تیم های مایکروسافت سرانجام بر روی این شرکت کنندگان اغلب نادیده گرفته شده تمرکز خواهند کرد

با توجه به توضیحات، کاربران می‌توانند «حداکثر ویدیوهای دو شرکت‌کننده دیگر را برای زبان اشاره در جلسات اولویت‌بندی کنند تا حتی زمانی که محتوا به اشتراک گذاشته می‌شود، قابل مشاهده باشند و زیرنویس‌هایی را برای ماندن در تمام جلسات تنظیم کنند».

نبرد برای تبدیل شدن به بهترین پلتفرم کنفرانس ویدیویی در این بازی هرگز داغتر نبوده است، و با توجه به اتخاذ سیاست های ترکیبی بیشتر شرکت ها، شرکت هایی مانند مایکروسافت به طور مرتب پیشنهادات خود را به روز می کنند تا کاربران بیشتری را جذب کنند.

عرضه پشتیبانی گسترده از زبان اشاره و زیرنویس‌های همیشه روشن قرار است در دسامبر 2022 آغاز شود.

از آنجایی که پلتفرم های پشتیبانی شده دسکتاپ و مک هستند، بعید به نظر می رسد که ویژگی جدید این بار به دستگاه های تلفن همراه نیز برسد. این ممکن است به دلیل محدودیت‌های اندازه صفحه نمایش کوچکتر باشد، با این حال نمی‌توانیم این موضوع را برای اضافه شدن در آینده رد کنیم زیرا شرکت به اهمیت آن پی برده است.

برخی از اشکال تفسیر زبان اشاره در حال حاضر در دسترس هستند بزرگنمایی کاربرانی که می توانند یک پنجره بازشو اضافی برای حداکثر 20 مترجم تعیین شده ببینند.



منبع

این تنها به‌روزرسانی نیست که در این سمت از کریسمس برای Teams ارائه می‌شود، با تعداد انگشت شماری از اضافه‌ها و اصلاحات در خط لوله.

ورودی در شرکت نقشه راه (در برگه جدید باز می شود)، جایی که ویژگی‌های آینده را اعلام می‌کند، «نمایش زبان اشاره و زیرنویس‌های همیشه روشن در جلسات» را می‌خواند.

بخوان  کمک‌های قارچ زامبی‌ساز به تولید داروهای جدید ضد ویروسی و سرطانی می‌پردازد

زبان اشاره در تیم ها

در ماه نوامبر، مایکروسافت قرار است واکنش‌های ایموجی خود را در پیام‌های چت Teams گسترش دهد تا بیش از 800 ایموجی را شامل شود. همچنین برای انتشار در ماه نوامبر یک ابزار برنامه ریزی جدید تنظیم شده است که از کارگران مشتاق و جغدهای شب از مزاحمت همکاران با ارسال پیام خارج از ساعات کاری جلوگیری می کند. در دسترس کاربران دسکتاپ، پیام‌ها به زودی می‌توانند برای ارسال در زمان خاصی برنامه‌ریزی شوند.

دسترس‌پذیری در خط مقدم آخرین به‌روزرسانی تیم‌های مایکروسافت قرار دارد، که به زودی پشتیبانی پیشرفته‌تری از ارتباطات زبان اشاره ارائه می‌دهد.