توسعه دستگاهی برای اندازه گیری غیرتهاجمی فعالیت عصب گردنی

نتایج می تواند با استفاده از آرایه الکترودهای مقاومت دستگاه جدید، فعالیت های الکتریکی را در اعصاب مختلف که از جلوی پایین گردن تا قسمت بالای پشت کشیده می شود را ثبت کنند. تجسم داده ها در زمان واقعی توسط یک رابطه یکپارچه امکان پذیر است و افراد بر اساس نحوه واکنش سیستم عصبی آنها به استرس در یک الگوریتم خاص گروه بندی می شوند.

این اولین باری است که برای شناسایی گروه‌های خودمختار شناسایی می‌شود که در سیستم‌های مختلف عصبی خودمختار یا غیرقابل سازگاری وجود دارد.

پژوهشگران گفتند: نتایج هیجان انگیز هستند. این آرایه می‌تواند فعالیت سیستم عصبی خودمختار را ثبت کند و ما از مشاهده پاسخ‌های خودمختار ثابت در چالش‌های تست استرس شگفت‌زده شدیم. با این کار، برای نشان دادن قابلیت‌های حسگر ما در جمعیت‌های بزرگ‌تر، به کار بیشتری نیاز دارد. و درمان شرایطی که دچار مشکل است پس از سانحه و سپس کمک کند.

پژوهشگران در این پژوهش روی عملکردهای متعدد و اساسی عصب واگ گردنی، قسمت بالای عصب واگ که روده را به مغز متصل می‌کند، بوده‌اند. عصب واگ گردنی، فرآیندهای حیاتی بدنی مانند پاسخ ایمنی و هضم را کنترل می‌کند، اطلاعاتی را در مورد سلامت اندام‌های داخلی مجاور منتقل می‌کند و در شرایط شدید روانپزشکی، مانند اختلالات خلقی و نقش نقش دارد.

دستگاه جدید آنها ممکن است در نهایت با نظارت بر شلیک عصبی در عصب واگ، به پزشکان در اندازه گیری پاسخ بیماران به درمان استرس پس از سانحه، مانند تمرینات تنفس عمیق که در حین مدیتیشن ذهن به کار می رود، کمک کند.

بخوان  آیا علت اختلال «اسکیزوفرنی» در مغز است؟

گروهی از مهندسان و پزشکان در دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو، دستگاهی قابل قبول و یکپارچه دارای انسان چسب را برای گرفتن فعالیت های عصب گردنی در غیرتهاجمی توسعه داده اند که به طور مستقیم بالقوه می توانند برای اطلاع رسانی و بهبود درمان بیماران مبتلا به پس از آن استفاده شوند.

تحقیقات در حال برنامه ریزی بیشتر برای ادغام این آرایه با سخت افزار اضافی برای یک حسگر بی سیم و پوشیدنی هستند که می توانند در خارج از آزمایشگاه مستقر شوند. آنها اکنون در حال توسعه طرح هایی برای آزمایش بالینی تشخیص سپس در بیمارستان هستند.

مشخص شد که شرکت کنندگان در مطالعه به طور مداوم به دو گروه بیوتی مجزا تقسیم می شوند: آنهایی که ضربان قلب و شلیک عصبی آنها در طول هر دو آزمایش افزایش یافته و گروهی که روند مخالف را نشان می دهند. الگوریتم منحصربه‌فرد دستگاه، تفاوت‌هایی را در پاسخ خوشه‌های عصبی خاص به عوامل استرس‌زا مانند درد ناشی از آب یخ و مشخصه‌هایی مانند تعریق و افزایش ضربان قلب مرتبط با چالشی زمان‌بندی‌شده، شناسایی کرد.

انتهای پیام



منبع

مجموعه‌های آزمایشی را انجام دادند که افراد مطالعه شده را ملزم می‌کردند تا دست خود را در آب یخ قرار دهند و نگه دارند و به دنبال آن یک تمرین تمرینی برای زمانبندی‌شده، بررسی بیوتیپ‌های/زیست گروه‌های خودمختار انسان یا گروه‌هایی از بیمارانی که سیستم‌ها هستند. عصبی غیرارادی آنها به استرس واکنش مشابهی نشان می‌دادند، انجام دادند. قبل و بعد از چالش آب یخ و در طول تمرینی، این آرایه ضربان قلب افراد و دهی عصب گردنی یا الکترونوروگرافی را ثبت کرد.

بخوان  میزبانی مدیریت شده در مقابل بدون مدیریت | TechRadar

به گزارش ایسنا و به نقل از تی ای، سپتیسم (Septicemia) یا گَندخونی، نوعی بیماری است که سراسر بدن را می‌گیرد و به دلیل خطر پیش می‌آید. علائم و نشانه‌های این بیماری شامل تب، افزایش تپش قلب، افزایش میزان مصرف و سردرگمی می‌باشند. همچنین علائم دیگری نیز وجود دارند که در ارتباط با ارتباط‌های خاصی از خانواده سرفه همراه با ذات‌الریه یا مبتلا شدن به درد به همراه عوامل مرتبط هستند.