خدمات عروسی در فضا! – ايسنا

وی افزود: اولین مراسم ازدواج در فضای احتمالاً در فضای تاریخی «نپتون» (نپتون) شرکت ما برگزار می‌شود. سفینه فضایی نپتون به عنوان قابل دسترسی‌ترین، پایدارترین و ایمن‌ترین فضای پیمای بالای سیاره زمین ساخته شده است.

وی روز شنبه در یک مصاحبه گفت: ما افراد را می‌بینیم که می‌خواهند کسانی باشند که در فضای ازدواج می‌کنند، بنابراین باید منتظر بمانیم که چه زوجی اولین می‌شوند.

اما در مورد بازگشت این سفینه فضایی به زمین چگونه؟ این شرکت می‌گوید «نپتون» علاوه بر سیستم پرواز اولیه، مجهز به سیستم فرود پشتیبان نیز هست که شامل چهار چتر نجات بین کپسول و بالون فضایی‌شود. این چترها می‌توانند سیستم‌های اصلی ما را به صورت یکپارچه و بی‌درنگ در صورت بروز حوادث غیرمترقبه در اختیار بگیرند و فرودی ایمن را تضمین کنند. این نوع چتر نجات توسط آژانس‌های فضایی در بیش از هزار پرواز طی دهه‌ها با موفقیت صد درصدی آزمایش و استفاده شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، جین پوینتر(Jane Poynter) یکی از بنیانگذاران شرکت فضایی اسپیس پرسپکتیو(Space Perspective) ادعا می کند که شرکتش می تواند اولین شرکتی باشد که خدمات ازدواج را در فضا ارائه می دهد.

بیوسفر ۲(Biosphere ۲) یک سیستم اکولوژیکی بسته‌شده است که برای شبیه‌سازی‌ها و پژوهش‌های علمی درباره آن ساخته‌شده است. این پروژه در طول فعالیت خود، دو مأموریت آزمایش محیط‌بسته است که به نام مأموریت‌های ۱ و ۲ می‌شوند. در طول این ماموریت‌ها، محیط آن مهر و موم شده و پژوهشگران به دور از دنیای بیرون در آن زندگی کرده‌اند. از سال ۲۰۱۱ دانشگاه آریزونا آن را به عنوان مرکز پژوهشی-آموزشی بکار گرفته و از آن برای سیستم‌های زیستی زمین و شناخت جایگاه در جهان می‌کند. بیوسفر ۲ بزرگترین ویواریوم و سامانه اکولوژیکی بسته است که با هدف بررسی امکان حیات در فضای بیرونی ساخته شده است.

بخوان  نحوه انتخاب یک سیستم POS برای یک کسب و کار کوچک

این پرسش پیش می‌آید که «نپتون» چگونه می‌تواند خود را به طور پایدار پیش ببرد؟ این شرکت یک راه حل برای این موضوع اندیشیده شده است.

شرکت اسپیس پرسپکتیو توسط دو عضو سابق پروژه پژوهشی «بیوسفر ۲» ارائه شده است. این شرکت با به اشتراک گذاری قدرت دگرگون کننده سفرهای فضایی با تعداد هرچه بیشتر از مردم هدایت می شود.

پوینتر ادامه داد: سایر فضاپیماها که به آن محفظه خدمه منجر می‌شود از یک سیستم پروازی در اواسط پرواز می‌شود و به سیستم پروازی دیگر منتقل می‌شود، کپسول فضای نپتون در تمام طول پرواز از بلند شدن تا فرود، بر روی بالن فضایی مرتبط می‌ماند و یک پرواز بیوقفه و آرام را رقم میزند.

پیشران بدون کربن

شرکت اسپیس پرسپکتیو در وب سایت خود آورده است: سفینه فضایی نپتون توسط بالون فضایی ما با سوخت هیدروژن انرژی پذیر، بدون موشک و هیچ ردپای کربنی مرتبط با فضای بلند می‌شود. ما به جای پرتاب کردن، با سرعت ۱۲ مایل در ساعت به آرامی بالا می‌رویم و این تجربه را برای هر کسی که از نظر پزشکی برای پرواز با یک هواپیمای تجاری مشکلی ندارد، در قرار گرفتن می‌دهیم. بالون ما یک فناوری اثبات شده است که چندین دهه توسط گروه ما در مأموریت‌هایی با ناسا و سایر سازمان‌های دولتی برای ارسال پیام‌های تحقیقاتی و سایر ابزارهای سنگین و حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک شرکت فضایی ویژه قصد دارد اولین شرکتی باشد که خدمات ازدواج در فضا را می‌دهد و می‌خواهد این مراسم را در یک فضاپیما به نام «نپتون» برگزار کند.

بخوان  وقتی «وایفای» به ابزاری برای دزدها تبدیل می‌شود

بنیان‌گذاران شرکت اسپیس پرسپکتیو می‌گویند ما را به تجربه می‌دانیم که به سیاره زمین از فضا نگاه می‌کند، فرد را از جهان و جایگاه ما در آن را به شدت تغییر می‌دهد.

انتهای پیام



منبع