«انسان‌های دیجیتالی» برای فروش! – ايسنا

این شرکت به ساخت یک سکوی کاملاً خودکار است که در آن افراد دنبال می‌توانند به شکل سلف‌سرویس برای سفارش انسان دیجیتالی خود استفاده کنند. علاوه بر این، این سرویس به عناصری مانند پس‌زمینه و لحن فرد اجازه می‌دهد تا سفارشی شوند. همچنین این نوید را می‌دهد که انسان دیجیتالی، لحنی یکنواخت و یک ضرباهنگ گفتاری یک نفر نخواهد داشت.

پنج سبک از دیجیتال‌های دیجیتالی نیز برای افراد انتخاب می‌شوند که شامل سه واقعه بعدی، سه بعدی نیمه واقع‌گرایانه، کارتونی سه بعدی، شخص واقعی دو بعدی و کارتونی دو بعدی هستند که در صورت لزوم می‌توان آن را با سوالات و پاسخ‌های سفارشی آموزش داد. تبدیل به یک چت‌باتات، اما جعل عمیق شود.

تشخیص تصاویر تهیه شده با هوش مصنوعی از تصاویر واقعی درست است، ویدیوهای تولید شده با هوش مصنوعی هنوز تا کاملاً باورپذیر باشند، فاصله دارند، اما نباید نادیده گرفته شود که این سرویس شرکت «تنسنت» را از هزینه های نسبتاً پایینی که می توان اینترنت را با آن انجام داد. تعداد زیادی جعل میان پر کند.

بر اساس بازارهای چین، ساخت جعل احتمالاً می‌تواند برای اجرای رویدادهای تبلیغاتی زنده که شکل محبوبی از تبلیغات در این کشور است، استفاده شود. با این حال شرکت تنسنت همچنین معتقد است که می‌توان نسخه‌های دیجیتالی از پزشکان، وکلا و سایر متخصصان را با استفاده از این فناوری ایجاد کند.

شرکت چینی اعلام کرد که در عرض ۲۴ ساعت «انسان‌های دیجیتال» با کیفیت بالا در نسخه‌های نیم‌تنه و تمام بدن می‌سازد و آن‌ها را می‌توان به فناوری‌هایی مجهز کرد که با قیمت یک ۱۴۵ دلار به فروش می‌رسند.

بخوان  آیا می‌توان سیر پیری را کند کرد؟

این انسان‌های دیجیتالی با کیفیت بالا در قالب‌های نیم‌تنه و تمام‌بدن، تنها ظرف ۲۴ ساعت با هزینه ۱۰۰۰ یوآن (۱۴۵ دلار آمریکا) قابل آماده‌سازی هستند و در واقع این سرویس چینی «دیپ فیک به عنوان یک خدمت» (DFaaS) را راه‌اندازی کرده است. است.

به هر حال به نظر می‌رسد باید به سرعت در زمینه تنظیم مقررات برای توسعه هوش مصنوعی پیش از این که به یک مشکل در سطح جهانی تبدیل شود که از کنترل خارج می‌شود، اقدام کنند.

تنظیم‌کننده‌ها در چین از ارائه‌دهندگان چنین کوهای مصنوعی مصنوعی می‌خواهند مطمئن شوند که از آنها برای مقاصد غیرقانونی استفاده نمی‌شود.

این سرویس چطور کار می کند؟

روزافزون از هوش مصنوعی ساخته شده، ترس از ایجاد مشکل در تشخیص جعلی از واقعی را افزایش داده است. حالا حتی قبل از اینکه دنیا برای آن آماده است تا از چنین تصاویری رمزگشایی کند، شرکت «تننست» با ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود مرزها را درنوردیده است.

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت چینی «تنسنت» (Tencent) یک سکوی تولید «انسان دیجیتالی» راه‌اندازی کرده است که می‌تواند برای پاسخ به سوالات در رویدادهای زنده و موارد دیگر استفاده شود.

طبق گزارش‌های رسانه‌های چینی، این سرویس برای آموزش یک «انسان دیجیتالی» تنها در سه دقیقه ویدیو از یک شخص و صد جمله گفتاری نیاز دارد و این شرکت با پرداخت هزینه 15 دلاری می‌تواند «انسان دیجیتالی» را به صورت 20 ساعته سفارش دهد. که در حال حاضر به زبانهای انگلیسی و چینی قابل سفارش است.

بخوان  ربات هایی که حالت چهره انسان را شبیه سازی می کنند