بحران هویت توییتر خطر خروج صدا و سیما را به همراه دارد


توییتر – و ایلان ماسک – چند هفته است. اخیراً، برخی از داستان‌های بزرگ‌تر در حماسه توییتر-ایلون این بود که NPR و همچنین KCRW (یکی از ایستگاه‌های عضو NPR از کالج سانتا مونیکا) و CBC (شرکت پخش کانادایی) فعالیت خود را در توییتر متوقف می‌کنند یا آن را ترک می‌کنند. در مجموع

NPR اولین کسی بود که فعالیت 52 فید خود را در سایت رسانه های اجتماعی پس از اینکه توییتر آن را “رسانه های وابسته به دولت” معرفی کرد، متوقف کرد. در حالی که NPR بیان می کند (در برگه جدید باز می شود) که بودجه فدرال آن ضروری است، “اکثریت قریب به اتفاق بودجه آن از منابع غیر فدرال تامین می شود”

بنابراین، از نظر فنی، این برچسب به معنای مطلق کاملاً نادرست نیست، اما موضوع NPR (در برگه جدید باز می شود) این بود که این برچسب را با امثال رسانه‌های تبلیغاتی تقریباً ناب ​​مانند روسیه، چین و سایر سازمان‌های رسانه‌ای حکومت استبدادی به اشتراک می‌گذاشت.

NPR - NATIONAL PUBLIC RADIO - علامت در ورودی ساختمان ستاد

(اعتبار تصویر: DCStockPhotography / Shutterstock)

بابی آلین، خبرنگار فناوری NPR از ایلان ماسک در این مورد پرسید و ماسک ظاهراً اعتراف کرد که ممکن است اشتباه کرده باشد، و برچسب به “رسانه های دولتی” تغییر یافت که هنوز هم بسیار شبیه “رسانه های وابسته به دولت” است، اگر نه. بیشتر شبیه یک عملیات تبلیغاتی است.





منبع