اکنون یک نوع کاملاً جدید از جلسات تیم های مایکروسافت وجود دارد که باید از آن اجتناب کنید

و اگر چه مایکروسافت نام تجاری راه اندازی آواتارهای سه بعدی برای تیم ها به‌عنوان معیاری برای بهبود تعامل و غوطه‌ور شدن در جلسه، ویژگی‌ای است که افراد غیرحرفه‌ای نیز می‌خواهند با آن بازی کنند.

مایکروسافت توضیح داد: «هنگام استفاده از نوع جلسه، مهمانان دعوت نامه‌ای دریافت می‌کنند که شامل جزئیات مهم قرار ملاقات است تا ملحق شدن را آسان کند. “آنها می توانند از هر دستگاهی بپیوندند – بدون نیاز به نصب Teams – و یک اتاق انتظار مجازی پیش از قرار ملاقات راحت را تا زمانی که برای شروع آماده شوید تجربه کنند.”

نه فقط برای تجارت

مانند بسیاری از سرویس‌های دیگر در بخش همکاری و ارتباطات، تیم‌های مایکروسافت از زمانی که بیماری همه‌گیر باعث تغییر به سمت راه‌دور و از راه دور شد، از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده است. کار هیبریدی. این آخرین ارقام بیش از 270 میلیون نفر در حال حاضر هر ماه از این پلتفرم استفاده می کنند.

به‌طور جداگانه، این شرکت اخیراً امکان ترکیب حساب‌های مصرف‌کننده و تجاری را فراهم کرده است و به کاربران شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا چت‌ها و جلساتی را با مشتریان و شرکای خود راه‌اندازی کنند که ممکن است از ورود به تیم‌های شخصی آنها استفاده کنند.

ویژگی قرارهای مجازی هنوز در حال توسعه است، اما باید تا پایان سال راه خود را به همه کاربران تیم‌ها باز کند.



منبع

همانطور که در توضیح داده شده است آخرین اضافه شده (در برگه جدید باز می شود) طبق نقشه راه رسمی، تیم های مایکروسافت به زودی از نوع جدیدی از جلسه به نام “قرارهای مجازی” پشتیبانی می کند. ایده این است که به کسب و کارهای B2C یک راه ساده برای برنامه ریزی مشاوره با مشتریان خود ارائه دهیم.

بخوان  چرا خرید گوشی ارزان بهتر از گوشی گران‌قیمت است؟