اطلس انرژی دریایی به روز شده می تواند به جوامع استقلال انرژی بیشتری بدهد

پیترسون گفت: «دموکراتیزه کردن داده‌ها به این معنی است که همه می‌توانند به اطلاعات مشابه مهندسین و تنظیم‌کننده‌های دستگاه انرژی دریایی دسترسی داشته باشند. “به این ترتیب همه پشت میز هستند. همه می توانند قدرت تغییر آینده انرژی خود را داشته باشند.”


انرژی اقیانوس؟ برق رودخانه؟ یک جعبه ابزار برای آن وجود دارد


ارائه شده توسط آزمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیر


چیزی که آنها دارند یک کامپیوتر است.

بهارات گفت: “من هیچ ابزاری ندیدم که مستقیماً قابل مقایسه باشد.”

ناگز هد، کارولینای شمالی، ادعا می کند که برخی از بهترین موج سواری و بهترین موج ها را در ساحل شرقی ایالات متحده دارد. اما امواج قدرتمند آنها فقط برای تخته موج سواری نیست. برخی از جدیدترین فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر می‌توانند از این نیروهای اقیانوسی برای تولید انرژی پاک استفاده کنند.

پیترسون گفت: «با استفاده از این تخمین‌های پسین، می‌توانید روند ارتفاع موج بالقوه بالا را ببینید، بنابراین می‌توانید قدرت موج و انرژی موجی را که می‌توانید جمع‌آوری کنید، به‌طور دقیق تخمین بزنید. تا پایان سال 2022، اطلس همچنین داده های بیشتری را از ابزار نقشه برداری جهانی سیستم های انرژی اقیانوس بین المللی دریافت خواهد کرد. پیترسون گفت: «ما انبوهی از مجموعه داده‌های جدید را دریافت خواهیم کرد.

داده های بیشتر به معنای برآوردهای دقیق تر برای توسعه دهندگان و محققان انرژی دریایی است. اما کاربران نمی توانند فقط روی یک لپ تاپ بپرند و به سرعت تمام داده ها را پردازش کنند تا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنند. بنابراین، Bharath ابزاری ساخت که می تواند این پردازش را برای آنها انجام دهد – فقط در چند دقیقه. با ابزار جدید ظرفیت فاکتور، کاربران می توانند اطلاعاتی را بر روی دستگاه انرژی موج خود آپلود کنند تا تخمین بزنند که چه مقدار برق می تواند مثلاً در آب های ناگس هد تولید کند.

بخوان  کالیفرنیا از فروشگاه اینترنتی آمازون شکایت کرد

کیتی پترسون، مدیر پروژه در NREL، در مورد اطلس انرژی دریایی گفت: “این یک ابزار تحلیلی است، اما همچنین به مردم – محلی ها – قدرت می دهد تا در مورد آنچه برای جوامعشان ممکن است مطلع شوند. این انرژی دریایی را در یک تصویر بصری دموکراتیک می کند. به محض این که در مورد آن مطلع شدم، آن را دوست داشتم.”

اما از آنجایی که انرژی دریایی هنوز نسبتا جوان است، دسترسی به داده های جامد دشوار بوده است.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

نقل قول: اطلس انرژی دریایی به روز شده می تواند به جوامع استقلال انرژی بیشتری بدهد (2022، 22 اوت) بازیابی شده در 2 اکتبر 2022 از

اطلس انرژی دریایی که اخیراً به روز شده است، همانطور که بهارات امیدوار بود، با پشتیبانی دفتر فناوری های نیروی آب وزارت انرژی ایالات متحده و با کمک محققان آزمایشگاه ملی شمال غرب اقیانوس آرام و آزمایشگاه ملی ساندیا ساخته شده است. کاربران می توانند در سواحل شرقی و غربی ایالات متحده، هاوایی یا آلاسکا بزرگنمایی کنند تا ببینند امواج چقدر بلند می شوند یا سرعت جریان ها در آن آب ها حرکت می کنند. در نزدیکی ساحل، اطلس هر 200 متر (به طول دو زمین فوتبال) یک نقطه داده ارائه می دهد. چنین وضوح فضایی بالایی برای اطلس انرژی دریایی منحصر به فرد است و برای توسعه دهندگان انرژی دریایی که به دنبال مکانی برای نصب دستگاه خود هستند، یک موهبت است.

امروزه، کاربران اصلی اطلس انرژی دریایی، توسعه دهندگان انرژی دریایی هستند که امیدوارند دستگاه های خود را تجاری کنند. اما این ابزار همچنین می‌تواند جوامعی مانند Nags Head را برای ترسیم چگونگی و مکان ترکیب انرژی از امواج، جزر و مد، جریان‌ها، بادها و پرتوهای خورشیدی برای ایجاد بهترین استراتژی انرژی تجدیدپذیر برای خدمت به شهروندان خود توانمند کند.

بخوان  خطاهای صفحه گسترده می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد، با این حال ما به اشتباهات مشابه ادامه می دهیم

با ابزارهای رایگان و در دسترس عموم، مانند آزمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیر (NREL) اطلس انرژی های تجدیدپذیر و انرژی دریایی اطلس، هر کسی در هر کجای جهان می تواند به داده هایی که برای شروع برنامه ریزی برای انرژی پاک خود نیاز دارد دسترسی داشته باشد. اکنون، ویژگی‌های جدید در اطلس انرژی دریایی، تصمیم‌گیری در مورد چگونگی و مکان استفاده از انرژی دریایی در ترکیب قدرت خود را برای جوامع آسان‌تر می‌کند و توسعه‌دهندگان انرژی دریایی می‌توانند بفهمند دستگاهشان چقدر برق می‌تواند در سایت‌های مختلف ایالات متحده تولید کند.

