به چه دلیل نباید از صرافی کوینکس استفاده کرد؟ -ایران ارز دیجیتال

حجم معاملات پایین در این صرافی دیده میشود. به عنوان مثال فرض کنید یک معامله ی فروش با اهرم 3 و در قیمت 48000 تتر برای بیت کوین با حجم 1 بیت کوین، باز کرده اید. صرافی کوینکس برای اندروید و ios اپلیکیشنی طراحی کرده است تا شما بهراحتی بتوانید تبادلات خود را از این طریق انجام دهید. برای اینکه بتوانید بارکد موردنظر را اسکن کنید ابتدا باید اپلیکیشن Google Authenticator دانلود نمایید. همچنین مزایای آن را بیان کردیم تا شما بتوانید با شناخت کامل بهترین صرافی مورد نیاز خود را پیدا کنید. اولین مورد استفاده، کاهش هزینه های معاملاتی می باشد.

اما این را در نظر داشته باشید که کوینکس تقریباً از تمام ارزهای پرکاربرد پشتیبانی معرفی کامل صرافی کوینکس coinex میکند. اما این نکته را در نظر بگیرید که اگر تعداد کاربران در این سایت افزایش یابد و حجم معاملات بالا رود احتمالاً کشور آمریکا این صرافی را تحتفشار قرار خواهد داد تا ایرانیها را تحریم کند. اما این نکته را فراموش نکنید که صرافی بایننس ایران را تحریم کرده (البته در مقالهای جدا توضیح دادم که چطور در بایننس ثبت نام کنیم بدون اینکه مشکلی برایمان ایجاد شود) شما امکان وریفای کردن اکانت خود را ندارید. کد ارسالی را در بخش موردنظر وارد کرده و دکمه Next را بزنید. صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی آنلاین است که افراد می توانند ارزهای دیجیتال را در آن محیط معامله نمایند. کدی برای شما نمایش داده میشود که هر 30 ثانیه یکبار تغییر میکند.

حالت اول بسته به نوع تراکنش، شامل کارمزدهای مختلفی میشود ولی گزینه دوم بدون کارمزد میباشد. سفارش خود را بر اساس قیمتی که مد نظر دارید، وارد میکنید و سفارش شما در صرافی لیست میشود. به دلیل کمتر بودن تعداد کاربرانی که در این صرافی مشغول به فعالیت هستند (نسبت به بایننس) حجم معاملات در این صرافی خیلی زیاد نیست. اگر بخواهیم از نظر حجم تبادلات و میزان کاربران این دو صرافی را بررسی کنیم بدون شک انتخاب اول و آخر ما بایننس خواهد بود. امروزه کارمزد معاملات این صرافی ۰٫۰۱ درصد از کل حجم معاملات است. این کارمزد برای ارزهای دیجیتال مختلف، متفاوت نیز خواهد بود. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر برای پرداخت کارمزد از کوین CET استفاده نمایید کارمزد شما تا 0.05 درصد کاهش مییابد.

بخوان  رایجترین باورهای غلط مردم درباره تکنولوژی که همین حالا باید فراموش کنید 1 بیتی

در این مرحله باید ابتدا کد کشور و سپس شمارهتلفن خود را وارد نمایید سپس دکمه Send Code را بزنید و کد ارسال شده به موبایلتان را در کادر مربوطه وارد نمایید. برای افزایش امنیت حساب ابتدا وارد اکانت خود شده سپس از قسمت مشخص شده در شکل زیر وارد Account settings میشویم. در این بخش با زدن Send Code ابتدا کدی به موبایل شما فرستاده میشود. به عنوان مثال در این دوره جدید اگر در سرویس بخش بیت کوین و پرداخت سود با بیت کوین در دوره ۱۹ روزه با قیمت ۶۰،۰۰۰ دلار شرکت کنید، دارایی شما به مدت ۱۹ روز در این سرویس قفل خواهد بود و پس از آن اگر قیمت بیت کوین در پایان دوره از ۶۰،۰۰۰ دلار بیشتر باشد سود شما با توجه به درصد سود سالانه مشخص شده آن به صورت BTC به حساب شما واریز میشود.

این کد را در کادر مورد نظر صرافی coinex وارد نمایید تا کدی 32 رقمی برای بازیابی در Google Authenticator فرستاده شود. مرحله دوم. در این مرحله از واریز Coinex لازم است نوع کوین را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به تراکنش را تکمیل نمایید. صرافی کوینکس ادعا می کند که قادر است هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش کند که بالاتر از حد متوسط صرافی های دیگر است. یکی از بزرگترین مزیتهای این صرافی این است که شما بهراحتی با Ip کشور ایران میتوانید در آن ثبتنام انجام دهید. اگر احراز هویت را انجام دهید روزانه تا سقف یک میلیون دلار میتوانید برداشت داشته باشید. در این بهروزرسانی سرویسهای معاملاتی اسپات، معاملات مارجین، معاملات آتی (فیوچرز) و خدمات واریز و برداشت رمز ارزها به حالت تعلیق در میآید. این صرافی با دریافت 0.1 درصد کارمزد یکی از بهصرفهترین صرافیها به شمار میآید.

بخوان  تکنولوژی پرتوشناسی چیست و چگونه به درمان بیماری ها کمک می کند؟ خبرگزاری اطلس | 1biti