی هوشمند با رویکرد تحول دیجیتال می باشد. با توجه به گسترش کارکردهای فناوری های تحول آفرین در کسب و کارها و رشد اقدامات دانشی، ضرورت تبیین و طراحی یک مدل از مولفه های بسترساز در سیستم های مدیریت منابع انسانی شرکت های دانش بنیان نقش بسزائی در تعالی و زبدگی آنها ایفا می کند. این مطالعه از نظر هدف یک پژوهش کاربردی- توسعه‌ای است و با رویکرد پیمایش مقطعی انجام شده است. پانل خبرگان جهت گردآوری نظرات و شناسایی مقوله های زیربنایی شامل چهارده نفر از خبرگان دانشگاهی، مدیران منابع انسانی و مدیران تحول دیجیتال در شرکت های دانش بنیان می باشد. در دهه اخیر موضوع فناوری اطلاعات و نوآوری بر عملکرد جزء اولویت های سازمان ها قرار گرفته، همچنین کارآفرینی سازمانی عاملی است که می تواند در این بین کمک مؤثری در راستای بهبود تاثیر فناوری اطلاعات و نوآوری بر عملکرد سازمان داشته باشد. هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و نوآوری بر عملکرد با میانجی گری کارآفرینی سازمانی است.

بخوان  لیست قیمت سایر تجهیزات خانه هوشمند، ۴ مهر ترب

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی

انجام کارهایی که موجب افزایش کارایی و بازدهی سازمان شود، نوآوری در فرایند می‌باشد. نوآوری در بازاریابی شامل کلیه امور است که موجب افزایش بازاریابی می‌شوند. افزایش کارایی و بهره‌وری مدیریت سازمان را نوآوری در مدیریت می‌گویند.

بررسی کوتاه گلکسی اس 23 پلاس؛ پردازنده و نمایشگر بهتر و باتری بزرگ‌تر