بهارات گفت: “با ابزار Capacity Factor Tool، امیدواریم این محاسبات را آسان‌تر کنیم، تا به عنوان اولین پله برای کسی عمل کنیم تا ببیند دستگاه آنها چقدر خوب عمل می‌کند و نقاط استقرار مناسب را پیدا می‌کند.”

Bharath و تیم Marine Energy Atlas از بازخورد کاربران در مورد این ابزار جدید استقبال می کنند. آنها همچنین در حال آماده شدن برای اضافه کردن ویژگی های بیشتر هستند. به‌عنوان مثال، به زودی، کاربران می‌توانند داده‌های انتخابی خود را ذخیره کنند تا وقتی به اطلس بازگردند، بتوانند از جایی که متوقف شده‌اند ادامه دهند. این تیم همچنین در حال اضافه کردن اطلاعات در مورد مناطق جدید، مانند خلیج مکزیک و سرزمین های ایالات متحده در اقیانوس آرام است. در نهایت، پیترسون گفت، آنها امیدوارند که اطلاعاتی در مورد قوانین و سیاست های انرژی دریایی، اکولوژی دریایی و اقیانوس شناسی اضافه کنند تا به توسعه دهندگان کمک کنند تا مکان بهینه برای پروژه های انرژی دریایی خود را پیدا کنند.

بهارات گفت: “برای پیش بینی امواج آینده، باید امواج تاریخی، بادها و آب و هوا را درک کنیم.” هر چه داده‌ها بیشتر باشد، بهتر است، به همین دلیل است که تیم فقط داده‌های پنهان (یا تاریخی) بیشتری را اضافه کرده است تا محققان بتوانند مدل‌هایی را برای پیش‌بینی دقیق‌تر سناریوهای اقلیمی آینده ایجاد کنند. از امسال، کاربران می‌توانند به نقاط داده‌ای که در طول 42 سال گذشته هر سه ساعت جمع‌آوری شده‌اند، دسترسی داشته باشند.

بخوان  این به‌روزرسانی مایکروسافت اکسل باید در نهایت باعث شود تیم شما به درستی با هم کار کنند

آیدان بهارات، مهندس محقق در NREL، که در حال کمک است، گفت: «ما در تلاش هستیم تا اطلس انرژی دریایی را به همان اندازه رنگارنگ، زیبا و آموزنده بسازیم که ابزارهایی را که اداره ملی هوانوردی و فضایی می‌تواند ارائه کند، که خودش را به چالش می‌کشد. ابزار را تقویت کنید ما داده‌ها را دموکراتیک می‌کنیم و استفاده از آن را برای همه آسان می‌کنیم؛ در عین حال، ما به صنعت انرژی دریایی آنچه را که برای پیشرفت فناوری‌هایشان نیاز دارند، می‌دهیم.»

انرژی اقیانوس‌ها می‌تواند مزایای بسیار بیشتری نسبت به هوای پاک‌تر به همراه داشته باشد – جوامع ساحلی، جایی که حدود 40 درصد آمریکایی‌ها در آن زندگی می‌کنند، اغلب هزینه بیشتری برای انرژی کمتر قابل اعتماد می‌پردازند و به ویژه در برابر تأثیرات تغییرات آب و هوایی، مانند افزایش سطح دریاها و طوفان‌ها و طوفان‌های شدید، آسیب‌پذیر هستند. . بسیاری از شهرها و شهرک‌ها، از جمله ناگز هد، مشتاق هستند تا از منابع طبیعی خود برای ساختن سیستم‌های انرژی مقرون‌به‌صرفه‌تر و قابل اعتمادتر استفاده کنند و قدرت خود را روشن نگه دارند. و در حالی که ناگز هد ممکن است کارشناسان انرژی دریایی درست در خیابان داشته باشد، اکثر جوامع اینطور نیستند.

دموکراتیک کردن داده ها

بسیاری از جوامع ساحلی و جزیره ای، مانند هاوایی، دارای منابع انرژی تجدیدپذیر وسیعی هستند که مستقیماً در فراساحل جریان دارد. اکنون، با راهنمایی اطلس انرژی دریایی به روز شده، این جوامع به زودی می توانند سوخت های فسیلی گران قیمت را با انرژی محلی، مقرون به صرفه و قابل اعتماد دریایی جایگزین کنند. اعتبار: NREL

ایالات متحده به اندازه کافی از منابع انرژی دریایی برخوردار است – انرژی موجود در امواج اقیانوس یا رودخانه، جزر و مد و جریان ها – برای تامین تقریباً 60 درصد نیاز سالانه برق ایالات متحده. برخی از این قدرت را نمی توان عملا مهار کرد. اما، برای ساختن یک آینده انرژی 100٪ پاک، جهان به تمام انرژی های تجدیدپذیری که می تواند دریافت کند نیاز دارد. انرژی دریایی همچنین می تواند منبع انرژی به خصوص برای جوامع ساحلی باشد که اغلب به محموله های گران قیمت سوخت های فسیلی متکی هستند.