این به روز رسانی DoorDash انتخاب های بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد – به صورت رایگان


DoorDash گزینه‌های تحویل خود را با نوشیدنی‌های جدید با DoubleDash افزایش می‌دهد که به افراد امکان می‌دهد غذا را از یک رستوران و الکل را از رستورانی دیگر بدون هزینه اضافی سفارش دهند.

این ویژگی جدید کمی بیش از یک سال پس از معرفی اپلیکیشن ارائه شده است سرویس DoubleDash (در برگه جدید باز می شود) به پلت فرم و تحویل الکل به ایالات متحده، کانادا و استرالیا. این شرکت بیان می کند (در برگه جدید باز می شود) می‌خواهد پلتفرم‌اش همچنان «فروشگاهی یک‌جا برای همه نیازهای تجارت محلی» باشد و ظاهراً گام منطقی بعدی این است که خدماتش را بیشتر به یکدیگر متصل کند. DoorDash همچنین این را راهی برای کمک به رشد بیشتر کسب‌وکارها می‌داند زیرا ادعا می‌کند که فروشگاه‌های محلی پس از معرفی الکل به منوی خود ۱۳۰ درصد رشد کرده‌اند.

Drinks with DoubleDash اکنون پخش می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را به روز کنید تا آن را دریافت کنید. به گفته سخنگوی DoorDash، در حال حاضر این ویژگی تنها برای کاربران ایالات متحده در دسترس است. ما پرسیدیم که آیا برنامه‌هایی برای گسترش در سطح جهانی وجود دارد، اما در زمان نوشتن این مقاله، به نظر می‌رسد وجود ندارد.

نوشیدنی با DoubleDash

(اعتبار تصویر: DoorDash)

چگونه کار می کند



منبع